Jump to content
IGNORERAD

Irland -Sverige


lellexp

Recommended Posts

Läs det jag markerade med rött i ditt inlägg, fattar du inte vad jag menar så kan jag tyvärr inte hjälpa dej.. :ahh:

Blev väl utsedd till bästa liraren och är garanterad en startplats till nästa match.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lellexp

    5

  • Sangwal

    4

  • jan53

    4

  • GreenValley

    4

Mest aktiva i denna tråd

Läs det jag markerade med rött i ditt inlägg, fattar du inte vad jag menar så kan jag tyvärr inte hjälpa dej.. :ahh:

Jaha, det missade jag. :)

Vad har Anders Svensson presterat under sin tid i landslaget? Han gjorde ett snyggt frisparksmål mot Argentina i VM, det har han levt på länge nu. Under matchen igår... rörde han bollen under första halvlek? Han gjorde ett mål igår.. vilket var väldigt viktigt för Sverige och bra. Men förövrigt då... dominerade han mittfältet? Man kunde ju för fan ställt ut en back öl som gjort lika mycket nytta. Han är fruktansvärt överskattad imo. Helt obegripligt att en ny förbundskapten bara ta ut han i landslaget inte minst för att han är kass utan han är lastgammal också. När Hamren började skulle han börjat städa i truppen och ta in nytt ungt blod och inte gamla spelare som inte ens presterar i en korpliga som allsvenskan. Nåt mer du vill veta?

Och inte minst av allt... behöver jag kanske påminna er som inte kan det här med fotboll... Irland är en blåbärsnation i fotboll... just saying! :mdr:

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

. När Hamren började skulle han börjat städa i truppen och ta in nytt ungt blod och inte gamla spelare som inte ens presterar i en korpliga som allsvenskan.

 

Problemet är (tycker jag) att det inte funnits så värst mycket ungt blod att ta in, men efter att ha sett U21-laget mot Polen så ser jag ljuset i tunneln!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och inte minst av allt... behöver jag kanske påminna er som inte kan det här med fotboll... Irland är en blåbärsnation i fotboll... just saying! :mdr:

På FIFA:s världsranking är Sverige rankat 30:a och Irland 44:a så båda lagen spelar i samma lingon-/blåbärsserie.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

På FIFA:s världsranking är Sverige rankat 30:a och Irland 44:a så båda lagen spelar i samma lingon-/blåbärsserie.

Med spelare som Anders Svensson, så är det ju inte konstigt. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är (tycker jag) att det inte funnits så värst mycket ungt blod att ta in, men efter att ha sett U21-laget mot Polen så ser jag ljuset i tunneln!

Bara att hoppas att det inte ljuset från en lastbils strålkastare... :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

På FIFA:s världsranking är Sverige rankat 30:a och Irland 44:a så båda lagen spelar i samma lingon-/blåbärsserie.

Och med tanke på den rankingen och hemmaplan borde det vara en ogarderad 1:a.

 

Jag är iaf imponerad av prestationen när det som mest gällde. Utom möjligen av Lustig som ju var skadad och inte borde ha tagits ut öht. 

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och med tanke på den rankingen och hemmaplan borde det vara en ogarderad 1:a.

 

Jag är iaf imponerad av prestationen när det som mest gällde. Utom möjligen av Lustig som ju var skadad och inte borde ha tagits ut öht.

Sverige skämde inte ut sig, tvärtom gjorde bra ifrån sig.

Ska vara stolta att dom tog sig i kragen, när det behövdes..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

tvärtom gjorde bra ifrån sig.

 

Själv tycker jag dom spelade uselt.. men vann ändå matchen vilket säger allt om hur usla Irland är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, det missade jag. :)

Vad har Anders Svensson presterat under sin tid i landslaget? Han gjorde ett snyggt frisparksmål mot Argentina i VM, det har han levt på länge nu. Under matchen igår... rörde han bollen under första halvlek? Han gjorde ett mål igår.. vilket var väldigt viktigt för Sverige och bra. Men förövrigt då... dominerade han mittfältet? Man kunde ju för fan ställt ut en back öl som gjort lika mycket nytta. Han är fruktansvärt överskattad imo. Helt obegripligt att en ny förbundskapten bara ta ut han i landslaget inte minst för att han är kass utan han är lastgammal också. När Hamren började skulle han börjat städa i truppen och ta in nytt ungt blod och inte gamla spelare som inte ens presterar i en korpliga som allsvenskan. Nåt mer du vill veta?

Och inte minst av allt... behöver jag kanske påminna er som inte kan det här med fotboll... Irland är en blåbärsnation i fotboll... just saying! :mdr:

Att du inte är förbundskapten då . när du är så DUKTIG? :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv tycker jag dom spelade uselt.. men vann ändå matchen vilket säger allt om hur usla Irland är.

Verkar mest som du bara vill starta bråk, varför inte vara glad för vinsten?

Sverige är inte lika duktiga som de största nationerna, så låt oss vara glada för den glädjen vi får..

Med tanke på hur många nationer som spelar boll, så är vi inte så usla som du försöker få det till...

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar mest som du bara vill starta bråk, varför inte vara glad för vinsten?

Sverige är inte lika duktiga som de största nationerna, så låt oss vara glada för den glädjen vi får..

Med tanke på hur många nationer som spelar boll, så är vi inte så usla som försöker få det till...

Rock on!

Klart jag är glad att Sverige vann, skitglad för det!

 

Bråk? Ibland måste man rätta noviserna som tror att dom kan nåt om fotboll, inget illa menat från min sida. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag haft tid och ork. :)

hahahahah, nä du , tror du nog är den bästa spelaren som sitter i" SOFFAN" när landslaget spelar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Hade jag haft tid och ork. :)

 

Du får sluta upp med att dricka musöppnarvatten så kanske du får ork....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hävdar fortfaarande att Kimpa har ett bredare register. Vad vi hade igår var tur. Vår backlinje var en katastrof. Alla fyra. Mitttfältet tog inte tag i taktpinnen. Endast krajanic. Var bra. framåt med Zlatan och Elmander var vi grymma. Folk fattar inte att Elmanders spring skapar ytor. För båda Zlatan och resten av laget. perfekt mot Irländarna. Jävligt skön seger. Det är det som räcknas

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag haft tid och ork. :)

Haha,fy fan vilken kunglig kommentar :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ser bättre ut nu :14:  :14:  :14:  :14:  :14:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...