rolba Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Fick med bilden efter 20 försök. Å idag är jag inte på sniskan, än. Men bilden blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Passerar ett populärt ställe http://www.churchstreetsaloon.se Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 (ändrad) Supabild på sovrumsgolvet Ändrades December 5, 2014 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Ser inga spyor på golvet, går du på halvfart? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 (ändrad) Ser inga spyor på golvet, går du på halvfart?Kanske kommer en bild på det senare! Ändrades December 5, 2014 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Hae fått ett jävla uppdrag av storchefen här hemma. Montera ihop soffan...tar nog ett par öl till innan jag börjar Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Hae fått ett jävla uppdrag av storchefen här hemma. Montera ihop soffan...tar nog ett par öl till innan jag börjar Tycker att soffan är fin som den är. Koncentrera dig på supandet istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 (ändrad) Fan det finaste någon sagt till mig...någonsin! Inlägget ovanför alltså. Ändrades December 5, 2014 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Fasiken vad smidigt allt går med lite stänk i kroppen! Ska ta & fråga chefen om jag inte får jobba packad...återkommer med svar! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Fasiken vad smidigt allt går med lite stänk i kroppen! Ska ta & fråga chefen om jag inte får jobba packad...återkommer med svar! Jag tycker mig se en soffa i bakgrunden! Nu jävlar är du värd en riktig fylla. Ingen sådan där östermalmsfylla. Typ Jyväskyläfylla kanske t.o.m en Enontekiöfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Jag tycker mig se en soffa i bakgrunden! Nu jävlar är du värd en riktig fylla. Ingen sådan där östermalmsfylla. Typ Jyväskyläfylla kanske t.o.m en Enontekiöfylla Eller rentutav en sån där "stå naken i hissen fylla i Bangkok" ja det lutar tamefan åt det! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Eller rentutav en sån där "stå naken i hissen fylla i Bangkok" ja det lutar tamefan åt det! Hehe! Vissa människor vet hur man ska dricka..OCH agera när man har druckit. Sedan fina det tråkiga och fantasilösa människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Fasiken vad smidigt allt går med lite stänk i kroppen! Ska ta & fråga chefen om jag inte får jobba packad...återkommer med svar! Ahhhha det är du som är du my friend ;-) en bild på säger mer än tusen ord när den finns på flera ställen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Ahhhha det är du som är du my friend ;-) en bild på säger mer än tusen ord när den finns på flera ställen /Enis Haha trodde du visste kompis Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Eller rentutav en sån där "stå naken i hissen fylla i Bangkok" ja det lutar tamefan åt det! Tungt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Hehe! Vissa människor vet hur man ska dricka..OCH agera när man har druckit. Sedan fina det tråkiga och fantasilösa människor. Stämmer!! Dricka alkohol = svina = göra bort sig = kul! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Testar ny scanner och funderar på att resa till värmen några dagar, frågan är vart - Europa är kallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Väntar på att sillen drar till sig som jag nyss lagt in. Currysill, sill på inlagda rödbetor, gurka och senapsill samt lite av äpple, lök creme fraiche, senapsfrön, majonäs, honung, socker, vinäger och matolja i de olika byttorna BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 pusspåre!...min favorit alla dagar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 pusspåre!...min favorit alla dagar!! Vem, jag? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Så... Ny tatuering?? Med vänlig hälsning BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Hostar och nyser, men jag har jagat ut kvinnorna ur bungen i alla fall, Tja, en var inte av rätt kön så "hon" fick inte följa med hem. Blev denna (igen). Men med dottern i sängen så blev det ju lite trångt. Sen funderar jag på vafan jag har fått på armen... Hade ett snöre tidigare, nu har jag fyra. Säkert nån fest som jag varit på men glömt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Hostar och nyser, men jag har jagat ut kvinnorna ur bungen i alla fall, Sakon Nakhon 2014 388.JPG Tja, en var inte av rätt kön så "hon" fick inte följa med hem. Sakon Nakhon 2014 392.JPG Blev denna (igen). Men med dottern i sängen så blev det ju lite trångt. Sen funderar jag på vafan jag har fått på armen... Sakon Nakhon 2014 394.JPG Hade ett snöre tidigare, nu har jag fyra. Säkert nån fest som jag varit på men glömt. Missade du ditt bröllop ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 (ändrad) Missade du ditt bröllop ? Tja, det vetefan... Lite för mycket whisky igår tydligen. Men jag tror jag är ogift fortfarande. Annars är jag numera tvåbarnsfar med en vacker kvinna, inte mig emot alls. Kunde vart värre, att jag valt "tjejen" på första bilden. Ändrades December 6, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu