Jump to content
IGNORERAD

Formel 1 säsong 2014


Guest BpaijingKatai

Recommended Posts

Årets hittills snyggaste F1-bil. 

 

post-4721-0-96339200-1390394479_thumb.jp

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    42

  • audirs2

    40

  • Drik

    13

  • hakancnx

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Härligt med en Svensk ,men tror att det blir tufft för honom . Lite erfarenhet och en bil som inte riktigt hänger med . Tydligen har ägaren sagt att om de inte tar några poäng i år , så kommer han att lägga ner stallet .

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt med en Svensk ,men tror att det blir tufft för honom . Lite erfarenhet och en bil som inte riktigt hänger med . Tydligen har ägaren sagt att om de inte tar några poäng i år , så kommer han att lägga ner stallet .

Det har väl varit tufft för alla som kör F1,att vara nybörjare. Alla har väl varit nybörjare. Go Marcus!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har väl varit tufft för alla som kör F1,att vara nybörjare. Alla har väl varit nybörjare. Go Marcus!

Jo visst äre tufft för alla nybörjare. Hoppas dom får någorlunda fart på bilen, så kanske ett team med bättre bil får upp ögonen för honom. Man måste ju börja någonstans

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har väl varit tufft för alla som kör F1,att vara nybörjare. Alla har väl varit nybörjare. Go Marcus!

Absolut är det så ! Jag hoppas att det kommer att gå bra för honom , det skulle vara en fantastiskt pusch för Svensk motorsport . Man önskar att vi hade samma mentor system som de har i finland ,där stjärnorna hjälper nästa generation med råd och kontakter med sponsorer . Tyvärr är svenska företag väldigt blygsam med sin sponsring inom motorsporten . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut är det så ! Jag hoppas att det kommer att gå bra för honom , det skulle vara en fantastiskt pusch för Svensk motorsport . Man önskar att vi hade samma mentor system som de har i finland ,där stjärnorna hjälper nästa generation med råd och kontakter med sponsorer . Tyvärr är svenska företag väldigt blygsam med sin sponsring inom motorsporten . 

Om Marcus lyckas kanske det blir ändring på det. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var oväntat...

 

Boullier lämnar Lotus – Mclarens nya teamchef istället?

 

http://f1blogg.teknikensvarld.se/2014/01/24/boullier-lamnar-lotus-mclarens-nya-teamchef-istallet/

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt med en Svensk ,men tror att det blir tufft för honom . Lite erfarenhet och en bil som inte riktigt hänger med . Tydligen har ägaren sagt att om de inte tar några poäng i år , så kommer han att lägga ner stallet .

Då kan dom börja sälja inventarierna redan nu, fick dom inte några i fjpol skall det till en jättecrash, eller en bojkott som för några år sedan, annar blir det som förut, gäller att spöa de andra B teamen!  Tror jag dessvärre!

Men blir han bäst av dessa förare KAN det öppnas för en bättre sits om han har med sig tillräckliga medel från sponsorer!

Optimistiske Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

En av de fulare bilarna hittills

 

post-4721-0-50014000-1390572543_thumb.jp

 

post-4721-0-21527600-1390572557_thumb.jp

 

Men Lotusen ser ok ut

 

post-4721-0-00553200-1390572584_thumb.pn

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jösses, vad har de gjort med nosen?

Ser helt horribelt ut ju! Fan vad man saknar de röd/vita Mclaren bilarna från 80-90-talet...

Ska man bara gå efter utseende så blir det nog inte många poäng i år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pga nån ny regel så kommer alla bilar se konstiga ut på nosen, en del mer och en del mindre, beroende på hur duktiga deras designers är. Eller hur mycket de bryr sig om utseendet kontra funktionaliteten.

 

Nu är man nyfiken på hur F14 T kommer att se ut, som är Ferraris officiella namn i år.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant artikel

 

Han är mannen som ser till att Marcus Ericsson är i toppform… 

(Känns som lite "inavel" men blir säkert bra.)

 

 

http://f1blogg.teknikensvarld.se/2014/01/24/han-ar-mannen-som-ser-till-att-marcus-ericsson-ar-i-toppform/

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Keke var inte bara en bra förare men jag tror även han öppnade dörrarna för många andra finnar inom F1...

"Det finns så mycket annat att göra däremellan rasen!" som?

5-6000 var det för hela kalaset eller bara resan? 

Ja som Keke sa till Häkkkinen..Utan mig hade du varit Tammerfors snabbaste taxi chaffis..

Link to comment
Dela på andra sajter

Världens snyggaste F1-bil av årsmodell 2014.

 

post-4721-0-75927100-1390660432_thumb.jp

 

EDIT:

 

En bild till, finns ingen gräns för hur många bilder man kan posta på denna vackra bil :)

 

 

post-4721-0-14263800-1390661152_thumb.pn

 

 

 

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som Keke sa till Häkkkinen..Utan mig hade du varit Tammerfors snabbaste taxi chaffis..

Tammerfors? Säkert att det inte var Vandas?

Jaa skit samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant artikel

 

Han är mannen som ser till att Marcus Ericsson är i toppform… 

(Känns som lite "inavel" men blir säkert bra.)

 

 

http://f1blogg.teknikensvarld.se/2014/01/24/han-ar-mannen-som-ser-till-att-marcus-ericsson-ar-i-toppform/

Jau, bra att dom inte lastar våran landstings vård i alla fall! :nono:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

är den svenske killen klar för att köra alla lopp? å vilket stall kör han för? bild på bilen?.. har inte kunnat hänga med ...sista F1 jag såg var Anderstorp 1974 tror jag  :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tammerfors? Säkert att det inte var Vandas?

Jaa skit samma.

På sutti talet (70 talet) sörde jag drägracing på Käinby (Keimola) banan, dä tjörde Hika Mäkkinen Gocart! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

är den svenske killen klar för att köra alla lopp? å vilket stall kör han för? bild på bilen?.. har inte kunnat hänga med ...sista F1 jag såg var Anderstorp 1974 tror jag  :crazy:

 

Då är det nog bäst du läser in dig innan du kommer med såna frågor, all den infon finns i tråden annars, förutom bilden på årets bil då den ännu inte presenterats.

 

Lycka till, så kanske vi hörs 2021 ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jau, bra att dom inte lastar våran landstings vård i alla fall! :nono:

Om han inte smäller.Har han drulleförsäkring tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite Mclaren och Senna-Prost vibbar över Alonso-Räikkönen!

Ska bli intressant att följa hur detta slutar. Bara en sådan sak att Ferrari inte har en första förare kommer att göra saker spännande!

Har väl inte hänt sedan Berger/Alesi tiden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...