Jump to content
IGNORERAD

Prachuap Khiri Khan


sawadee kaa

Recommended Posts

17 timmar sedan, skrev sawadee kaa:

Ber så mkt om ursäkt för frågan, tänkte att jag kan använda samma gamla tråd istället för att skapa en ny, men det var tydligen fel...men är fortsatt intresserad av området kring Chao Samran Beach eftersom vi aldrig varit där. Känns riktigt tråkigt med denna typ av kommentarer, men strunt detsamma. Tack alla ni andra som svarat tidigare :) 

Är det Chao Samran Beach/ Had Samran Beach i Petchaburi 20km norr om Cha Am du funderar på?

 

Där finns mycket på veckorna måndag till fredag och slutsålt över helgen. Nästan inga använder bookingsidor så det är bara att åka dit och fråga. 1000b och uppåt med pool.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sawadee kaa

    22

  • Baa

    9

  • leifen

    8

  • Scandinaviancorner

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Just det här området intresserar mig med och råkade snubbla över den här tråden. Hua Hin och Cha Am har jag varit så det är inte så intressant. Satt på en uteservering i Hua Hin när ett filippinoband drog i gång svenska dansbandslåtar och t.o.m. sjöng på svenska. Det är liksom inte nåt för mig. Stranden i HH är heller ingen höjdare, då får man ta sig ut en bit utanför stan eller Cha AM. Har det förändrats mycket dom senaste åren (bortsett från HH och CA)? Läser man tillbaks i tråden verkar det vara ganska öde men vill minnas att leifen skrev att det fanns lite farangresteraunger och barer numera i PKK?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena. 3 mil söder om PKK ligger Huay Yang fina stränder men det vimlar av svenskar som har hus där. Man hör mer svenska än thai. Jag har varit däe 2 ggr första och sista.

Biran

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev biran:

Tjena. 3 mil söder om PKK ligger Huay Yang fina stränder men det vimlar av svenskar som har hus där. Man hör mer svenska än thai. Jag har varit däe 2 ggr första och sista.

Biran

Låter inte så bra, trodde det tog slut vid Hua Hin med skandinaver.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

sawadee kaa
18 timmar sedan, skrev leifen:

Är det Chao Samran Beach/ Had Samran Beach i Petchaburi 20km norr om Cha Am du funderar på?

 

Där finns mycket på veckorna måndag till fredag och slutsålt över helgen. Nästan inga använder bookingsidor så det är bara att åka dit och fråga. 1000b och uppåt med pool.

 

 

Tack snälla för ditt svar! Stämmer bra att det är Chao Samran Beach/ Had Samran Beach i Petchaburi 20km norr om Cha Am jag funderar på. Vi kommer dit en fredag så säkrast att boka via en bokningssite då fram till söndag, sedan får vi ta oss en tur runt och se vilket övrigt hotellutbud som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...