borje222 Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Har precis konstaterat att vi får den första frostnatten... Började skriva upp första snön 1977, och även den första frosten fom. 1978, och gjort så sedan dess...( Jo, jag vet, en mindre störning...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Fick lite brått ut i trädgården Nu är de inne Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Fick lite brått ut i trädgården ImageUploadedByTapatalk1411497490.968300.jpg ImageUploadedByTapatalk1411497539.152148.jpg Nu är de inne Enis "Överblivna" chiliplantor brukar jag ställa på altan, och de brukar klara sig fram i December, (inbyggd altan utan värme), så de verkar inte vara allt för känsliga. Har ett helt växthus fullt, men det är nog ingen fara... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Vi satte ut en liten värmare i växthuset, för att klara frosten, hoppas på det bästa Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Repar sång framför datorn, det är väl drygt 20 år sen jag sjöng med ett band. Jag fick blodad tand när jag spelade munspel med ett thaiband under Songkhran i år. Tanken är jag ska gästa bandet lite då och då på sång när jag kommer till Bangkok nästa gång. Undrar vad mina grannar tänker? En gammal gubbe som sitter och ylar. http://youtu.be/MI54-ALWkec Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Har lokaliserat den felande länken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Ähh knappt inkörd ;-) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Nä, den har inte gått många mil. Men hårda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd September 24, 2014 Dela Inlagd September 24, 2014 Dricker en kall GB på Restaurang Grodhavet. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2014 Dela Inlagd September 24, 2014 Skål ! Forumets vanligaste bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2014 Dela Inlagd September 24, 2014 Forumets vanligaste bild Japp, så vart vi där igen, men det finns ju nåt att skylla på.- Tannakrigarn började anfäkta brännvistanden vid 8 snåret i morse....kunna ente rotfylla, blev nåt jäla förband te nästa vecka..ska man satan bli plågad igen..snacka om masoschism Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 24, 2014 Dela Inlagd September 24, 2014 Multitaskar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Provar en liten sovrums TV från Samsung på 78 tum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Har rivit i rabatterna men vissa blomster hänger med än Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Vilken jäkla tur pyspunka nära min däckleverantör [emoji4] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 Bakar äppelmuffins Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 25, 2014 Dela Inlagd September 25, 2014 I väntas tider,nu är det nära. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Packar lilltrunken ,,, ska ta tåget till Karlstad och heja på gubbsen i 10cc If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Fick nagra timmar over eftersom migration gick sa fort sa nu sitter jag och Nalle Puh och invantar Ryder Cup som startar halv 3 Thaitime! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Byter ruta och väntar på att skräcken ska hämta upp mig för lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Är här med skräcken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Åkt gratis bussen ner till Angered centrum.Gåt in på Angered kultur hus Läst dagens GP fortsatt 30 meter ett annat place och sitter nu och läser Aftonbladet och GT[emoji2] [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 (ändrad) Läste av tempmätaren kl. 16.30 och den visar nästan 35 C Och i dag lyckades jag hitta ett litet moln som jag zoomade in, men inget regn kommer ur det. Det har dock utlovats lite svalare väder till efter helgen, kanske ned mot 30 C Trevlig Helg. Edit: detta gäller Pattaya naturligtvis. Ändrades September 26, 2014 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 fått finbesök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Ja det vart ett fix besök Måne har väll smyg fuskat med dammsugaren förstås skulle vart roligt och deltagit.Nåväl jag tog ju 8 Spårvagn till det största köpcentrat i Gbg där måste man ha kompass Tänkte jag skulle springa på min jobb Kommpis (bästis).nåväl Det blev lyckat ändå fick lite grejer om jag förlängde mitt abonnemang. För 330 i 24 månader. [emoji4] [emoji12] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu