Odin Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 Åkte en sväng till Ica. Jag såg åxå det där häromdan.. Jaja gulligt kanske??? Om man kanske älskar sina grannar kanske... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Sitter o kollar när frugan,syrran o kompis håller på att förbereda alla grönsaker hon köpte igår i Udon som ska med hem,,,,,citrongräs,,limeblad,chili,,o allt annat som hon köpte,,,hemresan börjar imorronkväll från Udon med Thaismile till BKK,,,,,,sen Thai kl 00.20 till Oslo....hemma visa det -15 nu..huuva...brrrrrrrrr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Den du "gifte" dig med? ja men endast med familjen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 ja men endast med familjen Försöker att vara open minded men gifta sig med hela familjen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Har just beställt Fast track VIP service och golfbil till syrran med bihang när de landar den 1:a januari på suvan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Sitter på udon airport för transport till Bangkok o samut songkhram för att fira nyår med släkten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Shopping! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Shopping! ImageUploadedByMaipenrai1419836553.455917.jpg Inget sodavatten? Gin, tonic? chips? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Försöker att vara open minded men gifta sig med hela familjen? Same Same in Thailand När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 ... Köp nu ingen jävla plastaskit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Fryser på tunnelbanan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Inget sodavatten? Gin, tonic? chips? Frugan smög ner lite jordnötter och något mer. Sedan var där både Cola och lipo till Sang som'n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Köp nu ingen jävla plastaskit Nejdå, men några kvalitets-torkarblad får det nog bli... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Nejdå, men några kvalitets-torkarblad får det nog bli... ojojoj, ett tips till Andrejs är nog att Knasen bäst stalkas bland torkarbladen i Ullared imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Efter som Qatar har påmint mig tre gånger om att mina 40 Qcredits går ut vid nyår så kände jag mig tvungen att uppgradera. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Värmer upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Värmer upp ImageUploadedByTapatalk1419861484.550009.jpg Varm Bira?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Varm Bira?? Precis! Det nya "fantarose" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Inget sodavatten? Gin, tonic? chips? Hela kostcirkeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Nu bjuder eliten in till efterfest, välkomna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Nu bjuder eliten in till efterfest, välkomna ImageUploadedByTapatalk1419885450.797363.jpg Är det FF? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Benriach kan dricka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 29, 2014 Dela Inlagd December 29, 2014 Måste väl vara någon special när Storstekaren ödslar ett foto! Kanske kärringshot med 15-20%? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu