Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kollat först på spedway, efter att två av Svenskarna blivit ivägkörda i ambulans slog jag över till fotbolls eu damer och där leder vi ju eller dom med 3-0,

antar att det är dax att dricka ur song sam med fanta ( som ändå inte var någon höjdare ) och sova så man är förberedd för jungelen i morgon.

Du kollade på två veckor gammal speedway GP

Det blev dålig väder igår kväll så speedway GP är flyttad till idag kl 15. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kollade på två veckor gammal speedway GP

Det blev dålig väder igår kväll så speedway GP är flyttad till idag kl 15. :crazy:

Blev nog lite mycket chang och sang som så det såg jag aldrig, somnade från tv`n ändå innan det var slut. Vet någon om det sänds på tv idag?

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-1373798688,58_thumb.jpg

Han är tydligen mycket rolig, damerna har skrattat hysterisk i över en halvtimme

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

imorgon första riktiga semesterdan så det blir väl nåra till idag

post-3315-0-57325800-1373800829_thumb.jp

Med vänlig hälsning walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Inte jag men frugan rensar svamp

 

Släppte av henne vid vägkanten en liten stund för en timme sedan. Blir gott med smörstekta till oxfilén idag :nyam:

post-3485-0-60780700-1373801265.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Snuskbock  :crazy: 
Tänkte samma tanke 555566

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Inte jag men frugan rensar svamp   Släppte av henne vid vägkanten en liten stund för en timme sedan. Blir gott med smörstekta till oxfilén idag :nyam: [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Svamp.jpg
oj är dom så tidiga i år får nog ta en tur till hemlig stället

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller på och gör storkok på köttfärsås:lol:

Har fått ny trappa och staylat om utanför

dörra

Hoppas bara storgrabben kommer så vi kann flytta upp skåpet till övervåningen

och montera ner slafen för i morgon kommer parkett läggarn:rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

cenilen glömmde bilderna:blink:

Postade en bildPostade en bildPostade en bildPostade en bild

ny kyl å frys blev det också:lol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på frukosten som Lillkrabban bakar i ugn.

Egenplockade blåbär, inte av mig då, i en krämig paj efter recept av Pin (Mille).

 

attachicon.gifpaj.jpg

då är det inte mer än rätt att du faxar över en bit eller 2... :crazy:  :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom den enormt goda blåbärspajen Lillkrabban gjorde imorse tog slut fortare än hon kunde ana p.g.a av en glupsk Gorocco så bakades nyligen en till.

 

post-3468-0-97985700-1373827290.jpg

Denna gång förmanades Gorocco att inte äta av pajen ikväll utan den skulle sparas till imorgon.

 

 

Dock inträffar något tråkigt medan Lillkrabban bakom stängd sovrumsdörr stryker kläder.

Någon eller några tar sig på ena eller andra sättet in och stjäl, stjäl är kanske ett starkt ord men provsmakar, en bit paj.

post-3468-0-13281500-1373827217.jpg

Lillkrabban är inte glad men Gorocco var helt inne i TV:n och varken hörde eller såg något.

 

 

Dock lyckades Lillkrabban fota något i mörkret som kan ha med pajstölden att göra.

 Hon ville dock att jag skulle hjälpa att se vem som var på bilden men tyvärr råkade jag radera när jag skulle förstora så...

... vi får nog aldrig veta vem som tog pajbiten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-3468-0-79160600-1373827220_thumb.jp

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara virrpannan som skulle  ??? i skålen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på frukosten som Lillkrabban bakar i ugn.

Egenplockade blåbär, inte av mig då, i en krämig paj efter recept av Pin (Mille).

 

attachicon.gifpaj.jpg

 

 

 

eftersom det inte dök upp nåt på faxen så plockade frugan fram lite ingredienser, vad kan detta bli om inte en mazarinkaka med rabarber.

 

post-6750-0-60995300-1373847188_thumb.jp

 

post-6750-0-28078600-1373846752_thumb.jp

 

post-6750-0-38747300-1373846765_thumb.jp

 

lite rinnig men verkligen fantastiskt god!! :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Äter en rejäl frukost - Oxsvanssoppa med morötter och doftande PackChi.

post-5068-0-76884700-1373867508_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...