Jump to content
IGNORERAD

Tysk utgav sig för att vara polis i Pattaya för att ofreda barn


MPR Nyheter

Recommended Posts

Nu motsäger du dig själv ju.

 

Du påstår ju att man inte kan se skillnad på en 12 åring och en 18-20 åring och sen kommer det en attack mot mig för att jag tog fel på en 17 åring en gång.

 

Var nu konsekvent i din tankegång

 

BTT

Konsekvensen är att jag inte springer benen av mig för småflickor, OM du nu verkat så länge i Thailand som du påstår kan du rimligtvis inte undgått att se de uppklädda och sminkade 12-13 åriga flickor som går i parader och dansgrupper, dessa ar du inte en chans i helvetet att bedömma åldern på!

Atack? vänta bara tills jag är på hugget!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Baa

    19

  • Moritz

    9

  • leifen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Konsekvensen är att jag inte springer benen av mig för småflickor, OM du nu verkat så länge i Thailand som du påstår kan du rimligtvis inte undgått att se de uppklädda och sminkade 12-13 åriga flickor som går i parader och dansgrupper, dessa ar du inte en chans i helvetet att bedömma åldern på!

Atack? vänta bara tills jag är på hugget!

 

Jag brukar inte gå och se uppsminkade tjejer i 12-13 års åldern.

 

JAG föredrar äldre tjejer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar inte gå och se uppsminkade tjejer i 12-13 års åldern.

 

JAG föredrar äldre tjejer.

 

BTT

Javisst ja 17 va de ju!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyskt?? Svensk?? Dansk?? Rysk?? Arab?? 

MPR är väl, likt Sverige numera ett mångkulturellt forum och skall väl inte bry sig om härkomst.

Kanske läge att anmäla.. :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst ja 17 va de ju!

Nästa år är hon 18,och då är det ok för Lilleman att roa sig.

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nästa år är hon 18,och då är det ok för Lilleman att roa sig.

 

Hon är 32 år idag så hon är helt myndig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är 32 år idag så hon är helt myndig.

 

BTT

Och har lärt sig att snåla faranger som tror att 7/11 är en beerbar ska man akta sig för.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Och har lärt sig att snåla faranger som tror att 7/11 är en beerbar ska man akta sig för.

 

Du har inte en susning om hur det funkar vid stenborden utanför seven i Pattaya.

 

Hur många gånger tror du inte bartjejerna har slagit sig ner där efter barjobbet för att ragga på ensamma gubbar som sitter där.

 

I normala fall så betalar man ju samma pris förutom barfinen då som man slipper.

 

Jag gör det i alla fall.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte en susning om hur det funkar vid stenborden utanför seven i Pattaya.

 

Hur många gånger tror du inte bartjejerna har slagit sig ner där efter barjobbet för att ragga på ensamma gubbar som sitter där.

 

I normala fall så betalar man ju samma pris förutom barfinen då som man slipper.

 

Jag gör det i alla fall.

 

BTT

Jo, att du är lite udda har väl inte gått många förbi, men...gör? 

Susa dig iväg till Thailand istället för Googleland och lev på riktigt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror tom det var så illa som 16 år..

 

Om han bara har hittat på alltihop kan det inte spela så stor roll om han råkade skriva 16 eller 61.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om han bara har hittat på alltihop kan det inte spela så stor roll om han råkade skriva 16 eller 61.

 

Det är väl illa nog att fantisera om små flickebarn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl illa nog att fantisera om små flickebarn.

 

Det finns ju en del låtar på temat "Sweet Sixteen" så det är nog ganska vanligt.

 

Jämfört med de erfarenheter som många delar med sig av här på MPR är det nog

bara Broder TT som klandras - det finns ju sympatipoäng att hämta på det kontot :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tror tom det var så illa som 16 år..

 

Hon visste inte riktigt själv hur gammal hon var.

 

Maybe I am 17 but I am not sure minns jag att hon sa trots att det snart är 15 år sen.

 

Men herregud medlemmar som leker oskyldiga änglar härinne

 

Hur många medlemmar har ex inte fått en avsugning av en katoey eller gått med en 16 åring på fyllan i tron att hon varit 22???

 

Men det är jag som ska klandras

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hon visste inte riktigt själv hur gammal hon var.

 

Maybe I am 17 but I am not sure minns jag att hon sa trots att det snart är 15 år sen.

 

Men herregud medlemmar som leker oskyldiga änglar härinne

 

Hur många medlemmar har ex inte fått en avsugning av en katoey eller gått med en 16 åring på fyllan i tron att hon varit 22???

 

Men det är jag som ska klandras

 

BTT

Det var inte riktigt så du berättade om ditt äventyr med flickebarnet.. Om det nu bara är du som klandras är det väl för att det bara är du som i så fall är så inihelvete korkad att du sitter och skrytet om det på ett internetforum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag får 5 öre för varje dumhet som skrivits på forumet så får jag råd att åka biznez klass för jämnan.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det var inte riktigt så du berättade om ditt äventyr med flickebarnet.. Om det nu bara är du som klandras är det väl för att det bara är du som i så fall är så inihelvete korkad att du sitter och skrytet om det på ett internetforum.

 

Skryter!!!

 

Det kallas att vara ärlig och köra med raka puckar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag får 5 öre för varje dumhet som skrivits på forumet så får jag råd att åka biznez klass för jämnan.

 

Du får nog höja priset till 50 öre,.. annars blir det avrundat till noll ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om jag får 5 öre för varje dumhet som skrivits på forumet så får jag råd att åka biznez klass för jämnan.

Inte om du får böta 5 öre per egna skrivna dumhetet :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Skryter!!!

 

Det kallas att vara ärlig och köra med raka puckar.

 

BTT

Minns du ens vad du skrev och i vilket sammanhang?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon visste inte riktigt själv hur gammal hon var.

 

Maybe I am 17 but I am not sure minns jag att hon sa trots att det snart är 15 år sen.

 

Men herregud medlemmar som leker oskyldiga änglar härinne

 

Hur många medlemmar har ex inte fått en avsugning av en katoey eller gått med en 16 åring på fyllan i tron att hon varit 22???

 

Men det är jag som ska klandras

 

BTT

Är det fritt fram då om dom inte riktigt själv vet hur gammal dom är?

 

Ska tilläga att jag varken fått avsugning eller gått med en 16 åring som inte riktigt vet om hon är 17, i tron att hon är 22 år. Framför allt så har jag nog funderat i logiken över det sista.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är det fritt fram då om dom inte riktigt själv vet hur gammal dom är?

 

Ska tilläga att jag varken fått avsugning eller gått med en 16 åring som inte riktigt vet om hon är 17, i tron att hon är 22 år. Framför allt så har jag nog funderat i logiken över det sista.

 

När du sitter i baren begär du då leg av tjejerna om någon ser lite ung ut.?

 

Tror inte det nääää.

 

Finns väldigt många oskyldiga änglar på forumet trots att många varit väldigt mycket i Pattaya.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

När du sitter i baren begär du då leg av tjejerna om någon ser lite ung ut.?

 

Tror inte det nääää.

 

Finns väldigt många oskyldiga änglar på forumet trots att många varit väldigt mycket i Pattaya.

 

BTT

Även fast det var länge sedan jag var ute i barsvängen så har jag aldrig varit dragen åt småflickshållet. Jag var väl knappt 40 när jag började tillbringa en del tid i baren. Redan på den tiden så tyckte jag att dom var unga om dom var 25-30. Någon större åldersskillnad än max 10 år känns konstigt för min del. Tycker heller inte att det är vettigt att ragga tjejer utanför 7/11 eller utanför damtoaletten. Så vi skilljer oss nog åt ganska mycket. Även om jag inte är någon oskyldig ängel så har man väl ändå en del spärrar.

 

Jag har aldrig varit annat än på genomresa efter stora genomfartsleden i Pattaya och något annat har jag aldrig gett sken av att ha varit heller. Däremot har jag varit på mängder med andra ställen i Thailand.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte en susning om hur det funkar vid stenborden utanför seven i Pattaya.

 

Hur många gånger tror du inte bartjejerna har slagit sig ner där efter barjobbet för att ragga på ensamma gubbar som sitter där.

 

I normala fall så betalar man ju samma pris förutom barfinen då som man slipper.

 

Jag gör det i alla fall.

 

BTT

 

Så du menar att de inte har fått någon på baren för att bargästerna inte är

intresserade av dem så när de inte har fått napp när baren stänger.

 

Då går man ner till 7/11 för att ta hand om andra hands sorteringen som inte fick ett

ragg ikväll.

Självklart dom vill ju ha pengar.

Mao varför raggar dom på ensamma gubbar som sitter utanför 7/11 kanske för att de inte fått något.

 

Mvh Pho

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Så du menar att de inte har fått någon på baren för att bargästerna inte är

intresserade av dem så när de inte har fått napp när baren stänger.

 

Då går man ner till 7/11 för att ta hand om andra hands sorteringen som inte fick ett

ragg ikväll.

Självklart dom vill ju ha pengar.

Mao varför raggar dom på ensamma gubbar som sitter utanför 7/11 kanske för att de inte fått något.

 

Mvh Pho

För att de SangSom-parfymerade gentlemännen som häckar där är guds gåva till kvinnan förstår du väl :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...