Jump to content
Guest

Var träffa "svenska thaikvinnor"?

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Åk till Gävle!  Där finns det tusental av dessa varelser!!

• Fint 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

audirs2

Vid St Eriks plan finns en thai affär som klipper hår och har även seriös massage, den kvinnan som har vart i ca 17år i Sverige nu, e snygg men men,,,,,träffade henne  för lite mera än

3 år sedan och vid andra dejten redan så ville hon ha ett nytt badrumsskåp a 3800.- + hjälp med hyran på salongen, jo tjenaa jag!

• Fint 9

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Moritz

Jag har gjort det omvända och flyttat till thaidam i Thailand. Lyssnar på hustrun då hon talar om relationer med kunder,kompisar och jobbarfolk. Skulle tro att en ganska stor % fantiserar om en farang. Farangen är rik,, omtänksam ,snygg,,, mmm. Förstår hur snett det kan gå vid flytt till tex Svergie ,om man bara ser allt i rosenrött. Jag är invandrare här sedan 5 år och stångas dagligen med thaikulturen... både i relation och i samhället...

Jag skulle inte klara en flytt hälften så bra som hon har gjort.

Hon fixar klimatet här hur bra som helst och år efter år medan jag har problem därborta efter 2-3 veckor.

Hon har inga problem med att sysselsätta sig här medan jag har tråkigt efter en månad där.

Det enda som är svårt för henne är att det blir mindre kontakt med barn och barnbarn

men bilder på Facebook och videochatt hjälper förstås till. Samt att vi reser dit flera gånger per år.

• Fint 2

chiangmai
Hahaha snacka om korkat generaliserande, så du tror att dom som är kvar är inget att ha m.a.o,.skadat och förbrukat gods?

För gubbarna i Sverige eller föralldel i Los har inga separationer i bagaget med sig när dom startar om på nytt :rolleyes: .

Personligen tror jag att det finns minst lika många tragiska gubbar som söker thaikvinnor, det är väl bara för ts att prova sig fram och kanske hittar han rätt.

Min reflektion var TS attityd att han vill ha ha en reggad och körklar thaidam,,,,Inte att folk skiljer sig. Har nu bott i Thailand 5 år ,och skilsmässofrekvensen verkar vara i nivå med den svenska.I alla fall av det jag lyssnar av.

Scandinaviancorner
Gå på en forumträff där finns säker många damer som vill uppgradera till en nyare modell.

Ja där fick du in en fullträff!!   Ha ha efter vad man har sett på bild här så skulle det inte vara så svårt!!

• Fint 8

Guest
Redan nu kan priset för århundradets självmål delas ut! :crazy:
Till mig? Vad menas?

GreenValley
Till mig? Vad menas?

Nej, nej nej, ta inte åt dig!

• Fint 2

Baa
Redan nu kan priset för århundradets självmål delas ut! :crazy:

HAHAHAHA! :14:

• Fint 1

kasetavon
Gå på en forumträff där finns säker många damer som vill uppgradera till en nyare modell.

En riktig pangare... :thumbsup:

Har själv blivit inbjuden till loi kratong party i Nov, måste bara gå och kolla på f.d raggarna.

Med vänlig hälsning, kasetavon.

leifen

Därför vi aldrig ser dig och frun på forumträffar??? :crazy: Rädd för konkurrens ???

• Fint 8