Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

16 timmar sedan, skrev kalasbullen:

Väntar på lite mat.DSC_0004.JPG

Skickat från min E2303 via Tapatalk
 

Tycker det ser ut som om du väntar på gas för att få lite kraft

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Stoneys:

Sitter i loungen i Hat yai och äter lite små tugg. DSC_0167.JPG

Var där förra veckan,men fick nöja

mig med kaffe bland pöbeln :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter ock klämmer några sådana här... Helt slut idag! Gumman och jag tog nattåget från chumphon till bkk inatt. Det var ju helt ok. Om vi inte fått en snarkandes munk bredvid oss som dessutom drog iväg riktiga rökare i sömnen.DSC_0568.JPG

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

En förmiddagspromewalk underbart väder -4 sola skiner snart hem å sätta på kaffepannan:haha:

IMG_20170207_092215.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Två dagars möte i Bkk, East Coast fruits group arrangör Usagram, imorgon blir det färd till 5 dagars mässa i Udon, central plaza.

Chan201420170207_160636.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratat med frugan som inte kommer med planet från Bangkok inatt!!!!!!!!Mitt fel säger hon,passet gick ut i fredags och hon måste in till ambassaden och få ett rosa i morgon.Nu blir hon inte go att tas med när hon kommer hem,nu ringde hon precis och sa att hon står på standby-listan till i morgon (planet fullt):diablo:Nu gäller det att ladda upp tålamodet tills hon kommer.Jag fick iaf.bilen tvättad och fin,lägenheten nystädad och all tvätt fixad :pudency:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem från jobbet,stressade på upp till stallet för att fixa kvällsfoder och mocka.nu sitter jag i lugn ock ro och kvällsskiter.helt underbart

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Pratat med frugan som inte kommer med planet från Bangkok inatt!!!!!!!!Mitt fel säger hon,passet gick ut i fredags och hon måste in till ambassaden och få ett rosa i morgon.Nu blir hon inte go att tas med när hon kommer hem,nu ringde hon precis och sa att hon står på standby-listan till i morgon (planet fullt):diablo:Nu gäller det att ladda upp tålamodet tills hon kommer.Jag fick iaf.bilen tvättad och fin,lägenheten nystädad och all tvätt fixad :pudency:

 

 

100% ditt fel att inte du kontrollerade hennes eget pass.

 

Känner igen det där....

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixade till ett par äggmackor som det blir mellanmjölk till.

Sen koma i soffan och titta på Snooker.

Kallt ute...-6,5..brrrrr.

 

001.JPG

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratat med frugan som inte kommer med planet från Bangkok inatt!!!!!!!!Mitt fel säger hon,passet gick ut i fredags och hon måste in till ambassaden och få ett rosa i morgon.Nu blir hon inte go att tas med när hon kommer hem,nu ringde hon precis och sa att hon står på standby-listan till i morgon (planet fullt):diablo:Nu gäller det att ladda upp tålamodet tills hon kommer.Jag fick iaf.bilen tvättad och fin,lägenheten nystädad och all tvätt fixad :pudency:


Visa bild på ditt ansikte sedan hon möblerat om det hehe.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev måne:

Pratat med frugan som inte kommer med planet från Bangkok inatt!!!!!!!!Mitt fel säger hon,passet gick ut i fredags och hon måste in till ambassaden och få ett rosa i morgon.Nu blir hon inte go att tas med när hon kommer hem,nu ringde hon precis och sa att hon står på standby-listan till i morgon (planet fullt):diablo:Nu gäller det att ladda upp tålamodet tills hon kommer.Jag fick iaf.bilen tvättad och fin,lägenheten nystädad och all tvätt fixad :pudency:

Kanske läge att ge bort lite Guld & ett fång Rosor?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Enis:

 

 

100% ditt fel att inte du kontrollerade hennes eget pass.

 

Känner igen det där....

 

/Enis

Och ambassaden tog 6200 bath för att fixa det :waaaht:Nu är det bara hoppas nån skiter i att åka hem så hon får en biljett.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev svampen:

Kanske läge att ge bort lite Guld & ett fång Rosor?

Kanske köper ny biljett med baggarna,thai ville ha 44000 för en enkelbiljett på en tur där det inte finns plats???

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmiddagsfikar

20170208_083852.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens Thailektion för pappa....Anna går in för det :)
d3cfa49b2c3e9058e3bea65d3d788528.jpg
1d57dd762ad60cb561ca202db968d99f.jpg
52042f74860fbbc70bad5e22596adfaf.jpg

Är inte så lätt:(
1efe736b4e3d79f5eaecd64cb41bdd5b.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Dagens Thailektion för pappa....Anna går in för det :)
d3cfa49b2c3e9058e3bea65d3d788528.jpg
1d57dd762ad60cb561ca202db968d99f.jpg
52042f74860fbbc70bad5e22596adfaf.jpg

Är inte så lätt:(
1efe736b4e3d79f5eaecd64cb41bdd5b.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Ge henne en pekpinne som hon kan rappa pappas fingrar med när han inte lyssnar :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev måne:

Kanske köper ny biljett med baggarna,thai ville ha 44000 för en enkelbiljett på en tur där det inte finns plats???

Nu har hon en biljett med Thai,avresa inatt och förhoppningsvis på Arlanda i morgon förmiddag.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har hon en biljett med Thai,avresa inatt och förhoppningsvis på Arlanda i morgon förmiddag.



Hoppas inte för mycket! Smack, smack! 5 fingrar på varsin sida! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...