Jump to content
NiceBeaver

Dagens TV-tips

Recommended Posts

Benriach

Jonas Gardell-lookalike från Älvängen nu...

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Enis

Hannibal. måste vara en av de absolut bästa och välproducerade serierna just nu.

/enis

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mangokid

Pågår just nu på SVT2 "Pappas nya fru"

Kanadensisk dokumentär från 2013. När 73-årige Dale träffar en 50 år yngre filippinsk kvinna på nätet blir dottern April allt annat än förtjust. Men hon reser ändå till Filippinerna för att träffa pappans nya flickvän Gurlie. I början verkar det inte så illa men det April efterhand får veta förändrar allt. Även 12/4, 13/4 och 16/4 i SVT24.

• Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Lars12

Kanadensisk dokumentär från 2013. När 73-årige Dale träffar en 50 år yngre filippinsk kvinna på nätet blir dottern April allt annat än förtjust. Men hon reser ändå till Filippinerna för att träffa pappans nya flickvän Gurlie. I början verkar det inte så illa men det April efterhand får veta förändrar allt. Även 12/4, 13/4 och 16/4 i SVT24.

Champagne drömmar på en ölbudget

• Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fredman

Jag såg den och den fick ju ett tragiskt slut. Hon var bara 16 när de träffades och enligt honom så hade hon sagt att hon var äldre.

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fredman

Champagne drömmar på en ölbudget

Jag noterade den med som ett av de bättre citaten jag hört.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mangokid

Jag såg den och den fick ju ett tragiskt slut. Hon var bara 16 när de träffades och enligt honom så hade hon sagt att hon var äldre.

Jo, sorgligt att inte "herr'n" åkte hem med svansen mellan benen när han upptäckte hennes verkliga ålder, att då istället hemlighålla hennes ålder inför dottern känns..sådär...

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
BanFang

Jag kikade också på dokumentären,  Jag tyckte det var en vidrig twist när flickan visade sig vara ett barn

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Avregistrerad clion

Jonas Gardell-lookalike från Älvängen nu...

shitt de missade jag  :52:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
1609offe

Jag tittar på Bonnläpp söker Blydläpp

Offe

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618

På kanal 10 i kväll

Giganternas kamp: Muhammad vs Larry

21:00 - 22:00 Idag, 3 maj 2014

Giganternas kamp: Muhammad vs Larry

Amerikansk dokumentär från 2009.

I oktober 1980 förberedde sig Muhammad Ali inför en boxningsmatch utan motstycke,

en som hade inneburit en fjärde tungviktartitel för honom.

Matchen skulle utkämpas mot hans gamla sparringkompis Larry Holmes.

Veckorna innan matchen gjorde dokumentärfilmarna Albert och David Maysles ett intimt porträtt av Ali under hans träning,

då han försökte övertyga världen, och kanske sig själv, att han fortfarande var "den störste".

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
jan53

Passa på och se en dokumentär om bygget av os i Ryssland

http://www.svt.se/dokument-utifran/se-program/del-1-1632

samma klass på mutor där som i Thailand om inte värre

och garanterat att dem är bästa polare alla dem höga bossarna, vad som har framkommit senare om hur Putin tar sin del av kakan och för över pengarna på en jäkla massa olika konto, det sägs ochså från Rysska källor att: om dem skall börja spåra alla konton Putin har och bolag han ligger bakom om så lär det aldrig hitta något som skulle göra att Putin får stiga ner från tronen,

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2

Blacklist som går på via play verkar spännade! :thumbsup:  

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
MaiChai

En dokumentär om Sten Broman-intressant om en mycket excentrisk man. Samt att det förekommer en strippa i form av Gunilla Af Halmstad... För Thailands vinkeln!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy