kenneth073 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Låter jätte bra!! Har du några förslag till hur detta ska gå till? Varför ska dessa länder komma undan ansvar,varför kan inte dom när Turkiet,Jordanien,och till och med Irak tar emot flyktingar. Dags för FN att ryta till. Sen kan man ju också fråga sig varför dom fortsätter striderna när det är så många som lider? Dags för ansvar där också,och då menar jag inte bara regimen. Man vill ju inte förhandla,och det är ju en mosaik av folkslag ,religoner i detta land . Tror inte på någotvis på nån bättring om regimen skulle falla ,vad händer då med alawiterna och dom kristna ? Den arabiska våren var ingen vår utan en riktig bister vinter.Hur har det gått i Tunisien,Libyen,Egypten .inget har blivit bättre bara förfall och bråk. Missar aldrig en chans att få börja med våldsamheter.Jag är så jäkla trött på denna region (m.ö.) ALLTID våld och bråk ,människorna där varken vill eller kan leva i fred,DOM VILL INTE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Och på vissa svenskresturanger i Pattaya sitter det svenskar och kallar Thailändare för smutsiga Apor. Vad ska man dra för konsekvens av detta? Rötägg finns det överallt, det är väl en ganska vettig konsekvens att dra om nu är som du påstår! Men finns också rätt mycket barn som lärt sig att skrika "kii-nok" efter falanger också, detta har de lärt sig av sina föräldrar! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Rötägg finns det överallt, det är väl en ganska vettig konsekvens att dra om nu är som du påstår! Men finns också rätt mycket barn som lärt sig att skrika "kii-nok" efter falanger också, detta har de lärt sig av sina föräldrar! Precis dit jag ville komma! Och som konsekvens av Bananens länk. Så drar jag ungefär samma slutsats. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Och på vissa svenskresturanger i Pattaya sitter det svenskar och kallar Thailändare för smutsiga Apor. Vad ska man dra för konsekvens av dett Att kalla dom för apor är väl inget man ska göra. Men till deras försvar är väl att dom betalar för maten tillskillnad från flyktingarna som blir bjudna på den. Är ju lite skillnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Varför ska dessa länder komma undan ansvar,varför kan inte dom när Turkiet,Jordanien,och till och med Irak tar emot flyktingar. Dags för FN att ryta till. Sen kan man ju också fråga sig varför dom fortsätter striderna när det är så många som lider? Dags för ansvar där också,och då menar jag inte bara regimen. Man vill ju inte förhandla,och det är ju en mosaik av folkslag ,religoner i detta land . Tror inte på någotvis på nån bättring om regimen skulle falla ,vad händer då med alawiterna och dom kristna ? Den arabiska våren var ingen vår utan en riktig bister vinter.Hur har det gått i Tunisien,Libyen,Egypten .inget har blivit bättre bara förfall och bråk. Missar aldrig en chans att få börja med våldsamheter.Jag är så jäkla trött på denna region (m.ö.) ALLTID våld och bråk ,människorna där varken vill eller kan leva i fred,DOM VILL INTE Du låter ju som ett perfekt diplomatämne. Bara att framföra din åsikt till FN så är det snart fred i hela världen. Eller så kanske det är bättre att vara realist och sätta upp mål som är realistiska. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Att kalla dom för apor är väl inget man ska göra. Men till deras försvar är väl att dom betalar för maten tillskillnad från flyktingarna som blir bjudna på den. Är ju lite skillnad Så om man betalar för maten så har man då rätt att smäda en 3e person som ej är relaterad till resturangen. som ej är närvarande menar du då? Hur tänkte du nu? Skulle vilja se den matsedel som innehåller "Dagens rätt: Köttbullar samt prata skit om Thailändare" "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Nä,det är väl aldrig rätt att smäda människor ,var inte det jag mena . Men dom betalar för maten och då tycker jag dom har större rätt att kritisera om inte maten var till belåtenhet. Blir du bjuden så kanske du ska använda en lite lägre profil ,men dessa människor är ju inte precis kända för det . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Nä,det är väl aldrig rätt att smäda människor ,var inte det jag mena . Men dom betalar för maten och då tycker jag dom har större rätt att kritisera om inte maten var till belåtenhet. Blir du bjuden så kanske du ska använda en lite lägre profil ,men dessa människor är ju inte precis kända för det . Men i mitt exempel så var inte maten mål för utlåtande överhuvudtaget. Så jag tror att du kom lite snett i diskussionen? Semalogiken är naturligtvis. Att det kan uppfattas stötande om man kritiserar maten om man får den gratis. Men att använda detta i propagandasyfte för att försöka få samtliga flyktingar som snyltare är en felaktig konsekvens av detta. Och överallt finns det rötägg. Även inom invandrargrupper. Det tråkiga är att vissa personer använder dessa rötägg i propagandasyfte för att skuldbelägga hela gruppen. Eller hade Bananen någon annan avsikt med sitt inlägg? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Men i mitt exempel så var inte maten mål för utlåtande överhuvudtaget. Så jag tror att du kom lite snett i diskussionen? Semalogiken är naturligtvis. Att det kan uppfattas stötande om man kritiserar maten om man får den gratis. Men att använda detta i propagandasyfte för att försöka få samtliga flyktingar som snyltare är en felaktig konsekvens av detta. Och överallt finns det rötägg. Även inom invandrargrupper. Det tråkiga är att vissa personer använder dessa rötägg i propagandasyfte för att skuldbelägga hela gruppen. Eller hade Bananen någon annan avsikt med sitt inlägg? Det är väl du som kom in lite snett i diskussionen och började göra dåliga jämförelser. "Och på vissa svenskresturanger i Pattaya sitter det svenskar och kallar Thailändare för smutsiga Apor." Det har ingen som helst samanband med flyktingarna som klagade på maten i sverige och blockerade trafiken. Semalogiken? Jag påstod inte att samtliga flyktingar är snyltare, hur fick du det till det? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Det är väl du som kom in lite snett i diskussionen och började göra dåliga jämförelser. "Och på vissa svenskresturanger i Pattaya sitter det svenskar och kallar Thailändare för smutsiga Apor." Det har ingen som helst samanband med flyktingarna som klagade på maten i sverige och blockerade trafiken. Semalogiken? Jag påstod inte att samtliga flyktingar är snyltare, hur fick du det till det? Då ber jag om ursäkt för min felaktiga slutsats. Dock undrar jag då vad som var meningen att visa med denna länk? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Då ber jag om ursäkt för min felaktiga slutsats. Dock undrar jag då vad som var meningen att visa med denna länk? Du behöver inte be om ursäkt, Jag citerade/kommenterade kenneth073. Att våran matkultur inte överrenstämmer med flyktingarnas matkultur, och att kenneth073 därmed har rätt. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 (ändrad) Du behöver inte be om ursäkt, Jag citerade/kommenterade kenneth073. Det lät ju konstigt? För du citerade mitt meddelande och och klippte in text från ett av mina tidigare meddelanden. Då kanske du nästa gång ska citera den du avser att svara och även ej klippa in text från den du inte avser dig att citera. Ändrades September 8, 2013 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Att våran matkultur inte överrenstämmer med flyktingarnas matkultur, och att kenneth073 därmed har rätt. Det där med matkultur lät intressant. Känns som vi berikats med mycket matkultur sen invandringen ökat. Många nya resturanger runt om i landet finns det. Och inte minsta alla frukter som tidigare var väldigt dyra och exotiska finns tillgängliga i affärerna. Anser du denna utveckling är av godo eller ondo? Och vad är kopplingen till matkultur och kennets slutsats? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Det lät ju konstigt? För du citerade mitt meddelande och och klippte in text från ett av mina tidigare meddelanden. Då kanske du nästa gång ska citera den du avser att svara och även ej klippa in text från den du inte avser dig att citera. Suck... inlägg #295 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luttrad Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Klipp. Genom att ta hit flyktingar med mera så får man en större andel av befolkningen som arbetar längre i förlängningen. Och på detta sätt så kan den äldre delen av befolkningen få pension. Klipp. Hej janne-h. Genom att till arbetslöshetens Sverige ta in flyktingar som per automatik hamnar i arbetslöshet och därmed bidragsförsörjning så får Sverige ändå fler att försörja! Hur kan den äldre delen av befolkningen få pension, när deras pensionspengar istället måste användas till att försörja alla bidragsförsörjda flyktingar? Så länge Sverige har ett utanförskap på ca. 1,5 miljoner dvs icke arbetande bidragsförsörjda invånare mellan 20 och 64 år behöver Sverige arbetsplatsinvandring, men absolut ingen arbetskraftsinvandring! Med Vänlig Hälsning. Luttad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Hej janne-h. Genom att till arbetslöshetens Sverige ta in flyktingar som per automatik hamnar i arbetslöshet och därmed bidragsförsörjning så får Sverige ändå fler att försörja! Hur kan den äldre delen av befolkningen få pension, när deras pensionspengar istället måste användas till att försörja alla bidragsförsörjda flyktingar? Så länge Sverige har ett utanförskap på ca. 1,5 miljoner dvs icke arbetande bidragsförsörjda invånare mellan 20 och 64 år behöver Sverige arbetsplatsinvandring, men absolut ingen arbetskraftsinvandring! Med Vänlig Hälsning. Luttad. Det är ju det jag skriver hela tiden att man bör istället angripa problemet från bidragsgivandet istället. Vilket man även gör idag. Dock har Sverige 2 alternativ. Antingen tar vi in invandrare som ökar på den arbetsföra befolkningen. Eller så får svensken se till att skaffa sig flera barn. Det är det enda sättet för att säkerställa att dom gamla får ut pension i framtiden. Ett tredje sätt är naturligtvis att man höjer pensionsåldern. Vilket man även har diskuterat om. Det är en skröna att tro att arbeten och ekonomi är statiska i storlek. Och att dom som kommer hit tär på systemet. Ju fler människor vi är. Ju flera arbeten blir det. samt BMP ökar därefter naturligt i storlek. Dopck är det naivt att tro att vi ska kunna behålla vårat generösa bidragsystem framöver. Och jag tror att som regeringen jobbar på att flera ska komma i arbete. är den enda vägen att gå. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Det är väl det som är din grej, att sitta framför datorn och tro. Darkling är det en mörk darling? Uttalas något liknande daakling enligt sambo daak är Thai för röv och ling är Thai för apa. Det hela blir fritt översatt typ "ok din apröv, vi ses". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luttrad Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 (ändrad) Det är ju det jag skriver hela tiden att man bör istället angripa problemet från bidragsgivandet istället. Vilket man även gör idag. Dock har Sverige 2 alternativ. Antingen tar vi in invandrare som ökar på den arbetsföra befolkningen. Eller så får svensken se till att skaffa sig flera barn. Det är det enda sättet för att säkerställa att dom gamla får ut pension i framtiden. Ett tredje sätt är naturligtvis att man höjer pensionsåldern. Vilket man även har diskuterat om. Det är en skröna att tro att arbeten och ekonomi är statiska i storlek. Och att dom som kommer hit tär på systemet. Ju fler människor vi är. Ju flera arbeten blir det. samt BMP ökar därefter naturligt i storlek. Dopck är det naivt att tro att vi ska kunna behålla vårat generösa bidragsystem framöver. Och jag tror att som regeringen jobbar på att flera ska komma i arbete. är den enda vägen att gå. Hej janne-h. Vi är tydligen eniga om att Sverige har ett bidragsförsörjt utanförskap på ca. 1,5 miljoner i arbetsför ålder. Detta utanförskap tycker du är för lite, och vill öka på dessa bidragsförsörjda utanförskap genom invandring. Jag håller inte med dig om detta! Vad Sverige däremot behöver är arbetsplatsinvandring så att Sveriges befintliga utanförskap på ca. 1,5 miljoner bidragsförsörjda ickearbetande kan få ett arbete. Vad Sverige än har brist på så inte är det arbetskraft som grupp betraktat, utan på arbetsplatser. Med Vänlig Hälsning. Luttrad. Ändrades September 11, 2013 av Luttrad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luttrad Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Klipp. Jag kan förstå att folk med relativt dålig utbildning och/eller relativt lågbetalda jobb är de som är mest kritiska till invandringen, samtidigt närmast tragikomiskt när Vänsterpartiet är det mest invandrarvänliga partiet. Det är de som bor i områden där de flesta nyanlända hamnar, det är de som har jobb som nyanlända kan konkurrera om, det är de som har störst risk att behöva nyttja alltmer urvattnade socialförsäkringssystem och de är de som inte haft råd med privat pensionssparande. Klipp. Hej Atom. Javisst har du rätt i den första delen av ovanstående delcitat av din långa orginaltext. Hög utbildning ger ett välbetalt arbete. Detta ger även en möjlighet att bosätta sig i ett attraktivt område och att sätta sina barn i en bra skola. En låg utbildning ger ett lågavlönat arbete. Detta tvingar fram en bosättning i ett oattraktivt område och att barnen hamnar i dåliga skolor. Detta innebär att den högavlönade använder sin höga lön för att köpa sig ett boende i ett svenskt område, där andelen invandrare är lätt räknade. Detta innebär även att den högavlönades barn kommer att gå i en skola där nästan alla får avgångsbetyg och antalet invandrarelever är mer eller mindre obefintligt. Denna högutbildade och välavlönade familj får på detta sätt inte någon kontakt eller verklig egenupplevd kunskap om det mångkulturella samhället. Den lågutbildade och därmed lågavlönade har inget val utan tvingas att bosätta sig i ett billigt mångkulturellt miljonprogramsområde. Detta innebär även att den lågavlönades barn kommer att gå i en skola där en minoritet får avgångsbetyg och knappast någon har svenska som modersmål. Denna lågutbildade och lågavlönade familj kommer att tvingas att leva i ett invandrarområde och kommer att få en enorm egenupplevd kunskap om det mångkulturella samhället. Slutsatsen blir att ju mer verklig påtvingad egenupplevd kunskap om det mångkulturella samhällets realiteter en svensk invånare har, desto mer kritisk blir denna svenske invånare mot invandring och mångkulturen. På den motsatta sidan så finns de som är mest positiva till invandring och mångkulturen, som dom lever helt avskilda från all invandring i sina segregerade välmående svenska bostadsområden. Generellt innebär detta att ju mer kunskap och erfarenhet en svensk invånare får av att i verkligheten leva i ett mångkulturellt område, desto mer kritisk blir vederbörande om invandring till Sverige! Jag delar inte din uppfattning om vänsterpartiets väljare. De är till stor del tjänstemän, socionomer, lärare och allmänna småbyråkrater inom det allmänna. De lite smålustiga är att partiets väljare till stor del består av just de småborgare som partiets ledning gör sig lustiga över och påstår sig bekämpa. Med Vänlig Hälsning. Luttrad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 tänkvärt..... och sant http://avpixlat.info/2013/09/10/debattor-talar-klarsprak-om-invandrares-rasism/ To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Hej janne-h. Vi är tydligen eniga om att Sverige har ett bidragsförsörjt utanförskap på ca. 1,5 miljoner i arbetsför ålder. Detta utanförskap tycker du är för lite, och vill öka på dessa bidragsförsörjda utanförskap genom invandring. Jag håller inte med dig om detta! Vad Sverige däremot behöver är arbetsplatsinvandring så att Sveriges befintliga utanförskap på ca. 1,5 miljoner bidragsförsörjda ickearbetande kan få ett arbete. Med Vänlig Hälsning. Luttrad. Du kan ju börja med att läsa det jag skriver istället för att svara på nånting som jag inte skrivit. Och förstår du inte vad jag skrev så råder jag dig att läsa en gång till. Så kanske det fastnar Och jag undenber mig att du stoppar åsikter i munnen på mig som jag inte har! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 tänkvärt..... och sant http://avpixlat.info/2013/09/10/debattor-talar-klarsprak-om-invandrares-rasism/ Det blir lite att bita i för dom som alltid hävdar ickeproblemet. Sagt av invandrare om invandrare,,,då blir det annorlunda. Hade jag sagt detta blev jag snabbt utpekad som SD anhängare/rasist/facist ellr rent av nasist. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Apropå TOPIC Selektiv rasism. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article17451735.ab Men detta tystar aftonhoran ner. . . . . Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luttrad Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 (ändrad) Du kan ju börja med att läsa det jag skriver istället för att svara på nånting som jag inte skrivit. Och förstår du inte vad jag skrev så råder jag dig att läsa en gång till. Så kanske det fastnar Och jag undenber mig att du stoppar åsikter i munnen på mig som jag inte har! Hej janne_h. Jag beklagar om jag har missuppfattat dina inlägg. Kan du vara så vänlig och definiera vilka åsikter jag har stoppat i munnen på dig? För att reda ut det hela, får det tas stegvis. Vi är tydligen helt överens om att Sverige har ett bidragsförsörjt utanförskap på ca. 1,5 miljoner. Sverige har således ett stort överskott av arbetskraft, men ett stort underskott av arbetsplatser. Eller har du några invändningar mot detta? i inlägg 316 skriver du. "Dock har Sverige 2 alternativ. Antingen tar vi in invandrare som ökar på den arbetsföra befolkningen. Eller så får svensken se till att skaffa sig fler barn. Det är det enda sättet att säkerställa att de gamla får ut pension i framtiden". Du skriver ingenstans hur dessa nya (bidragsförsörjda ) invånare skall få arbeten i Sverige, som redan har ett utanförskap på ca. 1,5 miljoner. Du vill säkerställa våra pensioner genom att "öka på den arbetsföra befolkningen". Då Sverige redan har ett stort överskott av arbetskraft kommer detta bara att resultera i att de bidragsförsörjda i utanförskapet blir ändå fler. Hur kan detta rädda våra pensioner? Du skriver även att . "Ju fler människor vi är. Ju fler arbeten blir det. samt BMP ökar därefter naturligt i storlek". Jag antar att du missade på M och N tangenten och menade BNP? BruttoNationalProdukt. Det är sant att det finns ett samband mellan BNP och antalet invånare. Även de bidragsförsörjda ickearbetande bidrar till BNP, om inte annat indirekt genom att sjukvård, lärare, polis med mera måste finnas även för dom. Indien har mångdubbelt fler invånare än Sverige och därmed även en större BNP. Innebär detta att du anser att pensionerna är räddade i Indien? Jag anser att BNP i sig själv är ointressant. Det intressanta är istället BNP per capita invånare. Det vill säga hur mycket blir det till var och en. Ju fler invånare ett land har desto högre BNP. Ett land med många invånare och arbetslösa får ett högt BNP, men ett lågt BNP per capita invånare. Ett land med få invånare men en hög andel arbetande får en lägre BNP, men en högre BNP per capita invånare. Jag hoppas verkligen att jag inte har missuppfattat eller felciterat dig. Min åsikt är att enda sättet att rädda våra pensioner är att de ej arbetande i arbetsför ålder som redan finns i landet slutar att leva på bidrag och istället börjar att arbeta och betala skatt. För detta behövs arbetsplatsinvandring. Ett lands ekonomi beror inte på antalet invånare i arbetsför ålder. Däremot beror det på hur stor andel av landets invånare i arbetsför ålder som arbetar och betalar skatt! Med Vänlig Hälsning. Luttrad. Ändrades September 12, 2013 av Luttrad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaikalle Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 För att använda argument som TS använder: Alla som röstar på (M) är våldtäktsmän: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17279615.ab Alla som röstar på (V) är alkisar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14399560.ab Alla som röstar på (S) är nazister/fascister/rasister: http://www.expressen.se/nyheter/anna-sjodin-falld/ Alla som röstar på © är efterblivna: https://www.google.se/search?safe=off&es_sm=93&q=annie+l%C3%B6%C3%B6f+det+%C3%A4r+kriminellt&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.52164340,d.bmk,pv.xjs.s.en_US.CQsooEYev9Y.O&biw=1920&bih=955&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jbkyUoilC4uMrgfF-ICIAg#facrc=_&imgrc=CMhJ-IYy--A94M%3A%3BhTNtYMSZqISFTM%3Bhttp%253A%252F%252Ffarm9.static.flickr.com%252F8015%252F7599309638_ba2e7a8703.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Flinkat.se%252F2012%252F07%252F19%252Fannie-loof-slar-huvudet-pa-spiken%252F%3B500%3B333 Och så vidare för andra partierna. Sist men inte minst: alla som är tillsammans med thailändare är pedofiler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu