mangokid Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Da capo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Avslutade mitt "beachrally" på Phuket vid denna strand. men oj vad ryssarna dominerar kring dessa beacher. I Patong lite inblandning av turister från mellanöstern och aussie Känns som man är ensam svenne Ändrades November 14, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Point of no return Pai Nai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Pai Nai? Bai nan.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Funderar på vad sjutton kan skapa detta... Kvinnlig inspiration och murbruk eller ett desperat försök att hålla ihop kåken... Tja, skitsamma vi sticker ikväll. Är väl framme i morgon bitti. 350km antar jag tar ca dubbelt så länge som i Sverige, och med lite pisspauser så blir det en jäkligt lång bussfärd. Vågar jag hoppas på en stor buss... Teddy är lite åkrädd. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Har precis beställt en ny dator Dator.JPG Den duger säkert åt mig att surfa på MPR En stationer "bärbar"??? laptop Ändrades November 14, 2014 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Öl o musslor med frugan kan inte bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Avslutade mitt "beachrally" på Phuket vid denna strand. IMG_8162.JPG men oj vad ryssarna dominerar kring dessa beacher. I Patong lite inblandning av turister från mellanöstern och aussie Känns som man är ensam svenne Där kom det en rysk 747:a med mer ryssar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Där kom det en rysk 747:a med mer ryssar Förhoppningsvis åker lika många tillbaka hem Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Förhoppningsvis åker lika många tillbaka hem F-n är du vaken leifen kan du inte sova? //matz Ändrades November 14, 2014 av matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Förhoppningsvis åker lika många tillbaka hem Hade du så ont av ryssarna? När jag var i Patong i februari så märkte jag knappt av några ryssar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Funderar över om lamaien beställt sådan här Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 ImageUploadedByTapatalk1416003394.869796.jpg Enis smakade den bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Sitter o smygkikar på en vacker och kvinnlig kroknäsa Ändrades November 14, 2014 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Dricker morning Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Planering är A och O Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Kollar när några negrer muckar gräl med varandra Farbror blå hälsar på En helt vanlig Fredagskväll på hemmaplan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Dricket fortfarande Morning Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Fortsätter planeringen på hemmaplan via TV-n Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Fortsätter planeringen på hemmaplan via TV-n P1060164.JPG Har SJ börjat köra till Bangkok ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ny dag, ny smoothie, fortfarande samma manliga färg! Har nog lyckats få 8-9 timmars sammanhängande sömn inatt, känner mig nästan pigg nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Hemmakontor på lugaren. Haven levererar med vettigt internet. Det är säkert Seaserpents förtjänst. De senaste två månaderna har jag faktiskt jobbat på riktigt. Nåja, den senaste veckan var körig och de övriga veckorna har varit normalbelastning. Nu väntar jag bara på att fotogenkråkan ska ta mig till land. Gissar att det blir en övernattning i STHLM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Hemmakontor på lugaren. Haven levererar med vettigt internet. Det är säkert Seaserpents förtjänst. De senaste två månaderna har jag faktiskt jobbat på riktigt. Nåja, den senaste veckan var körig och de övriga veckorna har varit normalbelastning. Nu väntar jag bara på att fotogenkråkan ska ta mig till land. Gissar att det blir en övernattning i STHLM. Bild 2014-11-15 kl. 07.49 #2.jpg Godmorgon arbetsmyran. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Godmorgon arbetsmyran. Det man har gett fan i att göra under ett år får man fixa till på två månader. Nåja, man får betalt för jobbet, så det är en bra strategi. Nu är det bara papperskrafset som skal göras. Sedan hoppas jag på någon månad semester eller ett kaosjobb som skapar pengar till min hungriga, men ack så flexibla börs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu