Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

post-3356-1412426416,8_thumb.jpg

Har det lugnt och skönt för mig själv

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Arbetsdag i föreningen.

Vi tog bort en vinranka och fick lite druvor att kalasa på.

 

post-6510-0-83721000-1412427053_thumb.jp

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Villamässan i Älvsjö med choklad-festivalen

 

Lite choklad-figurer därifrån

 

post-3404-0-61901800-1412427504_thumb.jp

 

post-3404-0-25442700-1412427547_thumb.jp

 

post-3404-0-08956700-1412427618_thumb.jp

 

 

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Skördat vindruvor, och tagit in det mesta av chili / paprika från växthuset.

 

post-7126-0-82867100-1412427948_thumb.jp

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-29195100-1412437994.jpg

Varit och kollat när rödvitts framtid spela sina första matcher :crazy:

Börja lite trögt med 0-3 underläge i paus,

men sen vaknade dom till och vände till 5-3 seger,

andra matchen vann dom med 10-1 om det inte var mer,jag tappade räkningen.

Hursom så var det jäkligt kul :good:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholms stadion :haha:

 

Tröttskalle, du har gått fel. Men välkommen till BAJENLAND :good:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Firar du?

Om det gäller matchen Djurgården-Gefle så kanske man ska fira med en liten öl. Nu är jag ju ingen fotbollsnörd. utan mer skadeglad åt de som förlorar, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det gäller matchen Djurgården-Gefle så kanske man ska fira med en liten öl. Nu är jag ju ingen fotbollsnörd. utan mer skadeglad åt de som förlorar, hehe.

Det tycker jag du ska göra för nu har ni större chans att hänga kvar
Link to comment
Dela på andra sajter

Det tycker jag du ska göra för nu har ni större chans att hänga kvar

Som jag skrev så är jag inte speciellt intresserad men det vore ju synd om de åker ur nu när nya arenan snart står klar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev så är jag inte speciellt intresserad men det vore ju synd om de åker ur nu när nya arenan snart står klar.

Precis
Link to comment
Dela på andra sajter

Söderstadion

 

Grattis, ni var ju i alla fall 5-siffrigt på läktaren...

 

 

;-)

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Uteblev matchkommentarerna ??  :haha:

För tredje hemmamatchen i rad stångades Djurgården med kompakt mur av försvarande motståndarspelare. 30 avslut räckte inte mot Gefle som vann med 2-1 efter en sen straffspark.

– Djurgården har kontrollen hela matchen men vi försvarar oss väldigt bra. I dag var det poängen som räknades, sa Gefles tränare Roger Sandberg, väl medveten om att hans lag knappast bidrog till underhållningsvärdet denna lördagseftermiddag.

Det sämsta man kan göra mot ett lag som slåss för sitt allsvenska kontrakt är att släppa in ett tidigt mål. Emil Bellanders ledningsmål för Gefle kom efter sex minuters spel och såg till att gästernas redan kompakta mur av försvarsspelare blev ännu tätare. Om det finns mål som är mer onödiga än andra var det här ett sådant. Efter slarvande i DIF-försvaret såg det ut som att Kenneth Höie fått ordning på situationen, men Emil Bellander sparkade till bollen som Höie lagt en hand på och kunde sedan lobba den över Emil Bergström in i mål. Djurgårdens spelare, med Höie, i spetsen, protesterade rejält men domaren Stefan Johannesson hade bestämt sig.

– Ett misstag av domarna. De ser inte att Höie har handen på bollen, konstaterade DIF-tränaren Pelle Olsson som  tvingades till en ändring i startelvan strax innan avspark sedan Jesper Arvidsson kastat in handduken. Fredrik Stenman ersatte som vänsterback och på dennes plats i mittförsvaret spelade Mattias Östberg. Jämfört med matchen mot Göteborg i måndags hade Andreas Johansson lämnat plats för Martin Broberg på mittfältet där Simon Tibbling var tillbaka i central position.

Matchbilden som utvecklade sig efter Gefles mål var lätt att förutse och påminde väldigt mycket om den i matcherna mot Åtvidaberg och Falkenberg. Bortalaget gjorde allt för att inte ge några omställningslägen till Djurgården som i stället fick stå och spela runt ett straffområde fyllt av vittröjor. Ett par högerinlägg från Stefan Karlsson resulterade i hyfsat heta målchanser, som när Amadou Jawo styrde ett inspel med låret, men den riktiga spetsen saknades. Gefles målvakt Emil Hedvall fick oftast avsluten inom räckhåll och i de avgörande lägen blev DIF-aktionerna för chansartade, både ute på planen och i straffområdet.

– Antalet avslut (30) visar i alla fall att vi var motiverade, men viljan att göra mål var så stor att vi ville för mycket. Vi är väldigt besvikna, sa Pelle Olsson.

Det krävdes att någon spelare klev fram, likt inhopparen Mark Mayambela mot Falkenberg, och bröt mönstret. I den 79:e minuten var denna spelare Simon Tibbling som spelades fram av Mayambela och sedan tog sig förbi tre Gefle-spelare och prickade in kvitteringen med ett löst men mycket väl placerat avslut. Gefles försvarsspelare hängde med huvuden och hemmapubliken vädrade ett segermål, men den ologiska fortsättningen blev i stället ett 2-1-mål för Gefle, säkert inslaget på straffspark (Simon Lundevall). Straffen ordnade Jonas Lanto som hann före Mattias Östberg till bollen och träffades av DIF-backens ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

qypu5ybe.jpg

Tuff helg.Igår fyllde min bartender45 och idag är man på bröllopsfest.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...