Jump to content
IGNORERAD

Tatueringar


Cobra

Recommended Posts

:thumbsup:

post-3153-0-55441200-1381527904.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    7

  • Cobra

    5

  • måne

    4

  • Nack Laeng

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

.eller före detta fängelsekunder.

Du bor i Chiang Mai va? Då borde du veta att det bara är kåkfarare och knarkare som bor där? Ja, och söndertatuerade drägg som bor där uppe i knarkträsket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga själv,men betalt för några tjejer :crazy:

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag en solros på olltoppen(gjord -94)men den har vissnat.

 

Bild på det :blink: ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Min senaste tagg va min handknackade Sak Yant med magiska egenskaper. :crazy: knivar kan inte skada mig !! :thumbsup: villket Mästaren testade genom att hugga mig 6 ggr "full force i ryggen :ahh: som tur va så funkade magiken och det vart bara röda streck.. phew. :30:

han som gjorde taggen syns på youtuben

(har även en dvd som polarn filmade, men den tar vi nån annan gång ;)

Sen har jag en "Payana - drake eftesom jag e född "Pi Maroong- Drakens år ville ha något eget så jag tog tändstksasken som förlaga

osså en "Carabao logga som jag gjorde typ -90,

det blir nog flera taggar framöver, dels så ska Sak Yant taggen kompleteras med en Tiger,

e sugen på lte andra "Tribal taggar, gärna handknackat, det gör typ 10 ggr ondare med handknackat men jag gillar genuina grejer

skulle själv vilja ha en riktigt sak yant men är lite feg för även om thai tror att dom skyddar mot lite olika saker så vill jag inte dela nål och bläck med alla.

Ändrades av Olinen
Link to comment
Dela på andra sajter

Några av mina. Reklamplats uthyres står det i den röda. Lite svårt att läsa...gjordes för 25 år sedan.

HELGE ÄLG...min favoritserie!

post-8709-0-75573700-1381579723.jpg

 

post-8709-0-06632000-1381579778.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle själv vilja ha en riktigt sak yant men är lite feg för även om thai tror att dom skyddar mot lite olika saker så vill jag inte dela nål och bläck med alla.

vem vill göra det.   :ahh:   såg självklart till att allt va nytt eller steriliserat... :thumbsup:

 

men sen är det oxå skillnad på pojkar eller män  ;)    det känns ungefär som att nån eldar med en tändare på ryggen... speciellt när det blir dubellslag på samma ställe. 

 

typ maskintagg kontra handknack = 10 ggr smärta... :30:..

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

vem vill göra det.   :ahh:   såg självklart till att allt va nytt eller steriliserat... :thumbsup:

 

men sen är det oxå skillnad på pojkar eller män  ;)    det känns ungefär som att nån eldar med en tändare på ryggen... speciellt när det blir dubellslag på samma ställe. 

 

typ maskintagg kontra handknack = 10 ggr smärta... :30:..

 

 

Nu har jag bara gjort en på bröstet och handleden men smärtan är lika med 0 jämfört med maskin, tänk så olika man kan uppfatta det om du nu menar "bamboo tattoo"?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag har en tatuering... En "majblomma" på benet

 

De é fan ingen majblomma utan en vedevärdig Bajenlogga...

Det skall bli en "cover-up på den så fort som möjligt.... :rotfl:

Lämpligtvis med en sådan här.

ifk_loggo_1194359821_1871848.jpg

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Har ingen riktig tatuering..

Men den här pytteilla mörka fläcken på min armbåge är ett resultat av att en blyertspenna oavsiktligt höggs i min arm i åttonde klass.. :rotfl:  :rotfl:

 

post-9293-0-86022300-1381594004_thumb.jp

 

Jävlar vilken "bad-ass biker" jag är.... :rotfl:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag bara gjort en på bröstet och handleden men smärtan är lika med 0 jämfört med maskin, tänk så olika man kan uppfatta det om du nu menar "bamboo tattoo"?

Har också hört det från folk som gjort bambu-tatuering. Om det gör 10 gånger ondare än vanlig tatuering så kommer jag aldrig göra en.. sist när jag satt i 5-6 timmar trodde jag att jag skulle avlida! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en text tatuerad på insidan av armen, från handled till strax ovanför biceps, för hand, som tog ca 6 timmar.

Plus lite utfyllnad på gammal tribal på utsidan av armen dagen efter. Ett par timmars jobb.

 

Kan säga att det gjorde ondare än ett spikrakt streck, mitt emellan dessa två tatueringar jag fick med maskin.

Fast det kanske har att göra med att jag var aningens onykter när jag fick strecket, plus att den tog ca 45 sekunder att göra.

 

Men det som gjorde överlägset ondast var snytingen jag fick efter att frun fick se mitt fina streck.

Samt att det ringde i öronen i flera veckor.

Aj.

Link to comment
Dela på andra sajter

vem vill göra det. :ahh: såg självklart till att allt va nytt eller steriliserat... :thumbsup:

men sen är det oxå skillnad på pojkar eller män ;) det känns ungefär som att nån eldar med en tändare på ryggen... speciellt när det blir dubellslag på samma ställe.

typ maskintagg kontra handknack = 10 ggr smärta... :30:..

var i Thailand har du gjort det, har sett något program från ett tempel i Thailand men kommer inte ihåg var det var. Mvh Håkan
Link to comment
Dela på andra sajter

Har också hört det från folk som gjort bambu-tatuering. Om det gör 10 gånger ondare än vanlig tatuering så kommer jag aldrig göra en.. sist när jag satt i 5-6 timmar trodde jag att jag skulle avlida! :)

 

För mig är det en enorm skillnad.. Blöder ingenting och känns ingenting...nåja åtminstone i jämförelse med maskin.

Min nästa blir definitivt med "bambu" vad,var och när vet bara spånken :D

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig är det en enorm skillnad.. Blöder ingenting och känns ingenting...nåja åtminstone i jämförelse med maskin.

Min nästa blir definitivt med "bambu" vad,var och när vet bara spånken :D

 

attachicon.gifbild.JPG

 

attachicon.gifbild.JPG

Dom där han du väl knappt sätta dig ner innan de var klara  :crazy:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske mitt minne som sviker mig ang smärtan eftersom maskintaggarna e rätt gamla, men tror inte det

 

kanske va gubben som va hårdhänt med handknacken, han kanske körde mye dubbelslag, sen 3½.-4 timmar med en paus på ca 10 minuter efter typ 2½ -2.45 timme...

 

kan tilläggas att jag har rätt hög smärttröskel och gubben va impad av detta :13:

 

@olinen  chantaburi, kolla tuben jag la ut

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...