Magrood Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Hej Min syster och bror har fått tag på billiga resor med flyg och hotell till Paris. De ska åka i morgon vid tolv. Nu har systern upptäckt att man kunde boka transfer från flygplatsen till hotellet. Men när jag kollade på Airtours-hemsidan så skickades jag till deras samarbetspartner Boxoffice. När jag sökte efter transfer i Paris på Boxoffice så blev det ingen träff. ::: Jag har hittat att man kunde köpa 3-dagars biljetter för kommunala färdmedel men vi är för sent ute. ::: Mina frågor är: 1. Kan man boka transfer från Orly flygplatsen så här sent via nätet och får bekräftelse via nätet? De åker imorgon vid tolv. 2. Om inte - finns det då möjlighet att köpa transfer på plats? 3. Finns det annars möjlighet att köpa 3 dagars biljetter på Orly flygplats? ::: De är inte så bra på engelska eller franska. Och jag tycker det är kul att de vågar ge sig ut och se mer av Europa. Vill försöka göra det så enkelt som möjligt för dem - men det får tyvärr inte kosta för mycket. ::: Tack på förhand för hjälpen. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Ring Buzzen och fråga, han var ju där och svärma för ett tag sen så han borde ha lite koll Han flög till och från Orly. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Det finnes pendeltåg till centrum. Se länkar: http://en.wikipedia.org/wiki/RER_B http://en.wikipedia.org/wiki/Orly_Airport Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd September 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2013 Tack så mycket för hjälpen! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.