Jump to content
Guest

Var träffa "svenska thaikvinnor"?

Recommended Posts

Wangthong
Alla tjejerna stack hem till sina fd thaimän

BTT

Hemma fick de väl i varje fall nuddelsoppa!

• Fint 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

broder tuk tuk
Hemma fick de väl i varje fall nuddelsoppa!

Jag gav konsekvent 1000 baht per dag i reda pengar åt mina longtimare i Pattaya så där gick ingen nöd på dom tjejerna.

Får man 1000 baht per dag anser jag nog att man själv kan betala sin mat.

Dessutom fick dom husrum i en hyfsat bra lägenhet i center condo med air-con och tv och andra bekvämligheter så varför dom stack tillbaka till thaimannen kan man ju fundera över.

Men vem kan förklara en thailändskas tänkesätt??

BTT

• Fint 1

Tommy
Jag gav konsekvent 1000 baht per dag i reda pengar åt mina longtimare i Pattaya så där gick ingen nöd på dom tjejerna.

Dessutom fick dom husrum i en hyfsat bra lägenhet i center condo med air-con och tv och andra bekvämligheter så varför dom stack tillbaka till thaimannen kan man ju fundera över.

BTT

Så, du vill att jag skall tro på att du gav motsvarande, mer än halva din månadslön som lärare till dina "Longtimare"?

Tja, då kan de inte ha tyckt nåt vidare om dej.

MVH Tommy

saobaht

Jag har en om du skickar foto och mera infio skall jag vidare befordra det.

broder tuk tuk

BTT

Alla tjejerna sa ofta att I love you too much men jag tror det fanns en hotbild från dom thailändska männen i bakgrunden

BTT

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

striden

Åk till Gävle! Där finns det tusental av dessa varelser!!

Här finns dom i överflöd, men dom som är singlar skulle jag inte rekommendera pga alla springer ute minst 4 dagar i veckan och super sen är dom speltorskar och gold diggers.Finns säkert nån bra som är singel men dom växer tyvärr inte på träden här
  • Fint 7

FalangDao

Om du har vägarna förbi Sthlm så kan du gå till thailändska tigern, en thaikrog där det är relativt lätt att få med sig någon hem om man så vill :crazy:

• Fint 2

Wanchai
Har du ingen kompis eller arbetskamrat som är tillsammans med en thaitjej ?  Isåfall kan du kanske bekanta dig mer mig dom , och jag kan nästan garantera att thaitjejen har en drös väninnor som inget annat önskar sig än att sätta sina klor i en riktig 16-taggare . LYCKA Till :thumbsup:

Finns gott om f.d. prostituerade som vill ha en rejäl farang.

Bara att välja bland utbudet.

Jag var ute i Jakobsberg i går kväll och där var ca 50 % av tjejerna thai på krogen.

Åk dit och träffa din drömtjej.

• Fint 2

jorake pitpokkati
Har du ingen kompis eller arbetskamrat som är tillsammans med en thaitjej ?  Isåfall kan du kanske bekanta dig mer mig dom , och jag kan nästan garantera att thaitjejen har en drös väninnor som inget annat önskar sig än att sätta sina klor i en riktig 16-taggare . LYCKA Till :thumbsup:

ja på det sättet så träffade jag min första thailändska flickvän.

höll I 2 år tills hon träffade en gubbe med större plånbok.

• Fint 6

Towe
Alla tjejerna sa ofta att I love you too much men jag tror det fanns en hotbild från dom thailändska männen i bakgrunden

BTT

7/11 personalen eller? hihi

• Fint 4

Baa
Det handlar om att kunna genomskåda om kärleken är ömsesidig vilket inte är den enklaste sak i världen. Särskilt inte om man sitter i Pattaya och ständigt är på lyran.

Men man kan nog utgå ifrån att dom flesta normala kvinnor inte enbart säljer sig för att få ett bättre liv.

Någon form av tycke måste ändå finnas annars kan man inte stå ut att leva ihop med någon under en längre tid.

Under mina tidiga barår i Pattaya blev jag itutad att vi faranger är lätt utbytbara.

Den synen har jag faktiskt reviderat en del numera och har kommit till insikten att tjejen givetvis inte gärna byter ut en farang om hon tycker om honom såvida han inte hamnar helt på sniskan, vilket ju händer då och då

BTT

De där två fraserna ger en mycket klarare bild över dina googleäventyr, anade att det va nåt sånt du läst!

HaHa..vem fan vill sitta vid ett stenbord och sörpla nudelsoppa vareviga dag!

Har man inte råd ska man inte köpa!

Scandinaviancorner

BTT

Ja du kan i alla fall inte!!

• Fint 1

jrk
Hamna du på sniskan efter som du värkar bo ensam fortfarande. Eller vad hände med dina resor.

Han har alldrig varit i Thailand fysiskt,bara i sina välutvecklade drömmar.

Mvh jrk

• Fint 1