Jump to content
IGNORERAD

Tysk utgav sig för att vara polis i Pattaya för att ofreda barn


MPR Nyheter

Recommended Posts

Skryter!!!

 

Det kallas att vara ärlig och köra med raka puckar.

 

BTT

Dumt att beratta, men urdumt att gora, men nu tror jag inte pa sa mycket av dina storys sa varfor skulle detta vara sant, men om det vore det, hur fan kan du vara sa javla dum att du om o om igen forsoker fa det till att det inte va ditt fel?

Raka puckar, my ass!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Baa

    19

  • Moritz

    9

  • leifen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dumt att beratta, men urdumt att gora, men nu tror jag inte pa sa mycket av dina storys sa varfor skulle detta vara sant, men om det vore det, hur fan kan du vara sa javla dum att du om o om igen forsoker fa det till att det inte va ditt fel?

Raka puckar, my ass!

 

Risken är väl inte så stor att man råkar gå med en 16 eller 17 åring om man själv är över 60 år det är en ålderskilnad på över 40 år. Men att en kille som kanske är runt 26 år skulle gå med en tjej som är 10 år yngre är väl inget konstigt. Annat än att det är förbjudet.

 

Det påstås att det ute på landet är stor skillnad mot Pattaya då kan jag upplysa att det finns i närheten av varje by som ni bor i en eller flera små bambuhyddor där flickorna är väldigt unga och tillsalu.

De flickor som sitter utan för dessa hyddor är mycket yngre än de jag ser i barer på de större orterna och när man går in undrar man varför barn jobbar på ett sådant ställe. 

 

Det är mycket som är förbjudet i Thailand men ändå sysslar Thailändare med det. Om de flesta eller några tjejer och pojkar i byn hade sin sexuella debut när de var runt 13-14 år eller yngre och inte lider någon skada av detta varför skulle flickorna idag göra det så tror jag det resoneras. Kommer nog ta lite tid innan det ändras som det är idag kan en 60 årig gubbe premunera på en över 20 år yngre tjejer utan att någon höjer på ögon brynen.  

Det är lag i Thailand att man andvänder hjälm. När man ser hur denna lagen efterföljs kan man ju tänka sig hur andra lagar efterföljs.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

  

Det är lag i Thailand att man andvänder hjälm. När man ser hur denna lagen efterföljs kan man ju tänka sig hur andra lagar efterföljs.

Du har helt rätt i det mesta du skriver, men faktum är att det i min värld är mycket vidrigare när en medelålders 7/11-sexturist förgriper sig en liten 17-årig tös, eller drogar ner nästa offer, och sen till råga med skryter med det offentligt, än att någon åker lite moppe utan hjälm!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har helt rätt i det mesta du skriver, men faktum är att det i min värld är mycket vidrigare när en medelålders 7/11-sexturist förgriper sig en liten 17-årig tös, eller drogar ner nästa offer, och sen till råga med skryter med det offentligt, än att någon åker lite moppe utan hjälm!

 

Hur gamla de är som nyttjar 14-15 åringarna i hyddorna berättar inte historien ovan om.

 

Att en turist som knappt ser skillnad på en 16-årig flicka och en 24-årig katoy, gör samma sak som dom

kan knappast vara vidrigare - de lokala thaimännen borde allt annat lika ha bättre möjligheter att se skillnaden

och hade dessutom själva kunnat vara pappor till småflickorna.

 

I "din värld" tar Broder Tuk Tuk nog väldigt stor plats.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

 

I "din värld" tar Broder Tuk Tuk nog väldigt stor plats.

 

Inte nämnvärt faktiskt, reagerar bara på när barn utnyttjas eller kvinnor drogas, det är några saker jag tar stort avstånd ifrån och verkligen föraktar, lika så de som hyllar och skryter om sådant!

 

Och faktum är att du inte har en jävla aning om vad som tar plats i min värld, så bara knip din flabb ang det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte nämnvärt faktiskt, reagerar bara på när barn utnyttjas eller kvinnor drogas, det är några saker jag tar stort avstånd ifrån och verkligen föraktar, lika så de som hyllar och skryter om sådant!

 

Och faktum är att du inte har en jävla aning om vad som tar plats i min värld, så bara knip din flabb ang det!

 

Ditt val av ord säger mera än du tror.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ditt val av ord säger mera än du tror.

 

Bra när det går fram :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har helt rätt i det mesta du skriver, men faktum är att det i min värld är mycket vidrigare när en medelålders 7/11-sexturist förgriper sig en liten 17-årig tös, eller drogar ner nästa offer, och sen till råga med skryter med det offentligt, än att någon åker lite moppe utan hjälm!

 

Det är väl lite olika på hur vi ser på detta jag tycker det är mera vidrigt och framförallt farligt när en vuxen kör bike med flera barn och dessutom alla utan hjälmar.

Att en 15-16 årig tjej har sex för pengar tycker jag inte är vidrigt eller farligt. Att gubbar har sex med dessa flickor tycker jag visar vilken moral de har och att de inte respekterar lagar. Men som sagt har man andra erfarenheter själv så finns ju risken att man inte tycker det är moraliskt fel bara enligt lagen fel. Jag själv hade min sexuella debut med en tjej när jag var 14 år och hon var nys fyllda 13 hur vida hon har några problem av det idag kan jag inte svara på. När jag sist såg henne hälsade hon glatt på mig det var många år sedan men hon var väl runt 25 år då.

Så för min del handlar det om att lagen säger en viss ålder och moralen och erfarenheten en annan troligen hör vi bara idag de som mår dåligt av en tidig sexuell debut som prostituerad eller inte för de som inte har några problem med det klagar inte. Tycker att lagar skall följas men det gäller att vara på sin vakt det är lätt att ryckas med i Thailand och göra som Thailändare oavsett vad det gäller. Har träffat gubbar som tror på spöken och kör utan hjälm och onyktra men skriker sig hesa om det handlar om att ha sex med minderåriga.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl lite olika på hur vi ser på detta jag tycker det är mera vidrigt och framförallt farligt när en vuxen kör bike med flera barn och dessutom alla utan hjälmar.

Att en 15-16 årig tjej har sex för pengar tycker jag inte är vidrigt eller farligt. Att gubbar har sex med dessa flickor tycker jag visar vilken moral de har och att de inte respekterar lagar. Men som sagt har man andra erfarenheter själv så finns ju risken att man inte tycker det är moraliskt fel bara enligt lagen fel. Jag själv hade min sexuella debut med en tjej när jag var 14 år och hon var nys fyllda 13 hur vida hon har några problem av det idag kan jag inte svara på. När jag sist såg henne hälsade hon glatt på mig det var många år sedan men hon var väl runt 25 år då.

Så för min del handlar det om att lagen säger en viss ålder och moralen och erfarenheten en annan troligen hör vi bara idag de som mår dåligt av en tidig sexuell debut som prostituerad eller inte för de som inte har några problem med det klagar inte. Tycker att lagar skall följas men det gäller att vara på sin vakt det är lätt att ryckas med i Thailand och göra som Thailändare oavsett vad det gäller. Har träffat gubbar som tror på spöken och kör utan hjälm och onyktra men skriker sig hesa om det handlar om att ha sex med minderåriga.

 

Ok, men jag kommer nog att fortsätta att tycka att när vuxna män våldför sig på minderåriga, typ 15-16 år är vidrigt och kan inte på nått sätt jämföras med att åka moppe utan hjälm.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Dumt att beratta, men urdumt att gora, men nu tror jag inte pa sa mycket av dina storys sa varfor skulle detta vara sant, men om det vore det, hur fan kan du vara sa javla dum att du om o om igen forsoker fa det till att det inte va ditt fel?

Raka puckar, my ass!

 

Du skrev ju tidigare att det kan vara svårt i Thailand att skilja mellan en 12 åring och en 18-20 åring.

 

Hur svårt tror du inte är då att skilja mellan en 16-17 åring och en 18 åring??

 

Sen att tjejen berättade på rummet att hon inte riktigt visste om hon var 17 eller 18 skulle det stoppa en ganska dragen kille från att ta sig en herdestund?

 

Sen var jag bara lite över 35 år när denna lilla incident inträffade och inte 60 år.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du skrev ju tidigare att det kan vara svårt i Thailand att skilja mellan en 12 åring och en 18-20 åring.

 

Hur svårt tror du inte är då att skilja mellan en 16-17 åring och en 18 åring??

 

Sen att tjejen berättade på rummet att hon inte riktigt visste om hon var 17 eller 18 skulle det stoppa en ganska dragen kille från att ta sig en herdestund?

 

Sen var jag bara lite över 35 år när denna lilla incident inträffade och inte 60 år.

 

BTT

 

Men hon var ju varken 17 eller 18 utan 16 år och eftersom "lilleman" redan rest sig så låtsades du att att hon var 20 år och körde på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gamla de är som nyttjar 14-15 åringarna i hyddorna berättar inte historien ovan om.

 

Att en turist som knappt ser skillnad på en 16-årig flicka och en 24-årig katoy, gör samma sak som dom

kan knappast vara vidrigare - de lokala thaimännen borde allt annat lika ha bättre möjligheter att se skillnaden

och hade dessutom själva kunnat vara pappor till småflickorna.

 

I "din värld" tar Broder Tuk Tuk nog väldigt stor plats.

Det faktumet som ingen med ögon kvar i skallen kan förneka och som frekvent pågår är en skamfläck, men dessvärre ser man förhållandevis ofta bilar målade i vissa välkända färger parkerade utan för dessa "hyddor" men som i ett moderna samhälle numer kallas resorter och karaoke!

 

Att en sexturistkan torska på en katoy är väl ingen världsnyhet, men att som, påstås det, vara anställd som lärare sätter i alla fall jag som jävligt lågt moralistiskt för att inte säga så skamligt  jag får bara inte  in i min arma skalle hur fan man kan gång efter gång skryta (kallas numer för ärliga raka puckar) om det, och sedan när det går emot försöka skylla ifrån sig.

Nix, där går gränsen för vad som kan förväntas av någon som försöker inbilla omvärlden att han besitter ett någorlunda utvecklat IQ!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det faktumet som ingen med ögon kvar i skallen kan förneka och som frekvent pågår är en skamfläck, men dessvärre ser man förhållandevis ofta bilar målade i vissa välkända färger parkerade utan för dessa "hyddor" men som i ett moderna samhälle numer kallas resorter och karaoke!

 

Att en sexturistkan torska på en katoy är väl ingen världsnyhet, men att som, påstås det, vara anställd som lärare sätter i alla fall jag som jävligt lågt moralistiskt för att inte säga så skamligt  jag får bara inte  in i min arma skalle hur fan man kan gång efter gång skryta (kallas numer för ärliga raka puckar) om det, och sedan när det går emot försöka skylla ifrån sig.

Nix, där går gränsen för vad som kan förväntas av någon som försöker inbilla omvärlden att han besitter ett någorlunda utvecklat IQ!

 

Hur många gifta polismän eller lärare tror du inte går till "hyddorna" i Thailand??

 

Vakna nu upp ur dimslöjorna i hembyn och ge dig ut i det verkliga livet.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland förstår jag inte hur en man med din moral fixar att leva i ett land som Thailand

 

Du måste ju ständigt gå omkring med knuten näve i fickan

 

BTT

Varför tror du det?

Jag har inga förutfattade meningar om saker och ting, dessutom lägger jag mig inte i det jag inte kan påverka utan risk för hälsan, men därifrån till att acceptera en lärares "bedrift" i att lägra en som är minderårig är det jävligt långt, och du kan sluta försöka vända frågan mot andra än dig själv för det va du och ingen annan som skröt om detta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Även fast det var länge sedan jag var ute i barsvängen så har jag aldrig varit dragen åt småflickshållet. Jag var väl knappt 40 när jag började tillbringa en del tid i baren. Redan på den tiden så tyckte jag att dom var unga om dom var 25-30. Någon större åldersskillnad än max 10 år känns konstigt för min del. Tycker heller inte att det är vettigt att ragga tjejer utanför 7/11 eller utanför damtoaletten. Så vi skilljer oss nog åt ganska mycket. Även om jag inte är någon oskyldig ängel så har man väl ändå en del spärrar.

 

Jag har aldrig varit annat än på genomresa efter stora genomfartsleden i Pattaya och något annat har jag aldrig gett sken av att ha varit heller. Däremot har jag varit på mängder med andra ställen i Thailand.  

Just det,kan tjejerna vara i ens egna barns ålder så är det jävligt vidrigt att gå med dom,än värre vara tillsammans med dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just det,kan tjejerna vara i ens egna barns ålder så är det jävligt vidrigt att gå med dom,än värre vara tillsammans med dom.

Väntad kommentar av en som är tvärblind för olikheter, får det vara tvärtom då, en 32 årig svensk man som har en 46 årig Thailändsk fru?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntad kommentar av en som är tvärblind för olikheter, får det vara tvärtom då, en 32 årig svensk man som har en 46 årig Thailändsk fru?

 

Min hädangångna mamma brukade kallade sin 8 år yngre sambo för "kuvösgodis"

och antydde på så sätt att hon i förhållande till den då 63-åriga sambon var en klandervärd pedofil

Ingen av dom verkade dock ta det så tungt.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

Väntad kommentar av en som är tvärblind för olikheter, får det vara tvärtom då, en 32 årig svensk man som har en 46 årig Thailändsk fru?

Skulle denna Thailänska fru ha en son på 32 år då ? Nä du din vuxen mobbare,gör om gör rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu lugnar vi ner tonen i debatten för att undvika utvisningar, tack.

Kliar det i fingrarna? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon visste inte riktigt själv hur gammal hon var.

 

Maybe I am 17 but I am not sure minns jag att hon sa trots att det snart är 15 år sen.

 

Men herregud medlemmar som leker oskyldiga änglar härinne

 

Hur många medlemmar har ex inte fått en avsugning av en katoey eller gått med en 16 åring på fyllan i tron att hon varit 22???

 

Men det är jag som ska klandras

 

BTT

 

:crazy:

 

Jag har lovat mig själv att inte raljera för mycket över BTTs skrönor men jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte gärna skulle skriva några rader om ovanstående inlägg. Nu har jag precis öppnat första fredagsölen men sitter jag av någon anledning kvar här när den andra är uppdrucken så vete fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

:crazy:

 

Jag har lovat mig själv att inte raljera för mycket över BTTs skrönor men jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte gärna skulle skriva några rader om ovanstående inlägg. Nu har jag precis öppnat första fredagsölen men sitter jag av någon anledning kvar här när den andra är uppdrucken så vete fan.

Då är det bara hoppas att du fastnar vid datorn i kväll :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det bara hoppas att du fastnar vid datorn i kväll :)

 

Nu har jag druckit upp den andra ölen men jag känner mig fortfarande moraliskt stark så jag håller mig undan. Dessutom fightas jag med IT- och säkerhetsvärldens motsvarighet till BTT i "Olustigt övervakningssamhälle" tråden och vis av historien så vet jag ju hur ödesdigert det kan vara att slåss på två så tunga fronter samtidigt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...