Jump to content
IGNORERAD

Var träffa "svenska thaikvinnor"?


Oregistrerad

Recommended Posts

Man kanske gillar det thailändska utseendet

Då måste gå lika bra med en Same eller en Grönländska. De är ju också små och har snea ögon.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Moritz

    13

  • Baa

    12

  • Wangthong

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Då måste gå lika bra med en Same eller en Grönländska. De är ju också små och har snea ögon.

Är snea ögon signifikativt för renrasiska thailändskor?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Är snea ögon signifikativt för renrasiska thailändskor?

Så det ska vara renrasigt, det tänkte jag inte på. Finsmakare där! Renrasiga Thailändskor har naturligt mandel formade ögon som smalnar av något ut mot tinningen. Medan blandraser runt Burma har ett mer kisande drag och en något plattare nos. Alla Thailändskor är däremot väldigt blanka i pälsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste gå lika bra med en Same eller en Grönländska. De är ju också små och har snea ögon.

Är man Thailandsfrälst så kan det lätt bli så att man faller för dessa skönheter.Sedan är detta ett Thaiforum!!Sedan så har då inte min Thaitjej snea ögon.Verkar vara något hos dig som är snett.Sök upp ett Grönlandsforum vetja.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste gå lika bra med en Same eller en Grönländska. De är ju också små och har snea ögon.

Har du kontakt med någon bra samekvinna eller grönländska så har jag en kompis som tycker att det är alldeles för varmt i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man Thailandsfrälst så kan det lätt bli så att man faller för dessa skönheter.Sedan är detta ett Thaiforum!!Sedan så har då inte min Thaitjej snea ögon.Verkar vara något hos dig som är snett.Sök upp ett Grönlandsforum vetja.

Det var kanske hit jag ville komma med mitt först inlägg i den här tråden. Att alla Thailänskor inte ser lika dana ut.  En del är långa andra tjocka. En del faller inom ramen för skönhetsidealen, andra inte. Allt är i betraktarens ögon.

Därför min undran när TS söker en Thailänska. Varför just en kvinna från Thailand? Vad är det som ligger bakom en sådan önskan?

Link to comment
Dela på andra sajter

De är vackra,undergivna och duktiga på att städa(där det syns)och ställer alltid upp på sex när det pockar på.Sen är det ju fint att käka välgjord framdukad thaimat ibland.Inte kostar de mer än några hundralappar heller(dom ska ju inte ha mer än de hade i Thailand)Klädinköpen fixas på myrorna en gång om året eller så kan de ärva dina barns uttjänta kläder eller kanske vigga någon UFF-låda nån gång i veckan. :ahh:  :crazy:  :av-109998:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

De är vackra,undergivna och duktiga på att städa(där det syns)och ställer alltid upp på sex när det pockar på.Sen är det ju fint att käka välgjord framdukad thaimat ibland.Inte kostar de mer än några hundralappar heller(dom ska ju inte ha mer än de hade i Thailand)Klädinköpen fixas på myrorna en gång om året eller så kan de ärva dina barns uttjänta kläder eller kanske vigga någon UFF-låda nån gång i veckan. :ahh:  :crazy:  :av-109998:

Det är till att spä på fördomarna.He he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Jag polade faktiskt med en sametjej på 70-talet,hon var speciell  :crazy:  :thumbsup:

 

Och jag blev av med svendomen i Fredrikshamn med en grönländska. Det är väl därför man har hamnat här misstänker jag :crazy:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Som väntat ett helkorkat svar, Om du besvärade dig med att tänka innan du skriver kanske det skulle bli ett svar av någorlunda kvalitet!

Varför skulle det vara "billigare" med en Thaiändska i Sverige än med en svensk dam?

Lever man i svenska förhållanden och kostnadslägen spelar väl inte härkomsten någon roll!

Den sista meningen är väl en spegel av dig själv eftersom du lever ensam!

 

Därför att dom svenska damerna i dom flesta fall har en egen inkomst och då kan man dela på hushållsbördorna.

 

Men en normal svensk inkomst bör ju räcka för att täcka en annan persons levnadsomkostnader såvida det inte ska skickas 5000 kronor varje månad till Thailand.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

De är vackra,undergivna och duktiga på att städa(där det syns)och ställer alltid upp på sex när det pockar på.Sen är det ju fint att käka välgjord framdukad thaimat ibland.Inte kostar de mer än några hundralappar heller(dom ska ju inte ha mer än de hade i Thailand)Klädinköpen fixas på myrorna en gång om året eller så kan de ärva dina barns uttjänta kläder eller kanske vigga någon UFF-låda nån gång i veckan. :ahh:  :crazy:  :av-109998:

Just så är de allihop!

Det är det jag tror TS är ute efter. Tror han det blir det lång näsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Många träffar sina kvinnor i Thailand, och det är givetvis bra. Grattis till er! Men jag skulle vilja träffa en kvinna av thailändsk härkomst som åtminstone till viss del redan är etablerad här. Som kan lite svenska, som har papperna i ordning och som har provat på och har tänkt att stanna och leva i Sverige. Jag tror att det blir lättare (mindre svårt) för relationen att hålla i längden?

Så var kan man träffa thaikvinnor för en seriös och varaktig relation? Jag personligen huserar i Örebrotrakten, men alla svenska orter är givetvis välkomna att tipsas om. Det finns ju medlemmar över hela landet med samma önskan som mig.

 

 

 

Var på Templet igen, för att mata munkarna på min födelsedag...

 

Var mycket folk där, jag blev förvånad!

En dam jag talade med kom ända från Oslo, för att närvara, det firades "Boon kao sak", typ skicka en tanke till de döda...

post-4394-0-54762500-1379764781_thumb.jp

 

Nästa evenemang är "sart Thai" den 5e oktober , och sen "Ag Phansa" den 19e

http://watphagbg.se/nyheter-3/

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
9 minuter sedan, skrev Pingislover:

Hur gick det för dig Lagun, träffade du någon Thaidam? :)

Nej, och jag har inte riktigt försökt i Sverige. Och inte träffat någon i Thailand som det klickat med och som det varit aktuellt att bjuda hit. I Thailand träffar jag ju endast bardamer men jag skulle vilja lära känna någon som inte är i den svängen.

 

Jag har f.n. hälsoproblem som krånglar till det lite i eftersökandet,  men det ska förhoppningsvis vara på bättringsvägen. Så om något år hoppas jag vara mer social och lite mer aktiv.

 

Till de som tror att jag är ute efter en undergiven kvinna att kuva såkan jag avfärda det direkt. Jag är en vanlig snäll kille som lever ett ordnat liv men har och har haft lite annorlunda förutsättningar. Har tidigare varit väldigt fet, men blir normalviktig innan nyår. Är dessutom lätt handikappad. Så svenska kvinnor har sällan eller aldrig varit intresserad av en med de svagheterna. Det är bara att acceptera att utseendet styr mycket i västvärlden. Jag tror att asiatiska kvinnor har lite annorlunda,  mer mänskliga värderingar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Lagun:

Nej, och jag har inte riktigt försökt i Sverige. Och inte träffat någon i Thailand som det klickat med och som det varit aktuellt att bjuda hit. I Thailand träffar jag ju endast bardamer men jag skulle vilja lära känna någon som inte är i den svängen.

 

Jag har f.n. hälsoproblem som krånglar till det lite i eftersökandet,  men det ska förhoppningsvis vara på bättringsvägen. Så om något år hoppas jag vara mer social och lite mer aktiv.

 

Till de som tror att jag är ute efter en undergiven kvinna att kuva såkan jag avfärda det direkt. Jag är en vanlig snäll kille som lever ett ordnat liv men har och har haft lite annorlunda förutsättningar. Har tidigare varit väldigt fet, men blir normalviktig innan nyår. Är dessutom lätt handikappad. Så svenska kvinnor har sällan eller aldrig varit intresserad av en med de svagheterna. Det är bara att acceptera att utseendet styr mycket i västvärlden. Jag tror att asiatiska kvinnor har lite annorlunda,  mer mänskliga värderingar. 

Kan lova dig att det finns många guldkorn bland bartjejerna!! 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev thomas001:

Kan lova dig att det finns många guldkorn bland bartjejerna!! 

Ska man träffa en bardam, så gäller det att ha tur, att hon helst

inte ska ha vart i Baren mer än 2-3 veckor. Problemet är att dom är för unga 

då för TS, så svårt att träffa någon minst över 30-35 som bara jobbat så kort

tid. Man får nog leta på Frisörersalonger, massage, Cafeer, hotell el dylikt.

Jag kan bara önska Lagun lycka till, och det viktigaste är nog att vara trevlig

hyfsat nykter, och sen besöka damen under kanske ett par veckor 

där hon jobbar, är det typ en beerbar så betala inte barfine första veckan

utan gå bara dit, drick några öl/drinkar, bjud henne på nån/några ladydrinks

då kommer hon 4-5:e femte dagen möta dig med en kram, när du kommer. :)

eller ännu bättre gå och klipp dig 5 dagar i rad, :) då är det klart :)

 

Ändrades av Pingislover
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Lagun:

Pingislover : Jag glömde visst att nämna att jag är rejält tunnhårig.....?

Om du nu har minst 5 hårstrån, så första dagen ber du om tvättning, hårblåsning och vänsterbena

och andra dagen kommer du in bara med 4 hårstrån, då ber du om tvättning, hårblåsning och mittbena

tredje dagen med bara 3 hårstrån så ber du om tvättning, hårblåsning och högerbena.

Nu fjärde dagen så kommer du givetvis med bara 2 st hårstrån då ber du om tvättning, hårblåsning och mittbena igen.

Nu 5:e dagen, då har du bara ett hårstrå kvar då säger du till henne...............ääääää rufsa till lite bara :)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Pingislover:

Om du nu har minst 5 hårstrån, så första dagen ber du om tvättning, hårblåsning och vänsterbena

och andra dagen kommer du in bara med 4 hårstrån, då ber du om tvättning, hårblåsning och mittbena

tredje dagen med bara 3 hårstrån så ber du om tvättning, hårblåsning och högerbena.

Nu fjärde dagen så kommer du givetvis med bara 2 st hårstrån då ber du om tvättning, hårblåsning och mittbena igen.

Nu 5:e dagen, då har du bara ett hårstrå kvar då säger du till henne...............ääääää rufsa till lite bara :)

Man skulle inte kunna begära klippning och polering då istället dag 5 ;) För dendär perfekta glansen.

Ändrades av kitungmakmak
måste ju skriva det jag tänker, inte bara hälften av det.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Lagun:

Pingislover : Jag glömde visst att nämna att jag är rejält tunnhårig.....?

 

18 minuter sedan, skrev Lagun:

Pingislover : Jag glömde visst att nämna att jag är rejält tunnhårig.....?

 

Kolla lite på Svenska dating-saiter, - du slipper en jäkla massa problem. Det är så jävla många idi*ter som tar hit sin tjej å inser att dom inte har förutsättningarna att ro det iland, å kickar ut tjejen... 

Det kostar inget att kolla...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Lagun:

Pingislover : Jag glömde visst att nämna att jag är rejält tunnhårig.....?

Thaidamerna har lite svårt för handicap. Många thaidamer lever på drömmen om hela rasket. Där anser man handicap är mindre bra. Lagun det finns någon för alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thomas001:

Kan lova dig att det finns många guldkorn bland bartjejerna!! 

Tja, en och annan kanske, gold diggers finns det däremot gott om i barerna...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...