Jump to content
IGNORERAD

Önskar tips om lägenhet vid Chaengwattana road, Pakkred, Nonthaburi


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Hej, min son skall under första hälften av 2014 arbeta, plugga och skriva en mastersuppsats för ett företag i Thailand. (Företagets namn är ännu så länge konfidentiellt.)

Är det någon som har ett bra tips på en billig och bra lägenhet (studio) i området kring:

Chaengwattana road, Pakkred, Nonthaburi

Prisklass ca 5000 - 10 000 bath per månad (6 månaders hyrestid).

Med vänlig hälsning

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, min son skall under första hälften av 2014 arbeta, plugga och skriva en mastersuppsats för ett företag i Thailand. (Företagets namn är ännu så länge konfidentiellt.)

Är det någon som har ett bra tips på en billig och bra lägenhet (studio) i området kring:

Chaengwattana road, Pakkred, Nonthaburi

Prisklass ca 5000 - 10 000 bath per månad (6 månaders hyrestid).

Med vänlig hälsning

SN

Crystal Place

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, min son skall under första hälften av 2014 arbeta, plugga och skriva en mastersuppsats för ett företag i Thailand. (Företagets namn är ännu så länge konfidentiellt.)

Är det någon som har ett bra tips på en billig och bra lägenhet (studio) i området kring:

Chaengwattana road, Pakkred, Nonthaburi

Prisklass ca 5000 - 10 000 bath per månad (6 månaders hyrestid).

Med vänlig hälsning

SN

Crystal Place

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en kontakt med en studio för cirka 7000 battingar i månaden men den ligger en lite bit ifrån det önskade området, på Ratchadaphisek.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kontoret där han ska arbeta ligger mellan Central plaza chaengwattana och Sukhothai thammathirat open university.

 

Så någonstans där i närheten hade varit bra att hyra en lägenhet.

 

Någon som har något tips?

 

post-5068-0-31803100-1377608425_thumb.jp

post-5068-0-31803100-1377608425_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...