Jump to content
IGNORERAD

Världens bästa flygbolag


Wangthong

Recommended Posts

Guest Fredman

Inställda flyg ett mindre problem än ostbrickan?

Det är det så klart inte men jag kan reta mig på ständiga försämringar som ostbrickan och att de börjar använda sämre marmelader mm. Löjligt kan tyckas men till slut är det droppen som får bägaren att rinna över.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    6

  • Moritz

    6

  • Sam sip sam

    4

  • Avregistrerad clion

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

jag åkte med qatar i juni det enda som var bra var att man hadde fri dryck och

ögonfröjd

Postade en bild

Postade en bild:wub:

Postade en bild:wub::wub::blink:

Nä mitt nya favorit bolag är Norweigen

både billigt och att man får göra en lamai

utan tjatPostade en bild:rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

jag åkte med qatar i juni det enda som var bra var att man hadde fri dryck och ögonfröjd

 

Det har man på Thai med, och då åker man direkt :14:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det va så jäkla bra kommer jag inte ihåg, men VARIG hade en filosofi, ge de som vill ha en whiskey ett helt dricksglas så somnar dom och vi slipper springa runt med skvättflaskan!

 

Det funkade!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1980 åkte jag och några andra till Sudan för att dyka i Röda Havet.

Vi frågade efter whiskey sen vi ätit, och flygvärdinnan sa hon måste fråga kaptenen först.

Sudan Airways var ju muslimt och det var inte så vanligt med alkohol.

Sen kom hon tillbaka och sa att det skulle gå bra, och undrande vad vi brukade få betala på andra flygbolag.

Vi svarade 1 dollar och tänkte på miniatyrflaskorna på 5cl. Hon frågade om alla villa köpa en whiskey och vi sa ja.

Sen kom hon med en flaska Jonny Walker Black Label till var och en, litersflaskor och hälsade att vi skulle inte behöva betala 1 dollar var då dom inte visste hur dom skulle växla in dessa  4 dollar.

 

De är en kandidat till värdens bästa flygbolag i ekonomy klass.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Det har man på Thai med, och då åker man direkt :14:
för det priset thai tar åker jag 2turer ha ha 5100 gbg bkk tyvär tryckte jag på fel tangent ang dec resan så jag får åka med gåslevern och losade en tusenlapp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Det har man på Thai med, och då åker man direkt :14:[/quote ni från mallmö ja men vi från frammsidan har ju bara hafft finnarna dyrst har dom vart nu får dom sänka priset för norweigen kommit dit och sen fick man bara vatten huga

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

ni från mallmö ja

 

Malmö ? :ahh:  Vad är det ? smörgås ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nån som flugit med Emiraterna? Var en lång väntetid i Dubai typ 10 timmar... nån som vet om det ingår hotell när det är så långa väntetider? För isf skulle det vara värt det... för priset var riktigt bra och hemresan var inte mer än acceptabla 16h.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som flugit med Emiraterna? Var en lång väntetid i Dubai typ 10 timmar... nån som vet om det ingår hotell när det är så långa väntetider? För isf skulle det vara värt det... för priset var riktigt bra och hemresan var inte mer än acceptabla 16h.

 

Det brukar gå att hitta avg. med kortare väntetid på samma datum

fast det kan kosta några hundra extra.

Kolla att dra i reglagen för max bytestid på söksajten och se vad som dyker upp.

 

10 timmar är lång tid att vänta om man inte kan gå på stan.

 

Kompensation i form av hotell får man bara om det inte finns några alternativa flighter (även om de är dyrare).

Gäller iaf. Turkish och i Istanbul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...