Jump to content
IGNORERAD

Var träffa "svenska thaikvinnor"?


Oregistrerad

Recommended Posts

Taskigt nog så skulle jag nog säga att håll dig härifrån då.

Här finns tyvärr 70% svikna gubbar med tomt bankkonto.

 

Men visst finns det underbara flickor i sverige, men dom är svenska och uppför sig som svenskor.

Jagar du en thailänska som bor i sverige som är thailänska så finns dom inte.

 

Visst är det så. Frapperande hur många som ändrat sitt beteende efter några år i Sverige.

 

Fast jag antar man kan säga motsvarande om svenskar som flyttat till Thailand.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Moritz

    13

  • Baa

    12

  • Wangthong

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Taskigt nog så skulle jag nog säga att håll dig härifrån då.

Här finns tyvärr 70% svikna gubbar med tomt bankkonto.

 

Men visst finns det underbara flickor i sverige, men dom är svenska och uppför sig som svenskor.

Jagar du en thailänska som bor i sverige som är thailänska så finns dom inte.

 

 

 

Ett par som snöat in på egna erfarenheter, eller hur ska man eljest tyda den vetenskapsakademiens formidabla uträkning om 70% tomma bankkonton.

Man tar sig för pannan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ett lite udda tips...

 

Vi var på ett thaitempel i Göteborg idag och där var det minst 100 thaikvinnor, många av dem har bott länge i Sverige.

 

Så ta reda på var närmsta tempel ligger.

Skaffa ett lämpligt plagg å ta på det:

attachicon.gifsingel.jpg

Gå dit.

Klart!

 

MVH Tommy

Den var bra Tommy 5555 :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Många träffar sina kvinnor i Thailand, och det är givetvis bra. Grattis till er! Men jag skulle vilja träffa en kvinna av thailändsk härkomst som åtminstone till viss del redan är etablerad här. Som kan lite svenska, som har papperna i ordning och som har provat på och har tänkt att stanna och leva i Sverige. Jag tror att det blir lättare (mindre svårt) för relationen att hålla i längden?

Så var kan man träffa thaikvinnor för en seriös och varaktig relation? Jag personligen huserar i Örebrotrakten, men alla svenska orter är givetvis välkomna att tipsas om. Det finns ju medlemmar över hela landet med samma önskan som mig.

Prova thaifesterna som åger rum, tex Mölndals folkets hus, i maj song kran, i okt loy katong, där är det fullt med vackra thaidamer som firar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Taskigt nog så skulle jag nog säga att håll dig härifrån då.

Här finns tyvärr 70% svikna gubbar med tomt bankkonto.

 

Men visst finns det underbara flickor i sverige, men dom är svenska och uppför sig som svenskor.

Jagar du en thailänska som bor i sverige som är thailänska så finns dom inte.

 

Och hur många år grundar du dom empiriska studierna på? En gång i Thailand och frugan har bott här i ett år var det va?

 

Är det något negativt om uppför sig som svenska kvinnor eller misstolkar jag ditt inlägg? 

 

Du borde nog prata med bananen o hans följe för då räcker det inte med 50 år i Sverige för att "bli svensk" :)

 

Själv hade jag nog gjort som Ts och sökt mig en etablerad dam om det skulle skita sig med frugan, orkar inte gå igenom alla procedurer igen//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog inget negativt att dom uppför sig som svenska kvinnor. Det är bara det att dom inte är beroende av någon som försörjer dom,. så har dom blivit kräsna i sina val av män. Så enkelt är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog inget negativt att dom uppför sig som svenska kvinnor. Det är bara det att dom inte är beroende av någon som försörjer dom,. så har dom blivit kräsna i sina val av män. Så enkelt är det.

Om dom nu "uppför" sig som svenska kvinnor, vilket jag har utomordentligt svårt att tro att dom gör i full utsträckning, så kan jag inte se något negativt i det, och om de dessutom är ekonomiskt "oberoende" är det väl ännu bättre, och visar det sig då, precis som i helsvenska äktenskap, att hösten kommit så...nya prövningar, men vad är det som gör att kvinnorna blir mer kräsna, för det kan väl inte vara något fel på Svenne Svensson?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej absolut inget fel på Sven Svensson 60 år, som gifter sig med 25 årig thai tjej och tar henne till Sverige. Och absolut inget fel att hon lämnar honom efter ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej absolut inget fel på Sven Svensson 60 år, som gifter sig med 25 årig thai tjej och tar henne till Sverige. Och absolut inget fel att hon lämnar honom efter ett tag.

Oj! vad klok du ar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte en enda av mina före detta flickvänner eller fruar har någonsin frågat mig varför jag valde en svenska.

 

De av dom som jag fortfarande har kontakt med, har mera eller mindre direkt dock undrat varför jag nu vald en thailändska (fast de som fått träffa henne har slutat undra).

Inget konstigt med det egentligen.

 

Om det varit stor åldersskillnad hade alla nog undrat. Både här ock där och mest indirekt.

Som förälder till döttrar inser iaf jag att det enda som skulle få dom att välja en dubbelt så gammal man, är kärlek.

 

Varför tror så många att det är annorlunda i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört många thailändare säga, att de har mycket lättare att förstå och prata engelska med någon som pratar "skolengelska" utan dialekt, typ en svensk eller någon annan som inte har engelska som modersmål (t ex britt, aussie och amerikan).

Det kan jag hålla med om. Är det någon som har förstått nått när Joey Dunlop blev interjuvad?

Link to comment
Dela på andra sajter

gulaschbaronen

Tack för länken. Men finns där verkligen thaikvinnor bosatta i Sverige?

ja jag träffa min tjej där och hon hade då bott i Sverige i 8 år, vi pratar bara svenska med varandra jackpott för mig :0)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att thailändskorna i Sverige är ekonomiskt stabila och inte behöver välja partner med plånboken är enbart positivt. Men har de anammat västerländska kvinnors attityd och livlösa sätt så är jag inte intresserad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att thailändskorna i Sverige är ekonomiskt stabila och inte behöver välja partner med plånboken är enbart positivt. Men har de anammat västerländska kvinnors attityd och livlösa sätt så är jag inte intresserad.

 

Haha, ekonomisk stabilitet och en mera ödmjuk inställning till männens överlägsenhet

kommer att säkra hög kvalitet på romansen.

 

Kommer osökt att tänka på Sven Melanders AIDS-kontrakt som han ville ha påtecknat innan.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm detta med Thaitjeje skaffa en svensk eller åtminstone någon med hyggligt samma värderingar. Jag är gift med en Thaitjeje sedan 13 år och skulle aldrig välja en thaitjeje igen  som tur är har min fru blivit försvenskad.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan jag hålla med om. Är det någon som har förstått nått när Joey Dunlop blev interjuvad?

Han hade för det mesta med sig en tolk, inte ens engelsmän förstog hans irländska dialekt.

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett par som snöat in på egna erfarenheter, eller hur ska man eljest tyda den vetenskapsakademiens formidabla uträkning om 70% tomma bankkonton.

Man tar sig för pannan!

 

Vadå snöat in sig? Det är ju ganska uppenbart när man träffar thaidamer i Sverige,

 

Har du själv bott en längre tid med en thailändsk kvinna i Sverige och kunnat observera förändringar i attityd?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill man ha en i Sverige körklar thaikvinna är det ju bara att söka på diverse kontaktforum efter Maliwan... :ironi:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som förälder till döttrar inser iaf jag att det enda som skulle få dom att välja en dubbelt så gammal man, är kärlek.

 

Varför tror så många att det är annorlunda i Thailand?

 

Ignorance is bliss.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan jag hålla med om. Är det någon som har förstått nått när Joey Dunlop blev interjuvad?

vem är Joey Dunlop????

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...