Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Vetefan, har hamnat i nån djungel...

post-11193-0-42824700-1411971291_thumb.j

Infödingarna verkar gilla telefoner.

post-11193-0-38690200-1411971353_thumb.j

Men det finns en positiv baksida åxå.

post-11193-0-74878300-1411971419_thumb.j

ทีรัก

Dela på andra sajter

post-5349-1411985811,11_thumb.jpg

Sätter inte ihop grabbens studsmatta, åkte och bytte till en där delarna passar.

post-5349-1411985985,79_thumb.jpg

Och nu en riktig öl.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

Sitter och ojar mig, lite synd ar det allt om mig i alla fall, skulle jaga bort en ormuschling, tog en kratta och drog i graset, men helt fel stalle, javla massa getingar anfoll, han undan, nastan i alla fall, men lite svullnader blev det i alla fall och stelt som fasen (som vanligt pa fel stalle)!

post-3426-0-01460600-1411998360_thumb.jp

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Sitter och ojar mig, lite synd ar det allt om mig i alla fall, skulle jaga bort en ormuschling, tog en kratta och drog i graset, men helt fel stalle, javla massa getingar anfoll, han undan, nastan i alla fall, men lite svullnader blev det i alla fall och stelt som fasen (som vanligt pa fel stalle)!

Nu är det gnälligt här

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Det var mig en rejäl svullnad, hoppas du inte får en allergisk reaktion.

Getingarnas värld: Otät kupa får bidrag. :wink:

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

Mmm den där svullnaden är ett bevis på att han är allergisk.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Vet inte om jag ar allergisk, har fatt allehanda sting tidigare, det ar nog bara det att jag fick fler pa samma arm/hand!

Armen har svullnat over en yta pa dryga kvadratdecimetern, men verkar ha stannat dar, haller lite koll sa det inte kommer langre upp an armbagen!

Slapper det inte i natt far det bli en kortisonladdning i morgon!

Dela på andra sajter

Försöker hålla mig ifrån sängkammaren. Frugan kollar fotboll Live just nu. Thailand-Korea ASIAN GAME.

Grannarna tror jag misshandlar frun. Hon för mer oväsen ensam än hela AIK-s hemmaklack!

post-8709-0-30776900-1412077025.jpg

Dela på andra sajter

Jag klev rätt i ett jordgetingbo en gång. Vi röjde ett område kallat "Guppan" här i Linköping. Tidigare hade jag kört ner en massa grojs, högt gräs, brännässlor osv, och det kändes genom byxorna. När jag röjde runt någon form av uteplats eller så så började det helt plötsligt bränna i byxorna igen. Jag funderade och tittade men inte var det några nässlor här... Då såg jag dem, gulsvartingar som irriterat undrade vem fasen som trampat genom deras tak! Aldrig att jag fått av mig sele och hjälm så snabbt! Jag fick kanske sex stick och blev med tiden väldigt seg. Handleden svullnade upp och jag gick som i en dimma. Har aldrig tidigare reagerat på getingstick, och uppsökte läkare, faktiskt. Men eftersom allt i övrigt var ok så hände inget. Men jag har hört och läst att man kan utveckla allergi efter bara ett stick så efter detta tillfälle har jag noga kontrollerat efterverkningarna av varje stick. Senast i somras klev jag på en AIK:are... Känns ju som man klivit på glödande kol. Men inget händer vidare, som tur är... 

Dela på andra sajter

Hon för mer oväsen ensam än hela AIK-s hemmaklack

Det där med att leva sin in och leva om när de tittar på sport känner jag igen från min fru. Attans vilket liv hon för :nono:

Mvh

BBJ

:give_heart: 

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

åkte till morsan med nyplockade äpplen o 2 portioner thaimat.

Känner igen det där...När man var ung, och nyss utflugen, åkte man ibland hem till morsan och fick lite föda...

Ju äldre hon blivit, desto oftare kör man ner några matlådor till henne...

Allt för att hon ska slippa bli beroende av kommunens vidriga billighetsföda...(skriver inte ens mat...)

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Gladjer mig at "varan", jaja, hustruns for allt i varldens nya digital TV.

post-3426-0-65688600-1412142900_thumb.jp

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...