Jump to content
IGNORERAD

Dreamfilm, har någon provat?

audirs2

Recommended Posts

Kanske, men allt jag får fram är detta:

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in /var/www/library/DB_data.php on line 143 Warning: mysql_set_charset() expects parameter 2 to be resource, boolean given in /var/www/library/DB_data.php on line 144 MYSQL_ERROR - dreamfilm

Database error: False link id, DB connect failed

MYSQL Error: 0 ()

Prova senare,ibland strular sidan

Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

9

• audirs2

6

• Nemo

5

• M33

4

Mest aktiva i denna tråd

Det blide bara det här:

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in /var/www/library/DB_data.php on line 143 Warning: mysql_set_charset() expects parameter 2 to be resource, boolean given in /var/www/library/DB_data.php on line 144 MYSQL_ERROR - dreamfilm
Database error: False link id, DB connect failed

Dela på andra sajter

Det blide bara det här:

Database error: False link id, DB connect failed

Så där såg det ut hos mig när jag provade alldeles nyss men för det mesta funkar det alldeles utmärkt här i Pattaya.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

De håller nog på med någon form av underhåll/uppdatering av sidan just nu

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Har dom "host host" naturfilmer osså? :crazy:

Då får du nog ta frugan med dig till en spegel

och köra live själv, lata gubbe,

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Hej Har fått problem med 3BB här i Thailand att ansluta Anonine(Tunnelblick) Funkar med True och TOT Märkligt någon som har en förklaring? Mvh Jan

Dela på andra sajter

Provade alldeles nyss, kanonbra!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Något mer som är bra är tv på Youtube, gillar man tex National geo, Discovery, Animalplanet, mm så finns de flesta program på tuben som hela episoder, kör det mycket i min smarta TV.kanon, bättre än normal TV/sat...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Märkligt, kanske tot spärrar sidan?    :unsure:

Ligger nere för mig nu också, men funkade kanon senast för ett par dagar sedan, jag brukar se på barnfilm med ungarna och serier där annars..och fungera som sagt klockrent även utan vpn.

Dela på andra sajter

swefilmer funkar alltid.Skaffa bara användarnamn och lösenord såfår ni titta på nya filmer också.Gratis.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Märkligt, kanske tot spärrar sidan?    :unsure:

En massa reklamkapade adresser som poppar upp, använd denna, funkar för mig i Udon i alla fall med True som leverantör!

http://www.dreamfilm.n.nu/

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Fast kvaliten suger väl rätt rejält på dom flesta filmerna.

Finns några i 720 men dom flesta är väl i 360 och det är väl lagom om man ska titta i mobilen.

För min del betalar jag hellre än tittar på en film i kass kvalite.

Även solen har sina fläckar

Dela på andra sajter

Tror TS menade dreamfilm.se, dreamfim.n.nu är en annan sida.

Men "n.nu" verkar vara helt ok, tack för den!

Ändrades av tomurdoc

Dela på andra sajter

Hej Det är Anonine som inte lyckas få kontakt med servern om jag kör 3BB men kör jag TOT eller True kopplar den upp mot den Jan 

Dela på andra sajter

En massa reklamkapade adresser som poppar upp, använd denna, funkar för mig i Udon i alla fall med True som leverantör!

http://www.dreamfilm.n.nu/

Den funkade fint!

Dreamfilm.se gav mej samma felmeddelande som flera andra fått.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Kollar dreamfilm nu.

Funkar skitbra.

Vill man ha andra saker så kan man även kolla.

xnxx.com

tube8.com

Akta dig för XNXX, dom lägger med en massa skit! Xwideos.com är i så fall bättre! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Att det finns spärrar i andra länder på t.ex. svt play beror väl på sändningsrättigheter. Jag tror inte att någon av nämnda sidor här har några sådana what so ever.

Jag är dåkig på juridiken på detta men är det lagligt att se på? Om ja, är det moraliskt någon skilnad på att se på filmer där eller att tanka ner dem?

Dela på andra sajter

Att det finns spärrar i andra länder på t.ex. svt play beror väl på sändningsrättigheter. Jag tror inte att någon av nämnda sidor här har några sådana what so ever.

Jag är dåkig på juridiken på detta men är det lagligt att se på? Om ja, är det moraliskt någon skilnad på att se på filmer där eller att tanka ner dem?

Dreamfilm spärrar inte ip från andra länder, de liksom skiter i rättigheter och sånt....

Dela på andra sajter

Såg en film hur Nord Korea skulle tjacka atomvapen, en riktig B-film och den gick ungefär halva tiden sedan la den ner, lika bra det!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Såg en film hur Nord Korea skulle tjacka atomvapen, en riktig B-film och den gick ungefär halva tiden sedan la den ner, lika bra det!

En del långa filmer är uppdelade i två delar så när man sett CD 01 måste man klicka på CD 02 för att se det som är kvar.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...