Jump to content
IGNORERAD

Stämpeltråden


broder tuk tuk

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
Om du syftar på något jag skulle ha skrivit så precisera gärna vad som inte gått ihop.

 

Sen tror jag det är få medlemmar som sitter och svamlar och hittar på historier på forumet. Vad ska meningen vara med det?

Ska man fantisera ihop historier så finns det väl bättre sajter för detta ändamål.

Varför skulle en person gå in på en sajt som handlar om Thailand och fantisera ihop berättelser från resor han eller hon gogglat fram?

 

Och i mitt fall tycker du inte att många av mina uppgifter om Pattaya varit lite för inside för att kunna goggla fram.

 

BTT

 

Du håller ju inte riktigt reda på vad du skriver i dina historier från gång till gång... Ena gången du skriver om ditt overstay så greps du på Banglamung Hospital och en annan gång så var det visst på Pattaya memorial :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    9

  • Benjamas

    9

  • Herr Chang

    7

  • Soengsang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
Du håller ju inte riktigt reda på vad du skriver i dina historier från gång till gång... Ena gången du skriver om ditt overstay så greps du på Banglamung Hospital och en annan gång så var det visst på Pattaya memorial :rolleyes:

 

Glöm inte att detta inträffade 2003 dvs för 10 år sedan.

 

Har du koll på alla detaljer i ditt liv 10 år tillbaka i tiden?

 

Banglamung hospital är det riktiga sjukhuset. Eftersom jag bodde i naklua så låg det sjukhuset närmast till. Dessutom är det statligt och billigare än det privatägda memorial

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Så du menar att du hade med dig varje foto från alla dina föregående resor, på varje resa, som sen försvann?

 

Och efter det så tog du aldrig något mer foto?

 

Nej men just den resan som inleddes 2000 hade jag med alla mina foton för att jag lovat en flickvän att visa henne dom

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Glöm inte att detta inträffade 2003 dvs för 10 år sedan.

 

Har du koll på alla detaljer i ditt liv 10 år tillbaka i tiden?

 

Banglamung hospital är det riktiga sjukhuset. Eftersom jag bodde i naklua så låg det sjukhuset närmast till. Dessutom är det statligt och billigare än det privatägda memorial

 

BTT

 

Nog skulle jag ha koll på vilket sjukhus jag befann mig på om jag greps och slängdes i apburen allt. Dessutom så hade det ju bara gått 5 år när du skrev att det var Pattaya memorial..

 

Inlagd 14 juli 2008 - 23:14

Greps på Pattaya memorial där jag låg inne pga ett bensår och sammantaget rörde det sig om ca två veckors overstay.

BTT

 

http://www.maipenrai.se/forum/t/521-sa-kan-det-ga/

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att du hade med dig varje foto från alla dina föregående resor, på varje resa, som sen försvann?

 

Och efter det så tog du aldrig något mer foto?

 

 

Han som inte gillar barn är ute och jagar nya offer. Är det inte bättre att du glider ner under den sten som du hör hemma.

 

En man som ger sig på brandskadade femåringar har ingen rätt att ge sig på någon annan, tycker  jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men just den resan som inleddes 2000 hade jag med alla mina foton för att jag lovat en flickvän att visa henne dom

 

BTT

 

Hmmm, ett sånt behändigt svar.

Tog du med negativen till henne också?

Fast skrev du inte just nu att du åkte i finkan 2003?

Hur hänger detta ihop?

 

OK, och då tappade du all lust att fota för all framtid också?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En man som ger sig på brandskadade femåringar har ingen rätt att ge sig på någon annan, tycker  jag.

 

När och var har jag gjort det?

 

Länk, citat?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När och var har jag gjort det?

 

Länk, citat?

 

 

Var det inte du som startade hela debatten om insamlingen till Pop? Är du nöjd med den insatsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fader Baa borde nu fatta att mina historier från barerna inte är några skrönor.

 

Aldrig i livet att jag skulle sätta någon som helst tillit till n som är så jävla dum att han på allvar påstår sig ge en barbrud "ett antal härliga orgasmer".

Innehar man en sådan taskig insikt om barlivet och brudarna som jobbar där är man antingen idi*t eller mytoman, du får välja själv!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Aldrig i livet att jag skulle sätta någon som helst tillit till n som är så jävla dum att han på allvar påstår sig ge en barbrud "ett antal härliga orgasmer".

Innehar man en sådan taskig insikt om barlivet och brudarna som jobbar där är man antingen idi*t eller mytoman, du får välja själv!

 

Kan ju vara båda två i kombination.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT.

Det är 2013 nu och du har väl som alla andra haft en mobil med kamera dom senaste 10 åren, du påstår i denna tråd att du var där förra året, var är bilderna från den resan?

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT.

Det är 2013 nu och du har väl som alla andra haft en mobil med kamera dom senaste 10 åren, du påstår i denna tråd att du var där förra året, var är bilderna från den resan?

Jag har heller ingen kamera i min gamla nokia.

Batteritid dock på nästan 10 dar.

Dottern och gumman får ladda sina androider dagligen men jag kan använda min om inte gumman ringt upp mina pengar. :crazy:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT.

Det är 2013 nu och du har väl som alla andra haft en mobil med kamera dom senaste 10 åren, du påstår i denna tråd att du var där förra året, var är bilderna från den resan?

Jag har heller ingen kamera i min gamla nokia.

Batteritid dock på nästan 10 dar.

Dottern och gumman får ladda sina androider dagligen men jag kan använda min om inte gumman ringt upp mina pengar. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man ingen kamera i mobilen så har man en vanlig kamera för vem reser utomlands utan att fota, ingen, inte ens BTT. ..

 

Jag har rest på många utlandsresor utan kamera.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm inte att detta inträffade 2003 dvs för 10 år sedan.

 

Har du koll på alla detaljer i ditt liv 10 år tillbaka i tiden?

 

Banglamung hospital är det riktiga sjukhuset. Eftersom jag bodde i naklua så låg det sjukhuset närmast till. Dessutom är det statligt och billigare än det privatägda memorial

 

BTT

 

Nu är det ju inte 10 år sedan dessa historier började drömmas fram, redan på TT-tiden typ 2004 drömdes och fantiserades det vilt

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att brodern var i Thailand 1993 och 2000, men det är ju rätt länge sen för att verka som expert.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar fortfarande hur brodern tog sig till Hat Yai 93 och var han åkte över gränsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han som inte gillar barn är ute och jagar nya offer. Är det inte bättre att du glider ner under den sten som du hör hemma.

 

En man som ger sig på brandskadade femåringar har ingen rätt att ge sig på någon annan, tycker  jag.

 

Ger sig på, vafan menar du nu..tala ut ur skägget eller knip.

Han har fan inte gett sig på något barn!!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har heller ingen kamera i min gamla nokia.

Batteritid dock på nästan 10 dar.

Dottern och gumman får ladda sina androider dagligen men jag kan använda min om inte gumman ringt upp mina pengar. :crazy:

Så du tar inte heller några foton på dina resor då?

Har man ingen kamera i mobilen så har man en vanlig kamera för vem reser utomlands utan att fota, ingen, inte ens BTT. ..

 

 

Jag har rest på många utlandsresor utan kamera.

 

Fritz..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Resa utan kamera? Kan faktiskt var så, reser man utomlands endast för att vifta med släggdraggen, har inga normala betenden i övrigt, eller allmänutbildning och normalt folkvett.då är det inte heller säkert man har kamera, eller sparar några minnen från sina utlandsvistelser.

 

Jag är helt enkelt ganska ointresserad av fotografering och upplever det ofta jäkligt tråkigt när man hälsar på folk som ska visa sina för mig helt ointressanta semesterbilder. Men OK, om du anser att jag för den skull saknar normalt folkvett mm så har jag inga problem med det.

 

Själv tycker jag inte att det är det minsta knäppt att det finns folk som har helt andra intressen än vad jag har, utan tvärtom så tycker jag att det vore jäkligt tråkigt om alla tyckte likadant.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att inse att man är okunnig är ett bra steg mot kunskap. :spiteful:
De som tror att de kan allt är väldigt irriterande för oss som redan kan allt. ;)  

Kunnskap är mackt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är helt enkelt ganska ointresserad av fotografering och upplever det ofta jäkligt tråkigt när man hälsar på folk som ska visa sina för mig helt ointressanta semesterbilder. Men OK, om du anser att jag för den skull saknar normalt folkvett mm så har jag inga problem med det.

 

Själv tycker jag inte att det är det minsta knäppt att det finns folk som har helt andra intressen än vad jag har, utan tvärtom så tycker jag att det vore jäkligt tråkigt om alla tyckte likadant.

 

Fritz..

Kan ju vara så att några är som dig Fritz men nu har ju BTT redan avslöjat att han brukar fota eftersom han blev av med alla bilderna inkl negativ...

Då köper jag inte att han inte har några foton från resan förra året, fast vem bryr sig..

Link to comment
Dela på andra sajter

upplever det ofta jäkligt tråkigt när man hälsar på folk som ska visa sina för mig helt ointressanta semesterbilder.

Fritz..

 

:thumbsup:

 

Du har tur om de inte drar fram diabilds projektorn med silverduk och mörklägger rummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

:thumbsup:

 

Du har tur om de inte drar fram diabilds projektorn med silverduk och mörklägger rummet.

Hörs vilken generation det är som talar, jag brukar visa mina bilder i mobilen

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...