Jump to content
IGNORERAD

bra-låtar-från-00-20-talet-lägger-vi-upp-här


Krafta

Recommended Posts

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 255
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    136

  • audirs2

    29

  • Songkran

    11

  • Baxarn

    8

Mest aktiva i denna tråd

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

det så ni vill hadet? :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nu igen? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

det så ni vill hadet? :thumbsup:

Alla låtar som du och alla andra tycker är bra är givetvis välkomna!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå? Har jag missat något?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså, 20-talet,

 

var det inte Charleston som var i modet då?

 

 

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittar ingen annan stans att lägga den så jag lägger den här...

 

http://youtu.be/7585OMQcJKY

Bra låt! Diggar D.A.D. - kolla dom andra musiktrådarna - D.A.D. spelar ju en kristallklar hård rock utan en massa "skrän" vilket jag gillar.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Brutalt bra!

 

Kul för dig att du gillar låten men för en annan så är det väl lika uppskattande som man står bredvid en byggarbetsplats.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul för dig att du gillar låten men för en annan så är det väl lika uppskattande som man står bredvid en byggarbetsplats.

Hej Kraftan! När var du föresten i Thailand första gången,jag kan inte hitta nått om att du har skrivit detta? Och hur ställer du dig till thaimusik, finns det något du gillar?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kraftan! När var du föresten i Thailand första gången,jag kan inte hitta nått om att du har skrivit detta? Och hur ställer du dig till thaimusik, finns det något du gillar?

Det var 1993 och jag spenderade större delen av semestern i Bangkok, bodde hos en polaren på sukkan,soi 20-23 någostans , granne med rembrant hotell iaf,kompisen och hans svenska vänner som var bosatta i bankok sedan många år tillbaka hade stenkoll på det mesta i staden.

 

Vet inte hur många ställen man besökte varje dag/kväll men det var skitskoj! Enda nackdelen var ju att allt gick så snabbt så man visste ju knappt var man hade varit dagen innan.

 

Blev även ett besök i Pattaya,åkte förbi jomtien som kallades för spökstaden på den tiden samt badade i det fantastiska vattnet på kho samet på den resan.

 

Har inte lyssnat på så mycket thaimusik men kommer ihåg när jag var hemma hos den svenske 2:e kaptenen (eller vad det kallas) -94 så hade han köpt en ny mp3 spelare som kunde lagra 2000 låtar (har jag för mig) och han hade lagt in ett antal thailåtar på den, med förklaringen: thaibrudar blir som galna när jag spelar dom här låtarna!

 

Som sagt så har jag inte lyssnat på så mycket thaimusik men dom här är ju ganska bra:

 

 

Only in Thailand - man får alltid överaskningar i det här landet:

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...