Jump to content
IGNORERAD

Tysk utgav sig för att vara polis i Pattaya för att ofreda barn


MPR Nyheter

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Nu har jag druckit upp den andra ölen men jag känner mig fortfarande moraliskt stark så jag håller mig undan. Dessutom fightas jag med IT- och säkerhetsvärldens motsvarighet till BTT i "Olustigt övervakningssamhälle" tråden och vis av historien så vet jag ju hur ödesdigert det kan vara att slåss på två så tunga fronter samtidigt.

Jaså det är där du håller hus, då måste jag försöka motivera mig till att klicka på den tråden någon gång under helgen :) Får ångest när jag ser hur antalet sidor i vissa trådar skenar iväg där jag inte hängt med och avstår därför att börja läsa dessa :wacko:
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Baa

    19

  • Moritz

    9

  • leifen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jaså det är där du håller hus, då måste jag försöka motivera mig till att klicka på den tråden någon gång under helgen :) Får ångest när jag ser hur antalet sidor i vissa trådar skenar iväg där jag inte hängt med och avstår därför att börja läsa dessa :wacko:

Langkorartradar ar precis som sapoperor, man kan missa ett par veckor och sedan glatt hoppa in igen, risken att man missat nagot banbrytande ar minimal. Jag var med nar den traden startade med sedan akte jag till Sverige I 3 veckor, varit I Kina, Japan och Korea en vecka vardera samt I Thailand ett par veckor och nar jag dok in I dag igen sa var det fortfarande TV som forsvarade USA's spioner med samma overtygande argument som BTT forsvarar overgreppen som han bara gjorde I sin fantasi.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Langkorartradar ar precis som sapoperor, man kan missa ett par veckor och sedan glatt hoppa in igen, risken att man missat nagot banbrytande ar minimal. Jag var med nar den traden startade med sedan akte jag till Sverige I 3 veckor, varit I Kina, Japan och Korea en vecka vardera samt I Thailand ett par veckor och nar jag dok in I dag igen sa var det fortfarande TV som forsvarade USA's spioner med samma overtygande argument som BTT forsvarar overgreppen som han bara gjorde I sin fantasi.

 

Vilka övergrepp har jag gjort mig skyldig till?

 

Ett övergrepp är väl när man tvingar någon att utföra något mot sin egen vilja?

 

Att lösa ut en tjej i en beerbar i Pattaya som friviligt har ett val ifall hon vill tjäna en tusenbahtare under en timme ser åtminstone inte jag som ett övergrepp.

 

Kan tilläggas att jag även massor av gånger enbart sovit med damerna och ändå gett dom 1000 baht för "besväret"

 

Märkligt att så fort det diskuteras barer och bartjejer i Thailand så är det jag som ska hamna i skottlinjen som den icke empatiska, nästan psykopatiska personen. Sanningen är att det oftast har varit bartjejerna som bestämt över mig, så någon översittare eller övergreppare är jag sannerligen inte.

 

Det är bättre du ger dig på dom verkliga skurkarna i Pattaya herr atom för i jämförelse med dom är jag en ängel.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka övergrepp har jag gjort mig skyldig till?

 

Ett övergrepp är väl när man tvingar någon att utföra något mot sin egen vilja?

 

Att lösa ut en tjej i en beerbar i Pattaya som friviligt har ett val ifall hon vill tjäna en tusenbahtare under en timme ser åtminstone inte jag som ett övergrepp.

 

Kan tilläggas att jag även massor av gånger enbart sovit med damerna och ändå gett dom 1000 baht för "besväret"

 

Märkligt att så fort det diskuteras barer och bartjejer i Thailand så är det jag som ska hamna i skottlinjen som den icke empatiska, nästan psykopatiska personen. Sanningen är att det oftast har varit bartjejerna som bestämt över mig, så någon översittare eller övergreppare är jag sannerligen inte.

 

Det är bättre du ger dig på dom verkliga skurkarna i Pattaya herr atom för i jämförelse med dom är jag en ängel.

 

BTT

55 :crazy:

 

Säger väl det mesta om "sanningshalten"!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka övergrepp har jag gjort mig skyldig till?

Ett övergrepp är väl när man tvingar någon att utföra något mot sin egen vilja?

 

Att lösa ut en tjej i en beerbar i Pattaya som friviligt har ett val ifall hon vill tjäna en tusenbahtare under en timme ser åtminstone inte jag som ett övergrepp.

 

Kan tilläggas att jag även massor av gånger enbart sovit med damerna och ändå gett dom 1000 baht för "besväret"

Märkligt att så fort det diskuteras barer och bartjejer i Thailand så är det jag som ska hamna i skottlinjen som den icke empatiska, nästan psykopatiska personen.

 

Sanningen är att det oftast har varit bartjejerna som bestämt över mig, så någon översittare eller övergreppare är jag sannerligen inte.

Det är bättre du ger dig på dom verkliga skurkarna i Pattaya herr atom för i jämförelse med dom är jag en ängel.

 

BTT

 

Om du någon gång kunde låta bli att skriva om dina slemmiga erfarenheter i barsvängen och -sängen

och i stället fundera lite på varför damerna arbetar i baren när de borde vara hemma med sina barn.

 

Om du någon gång kunde fokusera på annat än hur dina fysiska behov tillgodoses och vad dina utgifter är för de samma

och kanske berätta hur trevlig och begåvat din dam för stunden var- ja då kanske man skulle kunna ana

att det finns empati bakom din fasad och de eskapader som de flesta nog i nuläget kan utantill.

 

Så gnäll inte, spela inte martyr.

Du har själv vald den mask eller framtoning du vill ha här och det är bara du som kan ändra på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Om du någon gång kunde låta bli att skriva om dina slemmiga erfarenheter i barsvängen och -sängen

och i stället fundera lite på varför damerna arbetar i baren när de borde vara hemma med sina barn.

 

Om du någon gång kunde fokusera på annat än hur dina fysiska behov tillgodoses och vad dina utgifter är för de samma

och kanske berätta hur trevlig och begåvat din dam för stunden var- ja då kanske man skulle kunna ana

att det finns empati bakom din fasad och de eskapader som de flesta nog i nuläget kan utantill.

 

Så gnäll inte, spela inte martyr.

Du har själv vald den mask eller framtoning du vill ha här och det är bara du som kan ändra på den.

 

De flesta tjejer i barerna har ett val. Det finns arbeten på fabrikerna eller på risfälten men visst är det frestande att kanske tjäna 3000 baht per natt istället och kunna äta gott på fina hotel i Pattaya i air-con och titta på tv halva dagarna utan att lämna sängen.

 

Jobba så i några år och spara en bra slant på banken så att sonen eller dottern kan få gå i en finare skola och mamma och pappa kanske kan få ett nytt och fint hus i byn.

 

Det är många bartjejer som har ett elände i Pattaya men långt ifrån alla.

 

Det finns en gemenskap och ett liv även innnanför bardisken.

 

Visst det kan vara trist att sitta och dega i baren hela nätterna under lågsäsong men hoppet om en bättre ekonomisk framtid finns alltid.

 

Och så himla besvärligt är det ju inte att ha sex med en man som uppför sig anständigt och som ser relativt normal ut.

 

Short-time är kanske inte så trevligt alla gånger men man ska inte glömma att väldigt många tjejer får gå longtime med ganska snälla killar och kanske tjäna 20000 baht under några veckor.Plus fri mat och husrum.

 

Jag har sett massor av tjejer som roat sig kungligt och haft jättekul helt ärligt så allt är inte så eländigt som vissa vill måla upp

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

55 :crazy:

 

Säger väl det mesta om "sanningshalten"!

 

Jaså!!

 

Så då menar du att detta inte är möjligt??

 

Du har väl thaifru om jag inte är fel ute??

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu verkar brodern blivit äldre och har en annan framtoning så det kommer nog att gå alldeles utmärkt vid kommande decemberresa.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu verkar brodern blivit äldre och har en annan framtoning så det kommer nog att gå alldeles utmärkt vid kommande decemberresa.

 

Jag har aldrig framstått som någon översittare om det är det du syftar på.

 

Tvärtom så har jag alltid uppträtt på ett anständigt och ödmjukt sätt mot tjejerna.

 

Sen att vissa forumister fått en annan uppfattning kan inte jag hjälpa.

 

Jag har aldrig varit i konflikt med någon thaikvinna

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig framstått som någon översittare om det är det du syftar på.

 

Tvärtom så har jag alltid uppträtt på ett anständigt och ödmjukt sätt mot tjejerna.

 

Sen att vissa forumister fått en annan uppfattning kan inte jag hjälpa.

 

Jag har aldrig varit i konflikt med någon thaikvinna

 

BTT

Jag menar sättet du skriver på är mjukare än för tre år sen.

Sen vet jag inte om det är anständigt att droga och söva ner damer som du har beskrivit, men det var nog bara skryt som misstolkats.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag menar sättet du skriver på är mjukare än för tre år sen.

Sen vet jag inte om det är anständigt att droga och söva ner damer som du har beskrivit, men det var nog bara skryt som misstolkats.

 

Jag frågade om hon ville ha två sömntabletter och hon tackade ja.

 

Hade jag lagt dom i hennes vattenflaska utan lov så hade saken hamnat i ett annat läge.

 

Inte så kul att ligga och titta i taket när någon annan sover så jag tror hon värdesatte dessa två tabletter även om hon var lite groggy dagen efter

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag frågade om hon ville ha två sömntabletter och hon tackade ja.

 

Hade jag lagt dom i hennes vattenflaska utan lov så hade saken hamnat i ett annat läge.

 

Inte så kul att ligga och titta i taket när någon annan sover så jag tror hon värdesatte dessa två tabletter även om hon var lite groggy dagen efter

 

BTT

 

Nu får du väl hålla reda på vad du svamlat om tidigare! Ligga och kolla i taket var ju inget alternativ för henne eftersom hon inte skulle få sova kvar om hon inte tog sömntabletterna.. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu får du väl hålla reda på vad du svamlat om tidigare! Ligga och kolla i taket var ju inget alternativ för henne eftersom hon inte skulle få sova kvar om hon inte tog sömntabletterna.. 

 

Visst det var delvis för att skydda pengarna som låg bredvid sängen men hon hade ett val

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså!!

 

Så då menar du att detta inte är möjligt??

 

Du har väl thaifru om jag inte är fel ute??

 

BTT

Jag tror att du tror att det är möjligt, men det är bara du som är så dum att du försöker få omvärlden att tro att du skulle vara nån sorts barmessias, för det är du inte!

OM,alltså .OM bara en bråkdel av alla floskler du under åren spytt upp skulle vara sanna och dessutom trott att det skulle hjälpa någon nybörjare i barsvängen är du t.o.m. dummare än du framstått tidigare.

Om man orkat läsa allt skit du presterat bara i den här tråden räcker det för att hålla reningsverket i din hemkommun fullt sysselsatt en hel månad.

Vad anbelangar min familj är det något du ska skita i, totalt!  Där har du redan gått över gränsen och det gör du bara en gång!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag tror att du tror att det är möjligt, men det är bara du som är så dum att du försöker få omvärlden att tro att du skulle vara nån sorts barmessias, för det är du inte!

OM,alltså .OM bara en bråkdel av alla floskler du under åren spytt upp skulle vara sanna och dessutom trott att det skulle hjälpa någon nybörjare i barsvängen är du t.o.m. dummare än du framstått tidigare.

Om man orkat läsa allt skit du presterat bara i den här tråden räcker det för att hålla reningsverket i din hemkommun fullt sysselsatt en hel månad.

Vad anbelangar min familj är det något du ska skita i, totalt!  Där har du redan gått över gränsen och det gör du bara en gång!

 

Jag har egentligen aldrig förstått varför du sitter och retar dig på om nu någon råkar ha mer erfarenhet och kunskap än dig om barer och barliv i Thailand.

 

Om du nu är så anti mot allt vad barer i Thailand heter så borde du ju istället vara stolt över att just du inte besitter samma kunskaper.

 

Det som borde reta dig mer egentligen är ju om någon kommer in och påstår sig veta mer om livet uppe i hembyn i Udon Thani.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har egentligen aldrig förstått varför du sitter och retar dig på om nu någon råkar ha mer erfarenhet och kunskap än dig om barer och barliv i Thailand.

 

Om du nu är så anti mot allt vad barer i Thailand heter så borde du ju istället vara stolt över att just du inte besitter samma kunskaper.

 

Det som borde reta dig mer egentligen är ju om någon kommer in och påstår sig veta mer om livet uppe i hembyn i Udon Thani.

 

BTT

Nej, det som irriterar mer än retar är alla floskler du kommer dragande med, erfarenhet av barliv är väl bara ett av alla exempel du försöker spela tupp med, om du istället för att påstå en massa du bara tror vore hela figuren BTT någon man kunde sätta lite tilltro hos!

Du har aldrig lekt med tanken att det finns de med väl så mycket, eller rättare sagt, har erfarenhet om barliv, men dom är smartare än du så dom håller sådana erfarenheter för sig själva istället för att göra sig till åtlöje!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej, det som irriterar mer än retar är alla floskler du kommer dragande med, erfarenhet av barliv är väl bara ett av alla exempel du försöker spela tupp med, om du istället för att påstå en massa du bara tror vore hela figuren BTT någon man kunde sätta lite tilltro hos!

Du har aldrig lekt med tanken att det finns de med väl så mycket, eller rättare sagt, har erfarenhet om barliv, men dom är smartare än du så dom håller sådana erfarenheter för sig själva istället för att göra sig till åtlöje!

 

Huvudsyftet som jag påpekat tidigare är att förmedla kunskap åt nybörjare inom barvärlden så dom kan känna till vilka fällor man ska undvika.

 

Kan jag rädda en gubbe från att bli lurad och kanske utblottad så tycker jag det är ett gott syfte.

 

Handlar inte om att raljera eller spela tupp.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Huvudsyftet som jag påpekat tidigare är att förmedla kunskap åt nybörjare inom barvärlden så dom kan känna till vilka fällor man ska undvika.

 

Kan jag rädda en gubbe från att bli lurad och kanske utblottad så tycker jag det är ett gott syfte.

 

Handlar inte om att raljera eller spela tupp.

 

BTT

Och du skulle vara lämpad till detta, Herre min skapare, trodde jag hört det mesta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det som irriterar mer än retar är alla floskler du kommer dragande med, erfarenhet av barliv är väl bara ett av alla exempel du försöker spela tupp med, om du istället för att påstå en massa du bara tror vore hela figuren BTT någon man kunde sätta lite tilltro hos!

Du har aldrig lekt med tanken att det finns de med väl så mycket, eller rättare sagt, har erfarenhet om barliv, men dom är smartare än du så dom håller sådana erfarenheter för sig själva istället för att göra sig till åtlöje!

Det kan också vara så att ens samlade erfarenhet av barer i Thailand har gjort att man blivit anti.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det kan också vara så att ens samlade erfarenhet av barer i Thailand har gjort att man blivit anti.

 

Så kan det vara men i de flesta fall är det nog det att gubbarna träffar en fru och sen är det slut på det roliga livet i baren.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kan det vara men i de flesta fall är det nog det att gubbarna träffar en fru och sen är det slut på det roliga livet i baren.

 

BTT

Jag tycker det är ännu roligare att smita i väg till en bar sen man skaffat fru.. :crazy:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag tycker det är ännu roligare att smita i väg till en bar sen man skaffat fru.. :crazy:

 

Jo men många gubbar vågar inte smita iväg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men många gubbar vågar inte smita iväg.

 

BTT

och det vet du?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet hur svartsjuka thaikvinnor kan vara

 

BTT

men du vet inte hur gubbarna agerar...

ingen aning alls, du bara tror..

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...