Jump to content
IGNORERAD

Ljudproblem med TV-n

gubben4906

Recommended Posts

gubben4906

Hej,

gubben som har problem med ljudet på hyfsat ny tv`n.

Jag kan sitta och se på en film och helt plötsligt försvinner ljudet, är det fler än jag som har drabbats av det? Jag har ComHem som TV-leverantör  och det är jäkligt jobbigt eftersom jag lyssnar på vad de säger eftersom det är ett sätt att hålla engelskan Up to date. 

Hör av er ni som också har problem med ljud som helt plötsligt försvinner och berätta hur ni gjorde för att slippa problemet.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Har du box? I så fall kan det räcka med att stänga av den och sätta på den igen alternativt göra en uppdatering av den..

Kramis

asumption is the mother of all fuckups!

Dela på andra sajter

Herr Chang

Att ljud helt försvinner händer mig sällan, däremot att bild och ljud inte är riktigt synkade. Men som Minne00 skriver räcker det oftast med att stänga av och på boxen.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Antingen problem med din TV eller BOX, eller så har Com Hem problem med sändningen.

Hur som helst så kan det ju löna sig att kolla COM HEMs sida efter aktuella uppmärksammade problem, eller bättre, ringa deras support och höra om de hört talas om något liknande och hur man kommer till rätta med det.

Jag har inte hört talas om något liknande.

Det finns inte fler fjärrkontroller av samma märke inom räckhåll som spökar för dig?

Lycka till!

Dela på andra sajter

Som de har sagt innan , dra ut sladden och vänta 1 minut.

Blir det inte bättre så kolla utan box och se så det inte är tv.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...