Jump to content
IGNORERAD

Vi som älskar Thailand


micke isaan

Recommended Posts

Peter Hultgren

Bor i Bkk eller rättare sagt i utkanten av Bkk, ensam farang i området. Men alltid mycket vänligt bemötande av grannar och människor i området.

Och älskar att kunna gå ut på gatan och handla frukost till frugan och mig för 60bath och alltid ett leende och en kommentar på Thai när det är

jag som går för att handla.

Stormtrivs i detta underbara land med klimatet och alla vänliga människor.

Önskar bara att jag kunde lära mig Thai lite bättre, så att jag kunde ha en dialog med människorna här då de inte pratar engelska.

 

//Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    5

  • Baa

    5

  • micke isaan

    5

  • Soengsang

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bor i Bkk eller rättare sagt i utkanten av Bkk, ensam farang i området. Men alltid mycket vänligt bemötande av grannar och människor i området.

Och älskar att kunna gå ut på gatan och handla frukost till frugan och mig för 60bath och alltid ett leende och en kommentar på Thai när det är

jag som går för att handla.

Stormtrivs i detta underbara land med klimatet och alla vänliga människor.

Önskar bara att jag kunde lära mig Thai lite bättre, så att jag kunde ha en dialog med människorna här då de inte pratar engelska.

 

//Peter

Bor ocksa lite utanfor  bkk...Trivs  bra  men inga falanger att prata med...Drar ner till Pattaya emellanat for lite  miljoombyte..Sverige  finns knappt pa kartan langre...MVH  Nong

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Bor ocksa lite utanfor  bkk...Trivs  bra  men inga falanger att prata med...Drar ner till Pattaya emellanat for lite  miljoombyte..Sverige  finns knappt pa kartan langre...MVH  Nong

Åker också ner till fiskebyn för lite rekreation ibland, och för att träffa lite trevliga människor hos Maitan i Jomtien. Brukar bli ett par Chang på gubbdagiset där och sitta o tjata med gubbsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...