Jump to content
IGNORERAD

Svensk dömd i Thailand


Nemo

Recommended Posts

Nja, när man pratar om finlandssvenskar så menar man personer som är födda i Finland men har svenska som modersmål.

Fritz..

Jo jag vet det ,men nu skojar jag lite med FF
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sid

    6

  • nongnuan

    5

  • GreenValley

    4

  • borje222

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Han är inte svensk, han är fransos! :crazy:

Svenskar är inte Svenskar dom är Serber

 

 Alla nationer i Europa (utom två) har mer än 40 procent av de serbiska eller prasrpskog gener - hårt Kljosov, ordförande i en rådgivande vetenskaplig administration genološkog internationella byrån. I sitt vetenskapliga arbete är gjort och serbiska genen karta, som visar att han har mer än 60 procent av befolkningen i dagens Serbien, Bosnien och Hercegovina, Kroatien, Montenegro, och Danmark, norra Tyskland, södra delen av Skandinavien och delar av Great Britanije.INDIJA Anatolij Kljosov hävdar att haplogrupper R1a1 typisk för alla slaver, men att de måste en stor del av medlemmarna i den högsta kasten i Indien, och att arierna "slaver som kom från Serbien till Indien"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och om han skulle vinna OS guld för Sverige.Skulle han då också vara libanes med ett svenskt pass?

http://www.exponerat.info/afrikansk-lopare-vill-bli-svensk-extra-fort-friidrottsforbundet-slickar-migrationsverkets-bak/

Jag tycker inte det! Men så är jag inte så sportintresserad heller.

Varför återvände löparen hem till Etiopien och när vi ska ha någon från Sverige, är det då inte meningen att vi ska ha någon som iallafall är uppvuxen hör och som betraktas som svensk?

Annars är det väl bara för de olika länderna att ha budgivning om de mest lovande och de som vinner budgivningen får ta hem dem och ge dem ett medborgarskap. Känns nästan som hela idéen med os tävlingarna förlorar lite av sin poäng.

Men vad vet jag som begåvningsreserv, hon bidrar säkert till att vi alla kommer att bli ofantligt rika, att mina arbetslösa kompisar får välbetalda jobb osv. Det har jag lärt mig på mpr ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja absolut, eftersom han tydligen delar Libanesiska seder och bruk, så ser jag han mer som Libanes än svensk, och varken gläder mig eller rör mig i ryggen om han vinner OS guld med ett svenskt pass i bakfickan!

Eftersom du säger att det är libanesiska seder och bruk.Hur många libaneser tror du bor i sverige? Och dom har tagit med sig sederna till sverige eller har dom plötsligt slutat med dom vid gränsen eller?Du vet väl om att en del libaneser är kristna också då?

Speciellt dig kanske det inte rör i ryggen om en ytis vinner men det är märkligt att det skrivs sidor i Aftonbladet och Expressen.text-tv och tas även upp i sportspegeln osv.osv.

Tydligen är det någon som bryr sig iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bär de burka, och tillverkar bomber..? Nä, så du får nog räkna dem som svenskar... :thumbsup:

 

Mvh. borje222

Jag tror att 99,9999999% av alla som bor i Sverige får räkna sig som svenskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att 99,9999999% av alla som bor i Sverige får räkna sig som svenskar.

Nix, bara de som åkt tunnelbana...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du säger att det är libanesiska seder och bruk.Hur många libaneser tror du bor i sverige? Och dom har tagit med sig sederna till sverige eller har dom plötsligt slutat med dom vid gränsen eller?Du vet väl om att en del libaneser är kristna också då?

Speciellt dig kanske det inte rör i ryggen om en ytis vinner men det är märkligt att det skrivs sidor i Aftonbladet och Expressen.text-tv och tas även upp i sportspegeln osv.osv.

Tydligen är det någon som bryr sig iallafall.

 

De som har bombtillvekning som hobby/sed är knappast kristna, och det ät tydligt att det bor till tillräckligt många i Sverige för att besudla landet och dess medborgare!

 

Att det skrivs en massa bla bla i kvällspressen är väl inget nytt, men att det är sanningen är för mig främmande. . . . 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är inte jag så insatt i Koranen men det där kan inte vara ok ens för en outbildad chimpans!

Förstår de inte att för varje sak de gör så väcks bara större avsky?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh... chilla ner leeen! Vi är svennar allihop, burka eller inte! Sen om man är född i finland och osäker på om man känner sig svensk eller finne... gör det lätt för er... ni är halvryssar och inget annat! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh... chilla ner leeen! Vi är svennar allihop, burka eller inte! Sen om man är född i finland och osäker på om man känner sig svensk eller finne... gör det lätt för er... ni är halvryssar och inget annat! :)

Jaså vill du se passet!! :11:

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Och vi som bor i Thailand da ???? MVH  NONG

Ja alla som käkar ris i Thailand är thaijare  :spiteful:

Olagligt i Thailand men ok i Sverige.

Tingsrätten drog slutsatsen att det är ok att thaija på stranden http://www.dagensjuridik.se/2013/09/onani-pa-stranden-var-inte-olagligt-65-aring-frias-sexuellt-ofredande

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Börje skrev tidigare att alla som inte bär burka eller tillverkar bomber är svenskar.

Så tänkte jag att alla som käkar ris i Thailand måste ju vara thailändare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börje skrev tidigare att alla som inte bär burka eller tillverkar bomber är svenskar.

Så tänkte jag att alla som käkar ris i Thailand måste ju vara thailändare.

 

Ska du citera mig, kan du börja med att läsa, och förstå innebörden av en text. Jag svarade FF på vad hans barn, 3stycken, troligen hade för nationalitet.

Vad jag vet är inte FF far till alla svenskar...

Ska man citera får man tamme tusan, citera rätt!

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du citera mig, kan du börja med att läsa, och förstå innebörden av en text. Jag svarade FF på vad hans barn, 3stycken, troligen hade för nationalitet.

Vad jag vet är inte FF far till alla svenskar...

Ska man citera får man tamme tusan, citera rätt!

 

Mvh. borje222

Och förlåt då!

Så har man en finsk pappa och mamman är svensk och barnen inte tillverkar bomber eller bär burka då är dom svenskar.

Var det rätt citerat nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...