Jump to content
IGNORERAD

Mc-resa i Thailand.


woffe2

Recommended Posts

Tog en tur med hojjen idag, kanonväder ju 14 grader och klarblå himmel och vilka färger, Sala, Enköping och tillbaka till Uppsala och plånboken!!! blir så förbannad, måste man ha allt i gummisnodd. :52:

 

Tänkte runda Roslagen i morgon, med plånbok, blir väll årets sista runda, har en helvetesvecka på jobbet innan man drar till LOS. :yahoo:

 

Woffe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 101
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • woffe2

    32

  • scorpio63

    9

  • thaiola

    8

  • mangokid

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Effektförvaring på Suvan, landar på morgonen med Thai, har lite ärenden i Bangkok på dagen för att sedan 17:20 flyga till Chiang Mai, vill inte släpa på storväskan hela dagen.

Finns det någon sådan och i så fall var, någon som vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Hej Woffe !

 

Jag önskar dig en trevlig resa till Thailand nu när hojsäsongen snart är slut för i år i Sverige.

 

När du kommer ner hit och ger dig ut på din touringtripp så ta det försiktigt och var beredd på att precis vad som helst kan hända på vägarna här i Thailand

 

Med vänlig hälsning

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för det Luke, och jag skall ta det lungt, har ju ingen bråska, på första dagsetappen får jag sällskap av Thaiola med fru. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter kul att åka runt med MC i Thailand. Ska nog göra det själv någon dag men det blir lite kortare turer. Kör försiktigt jag ser fram emot bilder och information hur det går.

//Gustav

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som ett riktigt äventyr!

Bra att du forskar och undersöker lite innan, så har du ju i alla fall garderat dig lite för olika spörsmål som kan kanta din resa.

Skall bli skoj att se bilderna efteråt, eller under din resa. Lycka till och var försiktig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir tyvär ingen rapportering "under" min MC-resa i Thailand!!!!

 

På grund av plattsbrist i mitt sätt att transportera mig på, och för att jag när jag inte sitter på hojen inte vill sitta vid en trög lina, utan utforska, njuta och mingla så blir det inget rapporterat förän jag är hemma igen.

Med resultat att rapporten blir bättre och mer detaljrik då, men rapport kommer va så säkra.

Andra veckan i November börjar rapporteringen.

 

Over and out.

Ändrades av woffe2
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju förvaring på Don Muang så jag gissa att det måste finnas på Suvvan med, men ingen aning om var!

Har varit på många flygplatser med stort bagage och det ha alltid funnits, men vet gör jag som sagt inte!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir tyvär ingen raportering "under" min MC-resa i Thailand!!!!

 

 

 

 

?

 

 

 

 

 

?

 

 

 

 

?

 

 

 

?

 

 

 

 

På grund av plattsbrist i mitt sätt att transportera mig på, och för att jag när jag inte sitter på hojen inte vill sitta vid en trög lina, så blir det inget rapporterat förän jag är hemma igen.

Med resultat att rapporten blir bättre och mer detaljrik då, men rapport kommer va så säkra.

Andra veckan i November börjar rapporteringen.

 

Over and out.

Finns möjlighet till delrapportering om du övernattar i Udon, minst 2-3 st MPR:are med vidhängande laptops kan säkert ställa upp!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tippset Baa, men jag vill nog hellre mingla med er, man träffar ju inte er så ofta.

Ändrades av woffe2
Link to comment
Dela på andra sajter

Effektförvaring på Suvan, landar på morgonen med Thai, har lite ärenden i Bangkok på dagen för att sedan 17:20 flyga till Chiang Mai, vill inte släpa på storväskan hela dagen.

Finns det någon sådan och i så fall var, någon som vet.

Det finns har själv lämnat väskor där. Kommer inte ihåg om det var på 2 eller 3 våningen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns på 4 i alla fall

Längst ner till höger när man kommer in och innanför incheckningsdiskarna

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns på 4 i alla fall

Längst ner till höger när man kommer in och innanför incheckningsdiskarna

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju förvaring på Don Muang så jag gissa att det måste finnas på Suvvan med, men ingen aning om var!

Har varit på många flygplatser med stort bagage och det ha alltid funnits, men vet gör jag som sagt inte!

 

 

 

 

Tack ska ni ha, måste väll hitta någon av dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror den är lite ologiskt skyltar. Det stig "löst and found" eller något liknande på skylten. Kostade 100 baht per väska per dag har jag för mig.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha då sitter man här och tittar ut på frosten och väntar på taxi`n, som ska ta en till Arlanda för vidare befodran till LOS och Chiang Mai. :17:

Känns såååå himla gött :yahoo: fast lite kluvet, ett tungt farväl till familjen nu på morgonen. :ledsen:

Men i den här familjen sitter vi bara 2 på motorcykeln.

 

Auf wienerschnitzel.

Ändrades av woffe2
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha då sitter man här och tittar ut på frosten och väntar på taxi`n, som ska ta en till Arlanda för vidare befodran till LOS och Chiang Mai. :17:

Känns såååå himla gött :yahoo: fast lite kluvet, ett tungt farväl till familjen nu på morgonen. :ledsen:

Men i den här familjen sitter vi bara 2 på motorcykeln.

 

Auf wienerschnitzel.

Ha det så jättebra nu´rå  woffe2 :thumbsup:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...