Jump to content
IGNORERAD

Unga thailändska män behöver större kondomer


MPR Nyheter

Recommended Posts

Mr Ning Ning
En eskimå kärring var det första ludret jag satte på och det var på ett skithus i Nyhavn.1972 och 50 kronor kosta det

De va dyrt.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    7

  • virgo

    6

  • Nemo

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ok, här ser man vem som är teoretiker i ämnet och vem som är praktiker, nu handlade ju tråden om storleken på dolmar, och ledde till vagonors rymlighet, men du pratar ju om barnaavlande...så vi är inte riktigt på samma match.

 

Storleken på "dolmar" eller bättre "the right size" bestäms i det långa loppet på förmågan att avla barn i en population.

 

Och då spelar storleken på mannens penis tillsammans med placering av kvinnans äggledare en viktig roll. Det alltså sträckan mellan mannens ollon och ägget i äggledaren som utgör en viktig faktor för en lyckosam befruktning.

 

Evolutionens lagar fungerar helt enkelt så att de "belönar" par med en lagom kort sträcka mellan penis och ägget. Dessa par föder helt enkelt flera barn och således för anlagen (längd på penis och kroppsbyggnad) vidare till sina barn medan arvsanlagen för par med ogynnsamma  proportioner i det långa loppet dör ut.

 

Det är denna mekanism som i sista ändan förklarar medellängden på penisar i en population.

 

//Singha711

 

P.S. Det är klart att man kan kompensera brister i storlek med ökad sexuell aktivitet. Förr eller senare blir det nog "bingo" även för de efterblivna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Storleken på "dolmar" eller bättre "the right size" bestäms i det långa loppet på förmågan att avla barn i en population.

 

Och då spelar storleken på mannens penis tillsammans med placering av kvinnans äggledare en viktig roll. Det alltså sträckan mellan mannens ollon och ägget i äggledaren som utgör en viktig faktor för en lyckosam befruktning.

 

Evolutionens lagar fungerar helt enkelt så att de "belönar" par med en lagom kort sträcka mellan penis och ägget. Dessa par föder helt enkelt flera barn och således för anlagen (längd på penis och kroppsbyggnad) vidare till sina barn medan arvsanlagen för par med ogynnsamma  proportioner i det långa loppet dör ut.

 

Det är denna mekanism som i sista ändan förklarar medellängden på penisar i en population.

 

//Singha711

 

P.S. Det är klart att man kan kompensera brister i storlek med ökad sexuell aktivitet. Förr eller senare blir det nog "bingo" även för de efterblivna.

Inte tycker jag det verkar som om den afrikanska stammen är på väg att dö ut  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde att de flesta på det här forumet var experter i ämnet men tydligen inte! Längden på baguetten har inte ett skit med barnavlade att göra. Nästa gång som ni ska till eller kommer till så passa på att stoppa in ett finger i härligheten och känn efter lite grann. Alla baguetter längre än 10cm kommer garanterat att passera livmoder tappen och därmed skjuta för långt in.

 

Men det är ingen fara för naturen har konstruerat fortplantningsvätskan så att den största delen kommer att rinna ut och kontaminera hela härligheten på vägen ut. För det är ett överflöd så länge ägaren till fortplantningsvätskan inte tjuvtömmer för mycket för då blir det inget överflöd utan bara luft :-) När damen i fråga kommer till baka från toan och tror att det är tomt där inne så kommer livmodertappen i alla fall ligga mot slidväggen som nu är kontaminerad och sperman har en mycket kort väg att simma in. Trotts att Baguetten bara var 10cm lång.  :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag har en polare som är 190 cm. och en apparat som knappt syns,ändå är han 6-barnsfar med olika typer av moder.Jag har varit på badhus med herrn i fråga och råkade hamna i ett dubbelrum(huga)med bl.a honom,kunde inte undgå att se "saken" enär han for runt som en galning därinne.Damen som servade honom skrattade t.o.m åt honom,stackarn :ahh::crazy:

Vilken fest! :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Längden har inget med diametern att göra så vi får börja om :offtopic:  Thai har tydligen fått en grövre apparat inte längre. Men vad har det med brudarna att göra?

 

Den är inte lång men smal :ahh: :ahh: :ahh: :ahh:

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Bruden sa att storleken har ingen betydelse alls..

 

 

 

 

 

Så länge den är lång och grov...

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, viktiga parametrar som simförmåga, träffsäkerhet och utgångshastighet har ju helt negligerats i denna undermåliga utredning.

Forat kommer ju därmed inte att kunna fatta ett beslut i frågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde att de flesta på det här forumet var experter i ämnet men tydligen inte! Längden på baguetten har inte ett skit med barnavlade att göra. Nästa gång som ni ska till eller kommer till så passa på att stoppa in ett finger i härligheten och känn efter lite grann. Alla baguetter längre än 10cm kommer garanterat att passera livmoder tappen och därmed skjuta för långt in.

 

Men det är ingen fara för naturen har konstruerat fortplantningsvätskan så att den största delen kommer att rinna ut och kontaminera hela härligheten på vägen ut. För det är ett överflöd så länge ägaren till fortplantningsvätskan inte tjuvtömmer för mycket för då blir det inget överflöd utan bara luft :-) När damen i fråga kommer till baka från toan och tror att det är tomt där inne så kommer livmodertappen i alla fall ligga mot slidväggen som nu är kontaminerad och sperman har en mycket kort väg att simma in. Trotts att Baguetten bara var 10cm lång.  :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

 

Har du sovit i skolan eller?

 

Men du skall få en chans till:

 

Finns det överhuvud taget några egenskaper hos människan eller i djurriket som inte har sitt upphov och sin förklaring i evolutionens grundläggande selektionsmekanism?

 

Alltså i förmågan att fortplanta sig?

 

För att du inte skall göra bort dig en gång till så ge jag det svaret:

 

Nej, det finns inte och ingen kommer någon gång kunna rubba denna fundamentala sanning.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sovit i skolan eller?

 

Men du skall få en chans till:

 

Finns det överhuvud taget några egenskaper hos människan eller i djurriket som inte har sitt upphov och sin förklaring i evolutionens grundläggande selektionsmekanism?

 

Alltså i förmågan att fortplanta sig?

 

För att du inte skall göra bort dig en gång till så ge jag det svaret:

 

Nej, det finns inte och ingen kommer någon gång kunna rubba denna fundamentala sanning.

 

//Singha711

 

Rätt fränt att du lyckas få till så mycket ordbajs angående k u kstorlekar och k n u l l a .

 

Men för den delen säger jag inte att du har fel :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när expertisen på MPR har uttalat sig vad blir det samlade svaret på kondomen?

 

Unga Thailändska män behöver utbildning och lite stryk till och från av mamma  :14:

 

Fler frågor ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Unga Thailändska män behöver utbildning och lite stryk till och från av mamma  :14:

 

Fler frågor ?

Nej,det svaret täckte in det mesta :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åter igen en thailändsk myt att pittens storlek står i proportion till mannens kroppsstorlek eller kroppslängd.

 

Det är däremot kvinnans genomsnittliga kroppsstorlek i  en (homogen) population som styr den saken. Och då handlar det om kroppsvolym i första hand och inte om kroppslängd.

 

 

//Singha711

 

Äh trodde på den, så Tallviking och HajKaj har (möjligtvis) inte enorma penisar.

 

Känns på någevis mycket tryggare nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sovit i skolan eller?

 

Men du skall få en chans till:

 

Finns det överhuvud taget några egenskaper hos människan eller i djurriket som inte har sitt upphov och sin förklaring i evolutionens grundläggande selektionsmekanism?

 

Alltså i förmågan att fortplanta sig?

 

För att du inte skall göra bort dig en gång till så ge jag det svaret:

 

Nej, det finns inte och ingen kommer någon gång kunna rubba denna fundamentala sanning.

 

//Singha711

 

Ska vi följa din fundamentala sanning så borde ju amerikanerna ha i särklass största kukarna då människorna i USA är bland de fetaste i världen och det borde i sin tur även innebära att McDonald's ökar penis storlekarna i världen. Men i själva verket så har amerikanerna bland de minsta kukarna trotts att medelvikten är mycket högre bland amerikanska brudar än svenska. Jag undrar vem av oss som sov i skolan...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Storleken på "dolmar" eller bättre "the right size" bestäms i det långa loppet på förmågan att avla barn i en population.

 

Och då spelar storleken på mannens penis tillsammans med placering av kvinnans äggledare en viktig roll. Det alltså sträckan mellan mannens ollon och ägget i äggledaren som utgör en viktig faktor för en lyckosam befruktning.

 

Evolutionens lagar fungerar helt enkelt så att de "belönar" par med en lagom kort sträcka mellan penis och ägget. Dessa par föder helt enkelt flera barn och således för anlagen (längd på penis och kroppsbyggnad) vidare till sina barn medan arvsanlagen för par med ogynnsamma  proportioner i det långa loppet dör ut.

 

Det är denna mekanism som i sista ändan förklarar medellängden på penisar i en population.

 

//Singha711

 

P.S. Det är klart att man kan kompensera brister i storlek med ökad sexuell aktivitet. Förr eller senare blir det nog "bingo" även för de efterblivna.

 

Då betyder detta att barn till ett par där mannen har en liten och kvinnan har en djup blir mycket starka enligt Charles "survival of the fittest" Darwin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort ego-liten penis Litet ego-stor penis..

Själv är jag mellanmjölk typ :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste var den amerikanska skräpmatskulturens intåg i Thailand

Om man kan varför inte införa den fylliga som omger den långa med bra  resultat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad dom behöver är större IQ och ett annat JÄVLA LAND att leka James Bond I Svenskars Kanske man vill Ju inte bli för smart här i

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Det är inte vaginas storlek som är avgörande för en lyckad fortplantning utan villkoren för sperman att nå ägget i äggledaren.

 

Ett av de mera avgörande villkoren är naturligtvis längden på sträckan som en spermie måste avverka för att nå ägget.

 

Och denna sträcka variera naturligtvis beroende på mannens och kvinnas rent storleksmässiga förutsättningar.

 

Det är detta jag menar med storväxta kvinnor och män med beskedligare utrustning.

 

//Singha711

Ja från myningen till ägget har jag väl ca 1 mm :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi följa din fundamentala sanning så borde ju amerikanerna ha i särklass största kukarna då människorna i USA är bland de fetaste i världen och det borde i sin tur även innebära att McDonald's ökar penis storlekarna i världen. Men i själva verket så har amerikanerna bland de minsta kukarna trotts att medelvikten är mycket högre bland amerikanska brudar än svenska. Jag undrar vem av oss som sov i skolan...

 

Bara för din information:

 

Evolution handlar om tiotusentals, hundratusentals och miljontals år. Dvs inte om en eller två generationer, utan om tusentals generationer.

 

Ang. feta amerikaner (och svenskar för den delen) har naturen förståss sitt eget sätt att hantera eller bättre sagt att eliminera problemet innan det på något sätt kan påverka den långsiktiga utvecklingen.

 

Dessutom är problemet med övervikt i många industrialiserade länder i högsta grad självförvållat och till största delen inte förorsakat av genetiska faktorer.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för din information:

 

Evolution handlar om tiotusentals, hundratusentals och miljontals år. Dvs inte om en eller två generationer, utan om tusentals generationer.

 

Det finns dom som tror på gud och inbillar sig att det bara rör sig om cirka 6000 år, dock inte jag.

 

 

Vad gäller USA har jag hört teorin om att anlag för fetma är överrepresenterat i USA då de som inte hade dessa anlag dog av svält på vägen västerut.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...