Jump to content
IGNORERAD

Blåst av ICA Maxi


Cobra

Recommended Posts

foreverbubbles8

Snyggt att få en hundring för att DU har tagit fel köttbullar.

Kanske dax för en registering:)

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ReKa

    14

  • Cobra

    14

  • Soengsang

    10

  • 1609offe

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snyggt att få en hundring för att DU har tagit fel köttbullar.

Kanske dax för en registering:)

44-35.90kr = 8kr överpris

100-8kr = bara 92kr ej 100kr inte heller 1000kr

Kunden har alltid RÄTT

Link to comment
Dela på andra sajter

Men priset avsåg ICA`s egna köttbullar, men sådana fanns det EJ i kylen, så efter att ha pratat med två anställda, som inte kunde ge sig att ICA har lurat mig, så kom chefen för köttavdelning och jag sa till honom att det kostar mig 100kr/tim att stå här och dividera om dessa köttbullar,

 

Kom med till kassan så ska du få 1000kr sa han !!

 

Väl vid kassan så fick jag en

Måste vara den ultimata mardrömmen för en seriös handlare att få in såna som dig i sin butik!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag sa till honom att det kostar mig 100kr/tim att stå här och dividera om dessa köttbullar,

 Varför stod du och dividera då...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag tittar noga och gör mig inte onödigt dum, men en eloge till er som orkar hålla på att gnälla på allt, colaflaskor tilll polacker, skinka från Lidl etc etc..så länge jag inte kommer bakom er med kuponger och tjaffs om allt om allt, när jag står i kassakön, för då får jag krupp.

Betalar du med kort Kortidi*ter orkar int jag stå bakom 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Betalar du med kort Kortidi*ter orkar int jag stå bakom

Offe

År 2013 Betalar liksom typ alla med kort i livsmedelsaffären, släpp greppet om 80-talet nu och kom in i matchen.

Varför tror du det finns kassor med endast kort, jo för att det ska flyta på givetvis!

 

idi*ter som inte har fattat att det går bättre med kort pallar jag inte med!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

År 2013 Betalar liksom typ alla med kort i livsmedelsaffären, släpp greppet om 80-talet nu och kom in i matchen.

Varför tror du det finns kassor med endast kort, jo för att det ska flyta på givetvis!

 

idi*ter som inte har fattat att det går bättre med kort pallar jag inte med!

Varför det tar längre tid De flesta kan inte sätta i kortet rätt kod ska slås in Bor i ett område med många äldre som inte vet hur man gör 

Jag tae hellre ut i atomaten enn blir regagad av skit Ica och andra handlare Skulle inte förvåna mig om han i barakenkolar oxå 

Ha de Tekniknörden

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför det tar längre tid De flesta kan inte sätta i kortet rätt kod ska slås in Bor i ett område med många äldre som inte vet hur man gör 

Jag tae hellre ut i atomaten enn blir regagad av skit Ica och andra handlare Skulle inte förvåna mig om han i barakenkolar oxå 

Ha de Tekniknörden

Offe

 

Som sagt, släpp sargen och ta en titt i kalendern och observera årtalet! (2013)

 

Betalar du dina räkningar på posten/banken också, eller har du uppgraderat dig till giro?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ps 

Jag lägger alla mynt i en brk som jag växlar in i Swebanks insättnings Atm Det brukar räcka till en månadshyra på Marinplace i Pattaya 11000-12000 månaden

Ds 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt, släpp sargen och ta en titt i kalendern och observera årtalet! (2013)

 

Betalar du dina räkningar på posten/banken också, eller har du uppgraderat dig till giro?

Vad har det med kort att göra Nu är det väl 2556 Antar att du är i LOS pg morgonpiggheten 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ps

Jag lägger alla mynt i en brk som jag växlar in i Swebanks insättnings Atm Det brukar räcka till en månadshyra på Marinplace i Pattaya 11000-12000 månaden

Ds

Ok, tycker mest det är kluddigt med mynt...stå att vänts på att pensionärerna ska räkna dem så att det stämmer, sen ner i mynyfacket.innan de pallrar sig i väg från kassan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

År 2013 Betalar liksom typ alla med kort i livsmedelsaffären, släpp greppet om 80-talet nu och kom in i matchen.

Varför tror du det finns kassor med endast kort, jo för att det ska flyta på givetvis!

 

idi*ter som inte har fattat att det går bättre med kort pallar jag inte med!

Aldrig sett några problem med kontantköp,kortköp vållar ofta problem och fördröjningar vid kassorna. 2013

och de får inte skiten att funka än.. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tormudok

Vad tror du om Bitcoin ฿

Kolla Aktuelt från igår Verkar intresant Bara skanna av en kod Funkar lite som byteshandel Det enda betalsysteme som funkade på Cypern när Eu och regering låste bankerna 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunden har alltid rätt !!

 

Svenska kunder tror sig alltid ha rätt, men läser man denna tråd så fattar man ju att många har fel, många fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min morsa betalar alltid med pengar och det tar inte längre tid för henne än de flesta som betalar med kort trots att hon är 84.

Inte helt lätt att bli gammal och det brukar ju snackas en massa om hur vi ska visa dem respekt men när det kommer till handling om än så liten så blir det visst svårt.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Min morsa betalar alltid med pengar och det tar inte längre tid för henne än de flesta som betalar med kort trots att hon är 84.

Inte helt lätt att bli gammal och det brukar ju snackas en massa om hur vi ska visa dem respekt men när det kommer till handling om än så liten så blir det visst svårt.

 

Min morsa och farsa har nog inte betalat med kontanter sedan 1982.

Undantaget är väl när dom är i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min morsa och farsa har nog inte betalat med kontanter sedan 1982.

Undantaget är väl när dom är i Thailand

Bra för dem, min far var likadan när han levde men alla äldre tar inte åt sig nya saker lika lätt.
Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

44-35.90kr = 8kr överpris

100-8kr = bara 92kr ej 100kr inte heller 1000kr

Kunden har alltid RÄTT

92kr oskattat i handen plus att du förmodligen fick godare köttbullar är inte illa.

Ibland lönar det sig att göra FEL

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara ett mardrömsjobb och vara handlare och tvingas stå ut med och bocka sig för kunder som kan bete sig hur som helst..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Men irritationsmoment numero uno är väl ändå när man står i kön på bensinmacken och ngt snille vill köpa en korv.

Vips får man plötsligt stå 6 minuter längre.

 

Korv på bensinstationer är ett otyg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har valt det 

Desutom är väl all Ica handlare millionärer

Offe

Tveksamt om det stämmer, googla på 'ica konkurs'!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men irritationsmoment numero uno är väl ändå när man står i kön på bensinmacken och ngt snille vill köpa en korv.

Vips får man plötsligt stå 6 minuter längre.

 

Korv på bensinstationer är ett otyg!

Vem f-n köper bensin på korvmacken?

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...