Jump to content
IGNORERAD

Friidrotts vm 2013

Nineteen68

Recommended Posts

Sverige är grymma på att plocka fram 1500m löperskor det kan ingen ta ifrån oss! Grymt härligt guld!

Danmark hade svjv en stjärna på 800 meter med det danskklingande namnet Wilson Kipketer.

Dela på andra sajter

• Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• GreenValley

14

• Moritz

13

• stefan5300

8

• Benriach

5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tja, nationalhjältarna Björn Borg och Ingemar Stenmark var ju mantalsskrivna i Monaco! :crazy:

Deras ärenden sorterar nog under skattekontoret.

Aregawi har knappast hunnit bli rika som dom.

Flyttade inte Stenmark tillbaka till Sverige?

Den grymmaste sportmannen Sverige nånsin har haft.

Dela på andra sajter

Deras ärenden sorterar nog under skattekontoret.

Aregawi har knappast hunnit bli rika som dom.

Flyttade inte Stenmark tillbaka till Sverige?

Den grymmaste sportmannen Sverige nånsin har haft.

Aregawi har potential att bli minst lika stor i en sport där det är grymt svårt att nå toppen!

Dela på andra sajter

Ja - det är ju lite tudelat det här med att importera guldmedaljörer och samtidigt tycka att "fan vad bra vi är".

Bara vi inte importerar nollan/idi*ten Isinbajeva!

Där går gränsen för vad som kan accepteras.

Dela på andra sajter

Nu är det ju inte lönt längre när hon ska lägga skorna och staven på hyllan!

Dela på andra sajter

Nu är det ju inte lönt längre när hon ska lägga skorna och staven på hyllan!

Ett förslag är att hon stoppar upp staven på ett annat ställe!

Dela på andra sajter

Vet inte hur hon är som person men hon har väl sina sponsorer som kräver ett och annat i ett land som inte riktigt har kommit ikapp resten av västvärlden, att hennes land inte accepterar en viss läggning som resten av världen gör, säger väl hur långt dom har kommit - låter väl lite otroligt om dom inte har lika många bögar/flator som i alla andra länder.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Sverige är grymma på att plocka fram 1500m löperskor det kan ingen ta ifrån oss! Grymt härligt guld!

Finnarna är inte lika entusiastiska.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article17302696.ab

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Vet inte hur hon är som person men hon har väl sina sponsorer som kräver ett och annat i ett land som inte riktigt har kommit ikapp resten av västvärlden, att hennes land inte accepterar en viss läggning som resten av världen gör, säger väl hur långt dom har kommit - låter väl lite otroligt om dom inte har lika många bögar/flator som i alla andra länder.

Ja dessa ryssar är ju för jävliga.

post-3563-0-72416900-1376597789.jpg

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Men våran etiopiska import står ju ej heller bakom Emma GT:s lilla homokupp, och henne hyllar du...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Men våran etiopiska import står ju ej heller bakom Emma GT:s lilla homokupp, och henne hyllar du...

Du sätter alltså likhetstecken mellan 'att inte stödja' och 'fördöma'? :ahh:

Dela på andra sajter

Kanske inte likhetstecken, men etiopiskan står ju definitivt närmare ryskan än svenskan...

Dela på andra sajter

Ja dessa ryssar är ju för jävliga.

attachicon.gifurl.jpg

Förmodar att det var ett ironiskt inlägg.

"Resten av världen" var väl kanske inte korrekt,tänkte väl snarare på västvärlden, är inte speciellt insatt i den här problematiken men man blir ju faktiskt lite förvånad när det är straffbart (år 2013) att visa något öppet som eventuellt kan associeras till homosexualitet i ryssland ( vilket däremot inte kartan dom du bifogade visar ).

Men man tycker väl att det är stor skillnad mellan "inga juridiskt accepterade samkönande samlevnadsförhållanden" för landet eller om det är straffbart för människor att endast göra/visa något som kan associera till homosexualitet!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Om sa Emma blir sist I finalen ar jag mer stolt over hennes prestation an Aregawi's. Ett guld I all ara men jag kan aldrig respektera nagon som satter sin religion over sunt fornuft och universiella manskliga rattigheter.

Ändrades av Atom
Dela på andra sajter

Om sa Emma blir sist I finalen ar jag mer stolt over hennes prestation an Aregawi's. Ett guld I all ara men jag kan aldrig respektera nagon som satter sin religion over sunt fornuft och universiella manskliga rattigheter.

En del av det "sunda förnuftet" och försvaret av nästans rättigheter hittar du även i de tio budorden

som du säkert efterlever utan att som Aregawi säga att det är din religion som bjuder dig att göra som du gör.

Inte ett försvar av varken det ena eller andra utan ett exempel på att det kristna arvet och traditionerna

spelar större roll för oss än vi i denna ogudaktiga tidsålder är beredda att erkänna.

Ska jag säga som inte anser mig vara det minsta religiös men däremot benägen att filosofera över allt möjligt :-)

Dela på andra sajter

Emma är nog Sveriges största media hora nu. :beurk:  :beurk:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Dela på andra sajter

Emma är nog Sveriges största media hora nu. :beurk:  :beurk:

Varför då? Är det fel att ta ställning mot homofobi? Jag trodde att du om någon skulle ge mig karma när jag indirekt kritiserade Aregawi eller är kanske den ena fobin större än den andra?

Dela på andra sajter

Varför då? Är det fel att ta ställning mot homofobi? [/quote

Fel plats o göra det,,jag skiljer på idrott o politik 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Dela på andra sajter

Då är det för svårt för mig att räkna ut varför du skriver att hon inte är svensk fast det står i hennes pass just när vi pratar om doping.

Har även svårt att fatta att om man inte vinner guld då är det OK att dopa sig.

Afrikaner har alltid varit duktiga pa att springa.Grattis till guldet !!!!   Om dom sedan vill kalla sig Gronlanningar , kineser, Svenskar  eller  i allra varsta fall Norrman..kan val kvitta.. Det ar ju anda  bara ett " pappers hokuspokus.Sitt ursprung gar knappast att andra på...MVH Nong

Dela på andra sajter

• 2 år senare...

Jaja, nu lär vi väl få slippa denna dubbelfuskare ett tag i alla fall...

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Benriach:

Jaja, nu lär vi väl få slippa denna dubbelfuskare ett tag i alla fall...

Ja det lär dröja innan hon åter ställer upp i Hammarbys klubbmästerskap!  :crazy:

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev GreenValley:

Ja det lär dröja innan hon åter ställer upp i Hammarbys klubbmästerskap!  :crazy:

Man får väl se det som en mörk del i Hammarbys historia...

Dela på andra sajter

Minns att det var dem som försvarade denna scammare, skattesmitare o fuskare för några år sedan...

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...