Jump to content
IGNORERAD

Mig en samling idi*ter eller


John Khonken

Recommended Posts

Tja Är det någon som vet  hur lång tid det tar att få ett beslut om medborgarskap efter det att man fått en handläggare ?

 

Fan man har all otur i världen jag återkallade passet i fredags för vi åker ju till Thailand om 23 dagar va fan händer idag får vi papper om att dom håller på att handlägga ärendet,

vad göra jag skickade tillbaka passet  direkt och hoppas att det går fort, får nog ta en wirre ikväll o be en bön.

 

Med vänlig hälsning FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    25

  • Baa

    7

  • Sid

    5

  • Swift 4X4

    5

Mest aktiva i denna tråd

Tja Är det någon som vet  hur lång tid det tar att få ett beslut om medborgarskap efter det att man fått en handläggare ?

 

Fan man har all otur i världen jag återkallade passet i fredags för vi åker ju till Thailand om 23 dagar va fan händer idag får vi papper om att dom håller på att handlägga ärendet,

vad göra jag skickade tillbaka passet  direkt och hoppas att det går fort, får nog ta en wirre ikväll o be en bön.

 

Med vänlig hälsning FANTASY

Är i samma situation men vad jag förstår så räcker det med att scanna över Uppehållskorten.

 

Få se hur det går då damen inte varit mantalsskriven här i 3 år förrän i maj nästa år. Jag hänvisar till de 3 + 6 månaderna hon var här på besök dessförinnan, men det är ju inte säkert de köper. Hur som helst så står det att ansökan kan ta upp till 10 månader att behandla och då är vi framme i augusti 2014, så då borde väl det vara marginal tänker jag.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens hjältar två. Idag kom Id-kortet hem till oss. Nu slipper vi åka eller sända någon till Bangkok. Mamma är kanonglad. Att nu behöver vi bara en flygbiljett så är allt klart. Var hur vem och när återkommer vi om

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens hjältar tre. Är att detta ärende handhades av Norrköping. Troligtvis därför det fungerade så bra. Lite fördomar fortfarande

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...