Jump to content
IGNORERAD

Unga thailändska män behöver större kondomer


MPR Nyheter

Recommended Posts

Vad gäller USA har jag hört teorin om att anlag för fetma är överrepresenterat i USA då de som inte hade dessa anlag dog av svält på vägen västerut.

 

Herr Chang har talat.

Var hör man sånt roligt någonstans? Att man tar bilen när man ska transporteras mer än tio meter och trycker i sig Coca cola, pommes, pannkakor mm varje dag, skulle alltså inte ha med saken att göra? Föresten bor ju de flesta amerikaner fortfarande kvar i den östra delen. Där borde alltså de fetaste bo. Eller menar du att man dog av svält på båten?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    7

  • virgo

    6

  • Nemo

    6

  • SatanG

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vore nog en statsangelagenhet att fa unga man att anvanda kondom overhuvudtaget sa vi slapp alla ensamma mammor i lampaffaren!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hör man sånt roligt någonstans? Att man tar bilen när man ska transporteras mer än tio meter och trycker i sig Coca cola, pommes, pannkakor mm varje dag, skulle alltså inte ha med saken att göra? Föresten bor ju de flesta amerikaner fortfarande kvar i den östra delen. Där borde alltså de fetaste bo. Eller menar du att man dog av svält på båten?

 

Nej, enligt denna teori så var det perioder av svält och perioder med mat när immigranterna förflyttade sig i USA. De som lyckades lägga på sig ordentligt när det fanns mat hade bättre förutsättningar att överleva vid svält, och därmed också mer sannolika att fortplanta sig.

 

Enligt teorin skedde det alltså ett naturligt urval när USA befolkades. Huruvida det är sant vad gäller fetma vet jag inte.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var nog senare problem som resulterade i dagens situation

 

Ett flertal föredragshållare på den pågående kongressen jag är på har diskuterat just detta problem

 

post-3404-0-18059300-1373688274.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

I södra Thailand där tjejen kommer ifrån verkar alla vara feta.

I fråga om vaginas storlek kan den bli stor om en kongoman med hästk_k varit där före :y15:  

Såg en snygg liten brud lämnas av en stor svart man på motorcykel nyligen och hon hade säkert glapp till nästa pers.

Det är väl Thailändska evulotionen :ledsen:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

"Det är inte alltid skruvens fel att muttern är för stor"

 

För stor för vad?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Man har lagt in en censur på detta forum. Hahaha! k*k k*k k*k k*k

 

Ja, det är så förbannat löjligt!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är så förbannat löjligt!

 

Mja, förstår inte vad som skulle vara farligt med kök, det har ju di allra flesta forumister.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, förstår inte vad som skulle vara farligt med kök, det har ju di allra flesta forumister.

 

Nä just det, det förstår inte jag heller, lika lite som jag ser det farliga med k u k som också de flesta här har.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Man har lagt in en censur på detta forum. Hahaha! k*k k*k k*k k*k

 

Vad som är löjligt är snarare att du puerilt nog känner dig tvingad att skriva detta ord flera gånger.

 

Hur gammal är du? Åtta år men fyller nio år nästa månad?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore nog en statsangelagenhet att fa unga man att anvanda kondom overhuvudtaget sa vi slapp alla ensamma mammor i lampaffaren!

 

Risken är då, att det inte skulle jobba några fruntimmer alls i lampaffärerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Risken är då, att det inte skulle jobba några fruntimmer alls i lampaffärerna.

Det ser dom gamla farangerna till att det finns

 

Lennie

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
I södra Thailand där tjejen kommer ifrån verkar alla vara feta.

I fråga om vaginas storlek kan den bli stor om en kongoman med hästk_k varit där före :y15:  

Såg en snygg liten brud lämnas av en stor svart man på motorcykel nyligen och hon hade säkert glapp till nästa pers.

Det är väl Thailändska evulotionen :ledsen:

Frågan är vad som är värst att komma som nr 2 efter en svart man eller som nr 7 för dagen där endast falanger har varit ? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är vad som är värst att komma som nr 2 efter en svart man eller som nr 7 för dagen där endast falanger har varit ? ;)

 

Svensk invandringspolitik är tabu att diskutera här, då vrålas det rasism från alla håll, men den här dyngan (ovan)  släpps igenom utan åtgärd.

 

Vad säger du, Herr Chang, du som t ex ivrar för censurering av vissa enstaka ord?

Sila mygg och svälja elefanter.

 

"Gud sig förbarme", som du brukar säga.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Svensk invandringspolitik är tabu att diskutera här, då vrålas det rasism från alla håll, men den här dyngan (ovan)  släpps igenom utan åtgärd.

 

Vad säger du, Herr Chang, du som t ex ivrar för censurering av vissa ord?

Sila mygg och svälja elefanter, eller hur det heter.

Nu handlar frågan om Thailand,för även du måste ju inse att man inte alltid är nr 1 för dagen när man köper sig en dam från en bar,om inte så hoppas jag verkligen att du inte "går ner" på ev köpe damer :)

Ändrades av micke isaan
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu handlar frågan om Thailand,för även du måste ju inse att man inte alltid är nr 1 för dagen när man köper sig en dam från en bar,om inte så hoppas jag verkligen att du inte "går ner" på ev köpe damer :)

 

Nu var det inte riktigt detta jag pratade om i mitt inlägg, även om det är värt att tänka på när man köper sej en dam. ;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Nu var det inte riktigt detta jag pratade om i mitt inlägg, även om det är värt att tänka på när man köper sej en dam. ;)

Har du inte gjort det vid tidigare tillfällen så tycker jag synd om dig när du pussar på köpe damen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Varje gång man går in på en allmänt toalett så är det kiss framför urinoaren  

Min åsikt och slutsats är att svenska män har väldig små kukar som inte räcker över kanten som kanske är 3 cm. :crazy:

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Risken är då, att det inte skulle jobba några fruntimmer alls i lampaffärerna.

Keep on dreaming!

 

Finns alltid chansen till snabba klipp och finns det guld finns det lamparbetare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som är löjligt är snarare att du puerilt nog känner dig tvingad att skriva detta ord flera gånger.   Hur gammal är du? Åtta år men fyller nio år nästa månad?   Herr Chang har talat.[/ Jag tycker nog att ditt inlägg var ännu barnsligare. Löjligt skrev jag aldrig och min ålder är 47 år. Lite yngre än dig!
Link to comment
Dela på andra sajter

Varje gång man går in på en allmänt toalett så är det kiss framför urinoaren  

Min åsikt och slutsats är att svenska män har väldig små kukar som inte räcker över kanten som kanske är 3 cm. :crazy:

 

För att slippa dylika kommentarer från frugan, så brukar jag sitta ner när jag kissar på toan hemma.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...