Jump to content
IGNORERAD

Smallgarden steakhouse Khon Kaen,,, lite blandat


thainenne

Recommended Posts

Nu har jag den absolut bästa kärringen jag någonsin har haft i mitt syndafulla liv.   Och hela släkten är likadana så jag ser inga problem alls.

 

Det är samma här, och kärringen får du förmodligen träffa nästa gång jag kommer ner, om hon får ledigt? för hon jobbar som kock och det har varit strul med ledigheterna för henne.

 

Med våra midjemått är det ju livsfarligt och ha en kärring som är kock.

 

Hon jobbade på Vickans så det var ju bara en kort promenad till Maitans där jag brukar bo.

 

För det mesta blev det pizza till frukost men en gång kom hon fanimej med lobster thermidor det var grejjer det.

 

Men tyvärr så jobbade hon varannan dag kvällen så då fick jag svälta

 

Nu har hon slutat på Vickans och börjat på något finneställe så vi får se hur det blir med ledigheterna.

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 161
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thainenne

    69

  • Scandinaviancorner

    16

  • Soengsang

    9

  • leifen

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tyckte du skrev öl, och INTE elefantpiss. :13:

Ja men det står ju LEO längst ner till Höger det är öl de!

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

kalla öl finns det gott om.

Och var är den riktiga colan någonstans då?  Bara gnäll gnäll gnäll med Est smakar skit!!  Lycka till med stället!!

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men det står ju LEO längst ner till Höger det är öl de!

 

 

Risavkok. :13:  :13:  :13:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Risavkok. :13:  :13:  :13:

Om du tycker att Chang, Leo och Archa inte är öl så ska du nog inte åka till Thailands landsbyggd.

Här finns inte äns Singha att köpa.

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tycker att Chang, Leo och Archa inte är öl så ska du nog inte åka till Thailands landsbyggd.

Här finns inte äns Singha att köpa.

 

 

Singha, trodde vi nämde ÖL :ahh:

 

 

TIGER är väl det enda drickbara som kan tänkas finnas i LOS.

 

Landsorts Lager eller Tjockholm går väl inte att uppringa ens i sin värsta mardröm :crazy:

Ändrades av Bihanget

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick jag en galen idé när jag såg din restaurang,nä släpper nog den igen, är ju panchis ju.Lycka till,då vet jag vart man kan gå om man har vägarna förbi.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick jag en galen idé när jag såg din restaurang,nä släpper nog den igen, är ju panchis ju.Lycka till,då vet jag vart man kan gå om man har vägarna förbi.  

samma här, fick en galen idé vid nyåret och 15 Febr-13 öppnade vi rest. Jag är också " panchis " men lite mer pucko än Du som gav mej in i detta, hahaha   Ni är alltid välkomna,,, stanna gärna till för ett julbord på vägen upp till Udon, eller vid annat tillfälle när Ni är i krokarna, i annat fall ses vi väl i Udon i år igen, var trevligt att snacka med Dej förra året på träffen. Ha en bra dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

samma här, fick en galen idé vid nyåret och 15 Febr-13 öppnade vi rest. Jag är också " panchis " men lite mer pucko än Du som gav mej in i detta, hahaha   Ni är alltid välkomna,,, stanna gärna till för ett julbord på vägen upp till Udon, eller vid annat tillfälle när Ni är i krokarna, i annat fall ses vi väl i Udon i år igen, var trevligt att snacka med Dej förra året på träffen. Ha en bra dag.

Blir tyvärr ingen Udontripp i år pga det kommer golfande gäster som jag skall ta hand om,men det kan ju komma andra tillfällen för lite semsterresor i det "nya" landet skall ju göras.Ha det gött själva

Link to comment
Dela på andra sajter

Singha Park Khon Kaen Golf club,  kanonbana samt ytterligare 4-5 mediumbanor i k.k. området, bl.a. Ubolratana dam golf, mycket trevlig bana, dock några mil från city

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdagen 15 Okt kl. 17.30. har vi grillparty med svenskar i Isaan i Rest. Small Garden Khon Kaen,,  GRATIS MAT. föranmälan nödvändigt. Välkomna

Link to comment
Dela på andra sajter

har blivit kanonfint, vi kanske kommer förbi i januari om vi hälsar på frugans bror med fru!

Link to comment
Dela på andra sajter

har blivit kanonfint, vi kanske kommer förbi i januari om vi hälsar på frugans bror med fru!

Ni är alltid välkomna

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...