Jump to content
IGNORERAD

Friidrotts vm 2013


Nineteen68

Recommended Posts

Hammarby är väl inte en klubb med professionella ledare direkt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    14

  • Moritz

    13

  • stefan5300

    8

  • Benriach

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

Den här personen är den perfekta typen för att dra in PUT. För hon har ljugit hela tiden. Rekorden ska bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

När de importerar folk från andra länder och ger dem en gräddfil till medborgarskap för att kunna ta medaljer i idrott är tamme fan patetiskt

Jag blir inte en stolt svensk och känner glädje över dessa medaljer

Tyvärr har det hänt för och även då var det doping med i bilden och det kommer säkert hända igen

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här personen är den perfekta typen för att dra in PUT. För hon har ljugit hela tiden. Rekorden ska bort.

PUT....hon har ju för tusan medborgarskap.

Men de kan också dras in om det uppdagas att de fått det på lögner. Och nu måste ju tom flumvänstern o resten av mupparna fatta att hon ör en bluff.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

När de importerar folk från andra länder och ger dem en gräddfil till medborgarskap för att kunna ta medaljer i idrott är tamme fan patetiskt

Jag blir inte en stolt svensk och känner glädje över dessa medaljer

Tyvärr har det hänt för och även då var det doping med i bilden och det kommer säkert hända igen

Var det inte Dubai som hade ett s.k. landslag i handbolls VM till 90% f.d. jugoslaviska staters medborgare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 minuter sedan, skrev Baa:

Var det inte Dubai som hade ett s.k. landslag i handbolls VM till 90% f.d. jugoslaviska staters medborgare!

Nog var det så då pyjamasfolket troligtvis inte orkar idrotta själva

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article20155633.ab

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Baa:

Var det inte Dubai som hade ett s.k. landslag i handbolls VM till 90% f.d. jugoslaviska staters medborgare!

Kul att citera sig själv när man konstaterar att det mesta man skrev vart fel, det var nog bara 50% ex. jugoslaviska stater och det va inte alls Dubai utan Quatar!

Snygg pudel man fick ta till!!!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Baa:

Kul att citera sig själv när man konstaterar att det mesta man skrev vart fel, det var nog bara 50% ex. jugoslaviska stater och det va inte alls Dubai utan Quatar!

Snygg pudel man fick ta till!!!

Fotbolls-VM går ju av stapeln där 2022, så tid finns ju att dela ut lite nya pass till brassar och sydeuropeér som ju tål värmen bra;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ta av henne medborgarskapet då hon tydligen sagt att hon aldrig tänkt bosätta sig i Sverige enligt nyheterna

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ta av henne medborgarskapet då hon tydligen sagt att hon aldrig tänkt bosätta sig i Sverige enligt nyheterna

Men har hon sagt att hon inte tänker ta del av bidragen?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...