Jump to content
IGNORERAD

Kroknäsan räddade Sverige!


Guest wUThai

Recommended Posts

Ja, när jag är så gammal som du är gubbe så behöver jag inte jobba. :dirol:

Hoppas du får leva så länge då  :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joy

    8

  • conservator

    8

  • stefan5300

    7

  • Sam sip sam

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dra ned på det om du känner så?

Du vet mycket väl att det inte gällde mitt intag, tänkte mer på dig i sammanhanget men finns det inget annat att få tag på så kan jag förstå dig till viss del!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Du vet mycket väl att det inte gällde mitt intag, tänkte mer på dig i sammanhanget men finns det inget annat att få tag på så kan jag förstå dig till viss del!

Skaffa dig ett liv... eller så nära du kan komma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eller om du har en annan idé så säg till.

Ta det bara lugnt med en del mindre filtrerade drycker så ska det nog gå bra ska du se!

Link to comment
Dela på andra sajter

Zlatan är helt outstanding.

Sverige har inte haft en spelare i den här kalibern någonsin. Fotbollen för 50 år sedan ger jag inte mycket för. Räcker med att se hur Hamrin kan gå och lalla på högerkanten i nästan 10 sekunder innan någon försöker ta bollen i matchen mot Tyskland.

 

Ljungberg, Brolin och Henke är inte ens i närheten av Zlatans nivå.

 

Zlatans nivå är på Zidane, Messi, Ronaldo Xavi osv.

Han är fördjävla bra!

Trist att han kallas kroknäsa av pöbeln här på MPR :crazy:  nä jag fattar...

 

Jag hade lite svårt för Zlatan i början, men jag har ändrat uppfattning, han är en stor stjärna!

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa dig ett liv... eller så nära du kan komma?

Tack för din omtanke men jag har det bra tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att tro.

Helt säker på att du tror mig, du är bara lite bitter och det är ju synd om dig på sätt och vis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Helt säker på att du tror mig, du är bara lite bitter och det är ju synd om dig på sätt och vis!

Vad får dig att tro att jag skulle tro på en pajas? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad får dig att tro att jag skulle tro på en pajas? 

Låt nu inte din bitterhet sänka nivån helt och hållet och kalla andra människor för en pajas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Låt nu inte din bitterhet sänka nivån helt och hållet och kalla andra människor för en pajas!

Jag har nog sagt allt som jag vill säga dig din patetiska PAJAS!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nog sagt allt som jag vill säga dig din patetiska PAJAS!

Hur blev jag patetisk?  nu tog du ytterligare några steg ner när du åter igen använde utrycket pajas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hur blev jag patetisk?  nu tog du ytterligare några steg ner när du åter igen använde utrycket pajas!

Nja... tycker nog inte så, PAJAS!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja... tycker nog inte så, PAJAS!

Du är ju lite rolig du, en riktig tonårstuffing som kan både pajas och nolla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför denna osämja i en fotbollstråd mellan er två Fredman och Conservator,är det ej nedgrävda gamla stridsyxor.Jag har nog missat något gammalt groll.

Så tycker också jag att Zlatan är bäst och tillför vårt landslag en ny dimension i det ädla spelet.Det är visserligen svårt att gradera dagens spelare mot gårdagens spelare,även dagens spelare mellan varandra, för en målskytt får alltid mer uppmärksamhet och rubriker än en försvarsspelare av samma kaliber.Kan ju bara nämna några,Beckenbauer,Canavaro,Patrik Andersson,Poyol,Björn Nordqvist m.fl 

 

Nu laddar vi för dubbelmötena med Portugal kommande torsdag som troligtvis beskådas på Scandalic i Pattis 02.45 natten mot fredag     

post-4617-0-28099000-1384045180.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Zlatan hattrickad igår igen,denna gången mot Nice i ligan och samtidigt gjorde Ronaldo detsamma med sitt Real

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nu laddar vi för dubbelmötena med Portugal kommande torsdag som troligtvis beskådas på Scandalic i Pattis 02.45 natten mot fredag     

Då är det bäst att du mailar Ulrika på Scandalic och bokar rum, matchen spelas natten mot lördag och börjar lördag 02.45. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det bäst att du mailar Ulrika på Scandalic och bokar rum, matchen spelas natten mot lördag och börjar lördag 02.45. ;)

Jag tror att den gode Drivern bara har fått en tillfällig yrsel.;)  På Scandalics hemsida står det att utsändningen börjar 02:30 natten mellan fredag och lördag. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...