Tallviking Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Är och köper vårdprylar till att anpassa hemmet lite till svärfar Han är döende i cancer och fick komma hem igår från sjukhuset för att tillbringa sina sista dagar hemma och vårdas av sin fru, hennes syster och min tjej Julstäming i vårdbutiken Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Den ena ska svepas rakt upp och ner. Naturligtvis......"tänkte inte på det"! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Sitter o väntar på en kompis som kommer Nong Bua Lamphu,,,,,sen vidare till Phu Foilom,,,,,,sen får vi se var vi hamnar....blir nog lite kalas ikväll med grillat o lite drickbart tillsammans med familjen o kompisen o hans fru.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Har tagit mitt morgonbad kaffe med ett par hårdingar och Västerbotten ost så nu blir det Shaina Twain http://youtu.be/cgFLdewM1ys När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Håller dörren öppen för förslag. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Oppnat ett paket fran Sverige Och du bor på Tung Punggatan ser jag. Många pensionärer där eller bor dom på Häng Pungsavenyn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Nu får du nog åka ner och tömma snart,f-n du hugger på allt.När man tittar på hockey är man ju så uppspelt att man helst inte vill kännas vid sig själv,än mindre visas på bild. VAD GÖR DU JUST NU? BILDTRÅD. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Duschat före utgång. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Blandat 124.jpgNu får du nog åka ner och tömma snart,f-n du hugger på allt.När man tittar på hockey är man ju så uppspelt att man helst inte vill kännas vid sig själv,än mindre visas på bild.Blandat 674.jpg Eftersom jag är i det närmaste totalt ointresserad av hockey så kan man inte tigasittande se på när ni spammar sönder tråden med skiten Men ok, en hockeyrelaterad bild kan man ju alltid slänga in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Ny dag och nya möjligheter, skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Väntar på en brand eller att någon ska vakna. Brand förekommer naturligtvis inte i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Väntar på en brand eller att någon ska vakna. Brand förekommer naturligtvis inte i Thailand. Utelåst efter en utekväll? I så fall så är det bara att acceptera läget och lägga sig utanför grinden och sova. Det har jag gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Utelåst efter en utekväll? I så fall så är det bara att acceptera läget och lägga sig utanför grinden och sova. Det har jag gjort. Tydligen vanligt bland boende i dina kvarter hahahahahaha Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Fikar på shell vid bandhagen / örbyleden / Stureby. Och läser knasens svammel i mankans resetråd, 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Tar mig en massage på jobbet. Är det någon av er forumdeltagare som kan dessa maskiner? Var hittar jag happy ending-funktionen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Fikar på shell vid bandhagen / örbyleden / Stureby. Och läser knasens svammel i mankans resetråd, 555 Jag var ju inte ensam om att skena iväg i massa svammel iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Jag var ju inte ensam om att skena iväg i massa svammel iallafall Du måste förstå att alla andra vet bäst hur du ska sköta din semester. Klart folk blir upprörda när du gläfsar emot och pratar om egen vilja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Fikar på shell vid bandhagen / örbyleden / Stureby. Och läser knasens svammel i mankans resetråd, 555 Har vi fått en ny BTT här på forumet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Tar mig en massage på jobbet. Är det någon av er forumdeltagare som kan dessa maskiner? Var hittar jag happy ending-funktionen? Panelbild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Tar mig en massage på jobbet. Är det någon av er forumdeltagare som kan dessa maskiner? Var hittar jag happy ending-funktionen? Har hittat den. Men det krävdes mycket letande!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Har hittat den. Men det krävdes mycket letande!!! stol.jpg Tusen tack! Nu djävlar ska här tas massage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Funderar på vilken som känns mer rätt än den andra släng driten ända sättet att få ner changpisset speciellt när han inte har ngn egen vilj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Varit och inhandlat trådlös R samt lite julklappar nu blir det chicken lunch Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Ochså lite godis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Åkt till stora staden Nyköping, ordnat att min moster fick en Tve som fungerar. Sen kom frugan på att vi skulle ha ett nytt köksbord, så blev det, ända tråkiga att vi inte får förs nästa år..' Mina Norgepengar försvinner med rasande fart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu