Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Har ju inte varit på min uppväxtort på många år och mina barn ville bli lite uppdaterade så nu är jag på väg ,kommer väl lite bilder efter hand Farfars troll och dom andra är redan där ,bara jag och hunden som fattas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 ska du lärA dom skala plugg också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 ska du lärA dom skala plugg också Det kan dom redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 (ändrad) Svängde av och tar gamla E4 och stannade till för riktig hemlagad husmanskost men det blev inget med det fantastisk mat dom hade till oss chaufförer Men Shiva fick lite i sig i alla fall Ändrades Juli 22, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Här var det öppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Ja de där är nostalgi. Mååånga ggr har jag åkt den vägen Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Kalle i backen, fint utflyktsmål Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Trevliga bilder från FFs trakter.. På Tuna motell har käkat en massa gånger på 70talet. fortsätt på med resan. Fast du skulle ha tagit vägen förbi Vrena så hade FF bjudit på Käk.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Trevliga bilder från FFs trakter.. På Tuna motell har käkat en massa gånger på 70talet. fortsätt på med resan. Fast du skulle ha tagit vägen förbi Vrena så hade FF bjudit på Käk.. FF Blir på hemvägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Gamla minnen kommer tillbaka från de ställena innan motorvägen fanns och man svor ve och förbannelse för den dåliga E4:an genom Vagnhärad... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Striptease kunde man se där förr i tiden enl rykten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 (ändrad) Ålberga motel finns ej mer Ändrades Juli 22, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Stafsjö gått samma öde Men lugnt och skönt på gamla E4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Blir på hemvägen Du är välkommen, vi hörs av senare dag o tid.. Lätt att hitta, bara snön fattas nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Striptease kunde man se där förr i tiden enl rykten Visst var det striptease klubb på vänster sida nere i källaren.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Ålberga motel finns ej mer Min första "långresa" med lastbil..då stannade jag där för matpaus.. Skulle ända till Norrköping med en Volvo F85a. Vilka tider de var. Året var 1971 om jag minns rätt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Galanta damerna lyste med sin frånvaro på promenaden ,dom har nog gått i pension numera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Galanta damerna lyste med sin frånvaro på promenaden ,dom har nog gått i pension numera Vilken fin raka är detta där? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Trevliga bilder från FFs trakter.. På Tuna motell har käkat en massa gånger på 70talet. fortsätt på med resan. Fast du skulle ha tagit vägen förbi Vrena så hade FF bjudit på Käk.. FF plankstek? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Vilken fin raka är detta där? Norra promenaden norrköping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Röda stugan är kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Hjorten lever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Görgött! Hoppas det blir fina minnen och fina upplevelser! Många broar där borta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Röda stugan är kvar Där har en och annan frukost intagits ...tyvärr köptes det upp av en nysvensk senare, och blev förstört..sen vad jag inte vad som hände?...men troligen bara semesterstängt nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2013 Där har en och annan frukost intagits ...tyvärr köptes det upp av en nysvensk senare, och blev förstört..sen vad jag inte vad som hände?...men troligen bara semesterstängt nu. Jo semesterstängt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu