Up2You Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Skulle behöva få tag i lite bra thaimusik till midsommar.Någon som vet vart man kan tanka ner thaimusik? Det finns mycket att ladda ner från Itunes men det skulle kosta en hel del tyvärr så gärna nån sida där det går att tanka ner för en billig peng eller gärna gratis Ursäktar mig för öppna en trist tråd som detta men vem skulle man annars fråga om inte gamla thairävar som ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Skulle behöva få tag i lite bra thaimusik till midsommar.Någon som vet vart man kan tanka ner thaimusik? Det finns mycket att ladda ner från Itunes men det skulle kosta en hel del tyvärr så gärna nån sida där det går att tanka ner för en billig peng eller gärna gratis Ursäktar mig för öppna en trist tråd som detta men vem skulle man annars fråga om inte gamla thairävar som ni Varför ska du förstöra en midsommarafton? T.o.m små grodorna är ju ett musikaliskt mästerverk i jämförelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd Juni 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2013 Varför ska du förstöra en midsommarafton? T.o.m små grodorna är ju ett musikaliskt underverk i jämförelse. Tror inte 10-15st thai tjejer vill lyssna på små grodorna hela dagen haha..En utav dom fyller 30år på midsommar så det blir lite födelsedagsfirande och festande så då är det thaimusik som gäller..Vi kör vårat traditionella midsommar firande på dagen och thai födelsedag på kvällen ..Dom har frågat mig om jag kan ordna lite thai musik då jag har ganska mycket sen innan,men dom börjar bli lite uttjatade dom låtarna jag har ,så lite nytt hade varit nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Skaffa spotify där finns hur mycket thaimusik som helst Min fru är tokig i det Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Eller ladda ner från you tube man kan spara som film eller bara ljudfiler “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Skaffa spotify där finns hur mycket thaimusik som helst Min fru är tokig i det Lasse Winamp gratis version det finns mycket thai musik där med. Det finns möjligheter till inspelning i fullversion. Lagligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.