Thaigren Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Det är ju tur att det finns några som har empati för människor i nöd här på mpr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Tragiskt parti för tragiska människor. Rasismen i partitoppen går ju knappast att förneka med dessa företrädare för partiet. http://www.youtube.com/watch?v=bFRA7CyUx7U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongnuan Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Och tror man på att dagens invandringspolitik ger vinst, vet då inte jag vad det kallas att man är om inte duperad. MVH. flor Jag tror gst går på någon konstig medicin !! Så oforskämd och dum kan ingen frisk manniska vara MVH NONG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Röstar man på SD utan att vara fascist/rasist är man duperad. Av vem är dom duperade? Tänk om dessa anhängarna tvivlade på Sveriges valda invandrar/integrationspolitik långt innan SD fanns. Jag tycker då att det är ett sundhetstecken om man är tveksam till att Sverige kan fortsätta att leka socialbyrå åt hela världens mindre lyckligt lottade, framförallt då det sker på bekostnad av pension/skola/vård. Har själv sett exempel på hur illa behandlade pensionärerna behandlas i detta landet nuförtiden. Nä du GST, vem som är duperad kan man tvista om, jag anser å det bestämdaste att det är du o dina gelikar som är lurade och/eller försedda med ögonbindlar. Vakna upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Många av detta forums medlemmar vill hemskt gärna flytta till Thailand eller har redan gjort det. De har en Thaipartner eller lever ett liv där fokuset ligger på att träffa och "umgås" (ha sex med)med asiatiska kvinnor/män är det viktigaste och anledningen till att de intresserat sig för Thailand. Detta framgår ju tydligt av många trådar. Ledsna män som sedan gråter ut om hur hemskt det är att det är jobbigt att få visum i Thailand och hur dumma Thailändska lagen är, Thailand vill inte ha invandrare och skyddar sitt land så mycket det går från dessa. Samma personer får sedan kräksmun när det de beklagar sig över Sveriges invandringspolitik. I Sverige är det för lätt att få medborgarskap, ja i alla fall UT och PUT, det många Thailandsälskare önskar att få i Thailand Slutsatsen är alltså att rika äldre män skall ha rätt att flytta till fattiga länder och där göra vad de vill med detta lands flickor/pojkar. Men fattiga och till livet hotade folk skall minsann inte komma till Sverige och störa oss, invandring är något som skadar Sverige. Förutom när det är ens egna partner från det fattiga landet som skall flytta till Sverige och så småningom hennes/hans barn. Tycker själv att Sveriges invandringspolitik är fel, men samtidigt undrar jag hur många här tänker? Tur man inte behöver ta åt sig av detta sjuka inlägg.. 4 första åren i Thailand utan att ha sex med nån lokal förmåga. Nu har jag det dock med min thailändska fru. Fattig är jag men mkt arbete börjar ge skörd då vi bygger upp ett liv så sakteligen där nere så ledsen kan jag omöjligen vara.. Sen att jag inte gillar araber är en annan femma.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Tragiskt parti för tragiska människor. Rasismen i partitoppen går ju knappast att förneka med dessa företrädare för partiet. http://www.youtube.com/watch?v=bFRA7CyUx7U Nej så ska inte politiker uppföra sig. Annars lät det mest som vilket "fyllsvammel" som helst utanför nån krog. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 (ändrad) Av vem är dom duperade? Tänk om dessa anhängarna tvivlade på Sveriges valda invandrar/integrationspolitik långt innan SD fanns. Jag tycker då att det är ett sundhetstecken om man är tveksam till att Sverige kan fortsätta att leka socialbyrå åt hela världens mindre lyckligt lottade, framförallt då det sker på bekostnad av pension/skola/vård. Har själv sett exempel på hur illa behandlade pensionärerna behandlas i detta landet nuförtiden. Nä du GST, vem som är duperad kan man tvista om, jag anser å det bestämdaste att det är du o dina gelikar som är lurade och/eller försedda med ögonbindlar. Vakna upp! Tvivla på Sveries invandra/integrationspolitik kan man göra utan att stödja ett rasisiskt/fascistiskt/nazisitikt parti. Tor ni inte på att detta gäller SD (rasisiskt/fascistiskt/nazisitikt) är ni duperade. Srödjer ni dem änså, vidhåller jag att ni är enfaldiga. Denna typ av partier kan verka hur rumsrena som helst till att börja med, se bara vad som hände i Tyskland på 30-talet. Åsikterna i SD är desamma, fastän de nu försöker mörka det värsta och satt på sig kostymer och försöker prata lit mindra hetsigt. /GSt Ändrades September 6, 2013 av gst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Blanda för bövelen inte ihop oss SameDemokrater med de alkoliserade järnrörsviftarna sverigedemokraterna De är de första av sörlänningarna som skall skickas hem j Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Jag tror gst går på någon konstig medicin !! Så oforskämd och dum kan ingen frisk manniska vara MVH NONG Så oförskämda och dumma kan ingen vara så att de röstar på SD, framförallt inte om de bor tillsammans med någon icke-europé. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Sveriges invandrings- och framforallt integrationspolitik ar bortom all kritik men sa lange de flesta som kritiserar den later sin kritik styras av illa dold rasism eller ren dumhet sa far det bara motsatt verkan; vem vill hamna pa samma sida som ett gang White Trash? Okar SD fran 10 till 20% sa kommer antalet invandrare fordubblas, sa fungerar den svenska mentaliteten och jag ar mest forvanad over att sa fa verkar forsta den uppenbara matematiken. Det finns hur manga anledningar som helst att kritisera det som pagar nu men problemet ar att fa vettiga personer vill kritisera radande politik da de som skulle hylla det budskapet ar personer som den personen inte vill ha att gora med och darfor haller de som skulle kunna andra pa situationen kaft. Jag kanske helt har missuppfattat situationen men sa upplever iallafall jag det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Sveriges invandrings- och framforallt integrationspolitik ar bortom all kritik men sa lange de flesta som kritiserar den later sin kritik styras av illa dold rasism eller ren dumhet sa far det bara motsatt verkan; vem vill hamna pa samma sida som ett gang White Trash? Okar SD fran 10 till 20% sa kommer antalet invandrare fordubblas, sa fungerar den svenska mentaliteten och jag ar mest forvanad over att sa fa verkar forsta den uppenbara matematiken. Det finns hur manga anledningar som helst att kritisera det som pagar nu men problemet ar att fa vettiga personer vill kritisera radande politik da de som skulle hylla det budskapet ar personer som den personen inte vill ha att gora med och darfor haller de som skulle kunna andra pa situationen kaft. Jag kanske helt har missuppfattat situationen men sa upplever iallafall jag det hela. Precis vad jag har försökt få fram /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Sveriges invandrings- och framforallt integrationspolitik ar bortom all kritik men sa lange de flesta som kritiserar den later sin kritik styras av illa dold rasism eller ren dumhet sa far det bara motsatt verkan; vem vill hamna pa samma sida som ett gang White Trash? Okar SD fran 10 till 20% sa kommer antalet invandrare fordubblas, sa fungerar den svenska mentaliteten och jag ar mest forvanad over att sa fa verkar forsta den uppenbara matematiken. Det finns hur manga anledningar som helst att kritisera det som pagar nu men problemet ar att fa vettiga personer vill kritisera radande politik da de som skulle hylla det budskapet ar personer som den personen inte vill ha att gora med och darfor haller de som skulle kunna andra pa situationen kaft. Jag kanske helt har missuppfattat situationen men sa upplever iallafall jag det hela. Inte fel alls. Men förr el senare måste någon våga,,innan det brakar ihop helt. Det kan vilken "enfaldig" människa som helst förstå. Politisk feghet skapar bara mer problem och större politikerförakt Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Sveriges invandrings- och framforallt integrationspolitik ar bortom all kritik men sa lange de flesta som kritiserar den later sin kritik styras av illa dold rasism eller ren dumhet sa far det bara motsatt verkan; vem vill hamna pa samma sida som ett gang White Trash? Okar SD fran 10 till 20% sa kommer antalet invandrare fordubblas, sa fungerar den svenska mentaliteten och jag ar mest forvanad over att sa fa verkar forsta den uppenbara matematiken. Det finns hur manga anledningar som helst att kritisera det som pagar nu men problemet ar att fa vettiga personer vill kritisera radande politik da de som skulle hylla det budskapet ar personer som den personen inte vill ha att gora med och darfor haller de som skulle kunna andra pa situationen kaft. Jag kanske helt har missuppfattat situationen men sa upplever iallafall jag det hela. Så det funka perfekt innan SD kom in i Riksdagen? “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Inte fel alls. Men förr el senare måste någon våga,,innan det brakar ihop helt. Det kan vilken "enfaldig" människa som helst förstå. Politisk feghet skapar bara mer problem och större politikerförakt Feghet? Vad kallas det att visa upp sitt rasistiska hat anonymt på ett forum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Jo det är det ju, men sedan är väl frågan vad som är rätt eller fel. En rik farbror som flyttar till ett fattigt land för att kunna få använda de fattiga tjejerna efter eget behag och sätta på lilla Som för samma peng som en dagens lunch kostar i Sverige. Eller en fattig person från ett land i krig som flyr till ett rikare land för att få ett bättre liv. Båda vill ju ha ett bättre liv. Nu är du ute på djupt vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Jo det är det ju, men sedan är väl frågan vad som är rätt eller fel. En rik farbror som flyttar till ett fattigt land för att kunna få använda de fattiga tjejerna efter eget behag och sätta på lilla Som för samma peng som en dagens lunch kostar i Sverige. Eller en fattig person från ett land i krig som flyr till ett rikare land för att få ett bättre liv. Båda vill ju ha ett bättre liv. Det är just sådana präktiga besserwissers som du som gör att folk stör sig på både invandringspolitiken och dess förkämpar. Snacka om retorisk frågeställning, ställd utifrån generaliserande fördomar! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Så det funka perfekt innan SD kom in i Riksdagen? Inte alls. Det har bara blivit så lätt att hacka på dom nu. Det skulle inte bli någon skillnad i politiken om SD gick därifrån imorgon. Då måste de in nya krafter som vågar säga emot och ta ansvar för sina beslut. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Feghet? Vad kallas det att visa upp sitt rasistiska hat anonymt på ett forum? Om du menar mig så är jag varken rasist el särskilt anonym här. Men jag har sagt detta förut= Många har åsikter men vågar inte säga det när det blir lite mer folk omkring dom. Det tycker jag är tragiskt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Tur man inte behöver ta åt sig av detta sjuka inlägg.. 4 första åren i Thailand utan att ha sex med nån lokal förmåga. Nu har jag det dock med min thailändska fru. Fattig är jag men mkt arbete börjar ge skörd då vi bygger upp ett liv så sakteligen där nere så ledsen kan jag omöjligen vara.. Sen att jag inte gillar araber är en annan femma.. Att en svensk sitter i Thailand och kritiserar invandrare i Sverige är nästintill bisarrt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Att en svensk sitter i Thailand och kritiserar invandrare i Sverige är nästintill bisarrt. Han skriver väl att han inte gillar araber, är alla araber invandrare i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Jo det är det ju, men sedan är väl frågan vad som är rätt eller fel. En rik farbror som flyttar till ett fattigt land för att kunna få använda de fattiga tjejerna efter eget behag och sätta på lilla Som för samma peng som en dagens lunch kostar i Sverige. Eller en fattig person från ett land i krig som flyr till ett rikare land för att få ett bättre liv. Båda vill ju ha ett bättre liv. Bara för att du utnyttjar lilla "Som"så behöver inte alla göra det.Satan vad du dömmer människor. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Att svensk integrations- eller invandringspolitik (vad man nu vill kalla den) har havererat kan jag skriva under på. Särskilt upprörd blir jag när jag pratar med vänner i Malmötrakten, om deras upplevelser där, som är klart värre än på de orter jag bott, och där är det tillräckligt illa. En verklighet många av oss säkert känner igen oss i. Men att ta mitt missnöje och lägga en röst på SD? Aldrig! Och det är här jag delar väg med flera av mina forumkollegor här på MPR, varav många redan hunnit yttra sig i denna tråd. Att jag skulle manifestera mitt missnöje med en röst på ett parti med nassebakgrund och med företrädare som Jimmy Åkesson (statsminister?.., å herregud..) , Söder, Almqvist, Ekeroth? Eller den där token till (nu fd)riksdagsman som i fyllan slarvade bort sin väska på puben och skyllde på invandrare. Ja, jösses. Låt gå att en del av dem är borta från förtroendeuppdrag , men hur länge då? Och med vilka har de blivit ersatta? Vill knappt veta. Missnöjd kan man vara men det måste ju finnas gränser kring hur man uttrycker det , och en röst på SD finns inte i min världsbild. Och att rösta på SD med utländsk fru? Hur tänker man då? Det är jag faktiskt rätt nyfiken på. Tror man att SD:s realpolitik kommer att handla bara om att kasta ut/inte ta in fler muslimer, den grupp som det mesta av ogillandet eller hatet riktar sig mot? Känns aningen naivt att tro så, för att uttrycka det milt… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Att svensk integrations- eller invandringspolitik (vad man nu vill kalla den) har havererat kan jag skriva under på. Särskilt upprörd blir jag när jag pratar med vänner i Malmötrakten, om deras upplevelser där, som är klart värre än på de orter jag bott, och där är det tillräckligt illa. En verklighet många av oss säkert känner igen oss i. Men att ta mitt missnöje och lägga en röst på SD? Aldrig! Och det är här jag delar väg med flera av mina forumkollegor här på MPR, varav många redan hunnit yttra sig i denna tråd. Att jag skulle manifestera mitt missnöje med en röst på ett parti med nassebakgrund och med företrädare som Jimmy Åkesson (statsminister?.., å herregud..) , Söder, Almqvist, Ekeroth? Eller den där token till (nu fd)riksdagsman som i fyllan slarvade bort sin väska på puben och skyllde på invandrare. Ja, jösses. Låt gå att en del av dem är borta från förtroendeuppdrag , men hur länge då? Och med vilka har de blivit ersatta? Vill knappt veta. Missnöjd kan man vara men det måste ju finnas gränser kring hur man uttrycker det , och en röst på SD finns inte i min världsbild. Och att rösta på SD med utländsk fru? Hur tänker man då? Det är jag faktiskt rätt nyfiken på. Tror man att SD:s realpolitik kommer att handla bara om att kasta ut/inte ta in fler muslimer, den grupp som det mesta av ogillandet eller hatet riktar sig mot? Känns aningen naivt att tro så, för att uttrycka det milt… Ok då får du väl sitta och hålla tummarna att nått annat parti skall fixa det,good luck! “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 SD har extremna åsikter, och jag kommer aldrig att stödja dessa åsiker. /GSt Det gör du ju indirekt, så även jag, genom att rösta på dessa partier som stoppat huvudet i sanden och tror att problemen försvinner om man blundar tillräckligt länge. För varje korkat beslut i invandrar och integrationsfrågor så är det flera väljare från andra partier som knyter näven i fickan och bestämmer sig för att rösta på SD nästa val. SD och dess framgångar är resultatet av idi*tisk förd politik av övriga partier i dessa frågor, så istället för att idi*tförklara dom som röstar på SD kanske du skulle idi*tförklara dig och mig och alla andra som röstar på dessa partier som gett näring till SD att växa. Det senaste kloka beslutet av våra folkvalda att ge alla syrier permanent uppehållstillstånd har fått även mig att fundera på att rösta på SD nästa val. Tror tom att många gamla sossar som haft det här med solidaritet som paradfråga börjar inse hur nuvarande politik är på väg att bli osolidarisk mot oss själva. Nu är det fanimej dags för våra kära folkvalda att vakna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Om man nu tycker att invandringspolitiken misslyckats och inte vill rösta på SD, vilka tycker ni man ska rösta på då? Centern åker ju fetbort sedan dom ville införa månggifte och fri invandring. Varje gång Lööf öpnar munnen får ju SD 100 nya röster Tror MP också är för fri invandring. Är det något annat parti som ens nämt att invandringspolitiken spårat ut ? Jag vet inte vad jag ska rösta, flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu