Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Så där jaSkickat från min Lenovo A6020a40 via Tapatalk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Y8Dax igen Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 NjuterSkickat från min Lenovo A6020a40 via Tapatalk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Lyssnar på öronbedövande syrsor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Dagens promenad mulet o regn i luften ! 5 km idag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Pick Nick på bussenSkickat från min Lenovo A6020a40 via Tapatalk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Här töms det en Oxygentank. Ca 30.000kg flytande oxygen. Ungefär 21.000.000 liter gas. Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 On 2017-07-23 at 21:48, skrev samet: Incheckad på Värmlands Hotel i Uddeholm... nu till problemet... vilken av de 4 sängarna i lägenheten skall jag välja... eller skall jag kanske byta varje natt under veckan... hmmm... Skönt att de prioriterar företagskunder som stannar en vecka... men lite overkill med 4 bäddar och eget kök... Skickat från Galaxy S8 Är de en av dem som är där och lägger fiber eller gör ett jobb i Stålverket ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Är de en av dem som är där och lägger fiber eller gör ett jobb i Stålverket ? Vi gör jobb på Stålverket. Men brukar sitta några fiberkillar vid frukosten.Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Bra att ha när man kör rostfritt. Kommer inte ihåg vad det kallades. Vanligt järn tror jag att man sa att man körde svart. Men kanske ingen som gör vanligt järn i Sverige längre. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Pick Nick på bussen Skickat från min Lenovo A6020a40 via Tapatalk Det var ju en härlig blandning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Förberett inför inläggning av apelsinmakrill. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 17 timmar sedan, skrev apknug: Sjukt, vilken jävla miljöförstöring! Släppa ut massa gas i luften!!! Nästan lika illa som när kommunen sprutade ut flera tusen liter di väte oxid i stadsparken...... Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk Du skämtar va ????? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Utkommenderad på straffarbetar i skogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 8 minuter sedan, skrev Knasen: Utkommenderad på straffarbetar i skogen Bra!Du behöver förbränna kebab,öl och trocadero efter semestern,säger B747 som väger 98 kilo nu ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Är hemma och vårdar min klumpfot som jag stukade i måndags på jobbet.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 8 minuter sedan, skrev B747: Är hemma och vårdar min klumpfot som jag stukade i måndags på jobbet. Skickat från min iPhone med Tapatalk Där var du klumpig. 😆 Har hört att b-vitamin är bra mot klumpighet och klumpfot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Där var du klumpig. 😆 Har hört att b-vitamin är bra mot klumpighet och klumpfot. Då är ju starköl ett bra alternativ PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Går lika bra utan Negerboll en slät Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Bytte verktyg efter ett tag, betydlig roligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 On 2017-07-21 at 17:08, skrev samet: Götlaborg Skickat från Galaxy S8 Var ligger den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Vart och handlat Kotletter de var mycke billigare än kare Typisigt ica handlarna ökar priset som fan på kare skivor nu under semestern så nu ligger kotletterna 8 st i marinad kryddor i kylskåpet menas jag lyssnar på min favorit Jhon Fhoghrty från Credens ccr De här låtarna är nog det bästa jag hört och då har jag vart på Bruce Springsteens konserter Alltså en Rock Kung en Symfoni orkester en kör Har aldrig hört nåt sånt Men det funka kul och se när vissa medlemmar i Symfoni orkestern börja stuffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Var ligger den Kungstorget. Bredvid Avalon mitt emot Saluhallen. Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Vi tog en biltur till Borenshults slussar för en kulglass. Då kom denna vackra båt ut ur slussen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Kollar när David Gilmour kör den ultimata Pink Floyd -låten Echoes... han är tuff den gubben [emoji14]Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu