MickeN Inlagd Maj 20 Dela Inlagd Maj 20 Tagit en långpromenad, smet in och köpte några veteöl. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Kan knappt gå på grund av en tå till doktorn jag gick, han sade troligtvis gikt så kan de vara så att jag fått min första portvinstå enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 1 timme sedan, skrev Enis: Kan knappt gå på grund av en tå till doktorn jag gick, han sade troligtvis gikt så kan de vara så att jag fått min första portvinstå enis Slut med att dricka öl då men det är du väl ändå inte så intresserad av? 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan 1 timme sedan, skrev Enis: Kan knappt gå på grund av en tå till doktorn jag gick, han sade troligtvis gikt så kan de vara så att jag fått min första portvinstå enis Har lätt o få gikt ligger i släkten , Har testat det mesta, Men träffade en Akutläkare på jobbet när jag gick på kryckor då hade jag fått i bägge stortårna, Han frågade vad jag gjort gikt , aj då fixar iaf så det blir bättre sa han , Gav mig 16 betapred släppte till 80%efter någon timme sen 8 nästa dag sen 4 tredje dagen. Det är det enda som hjälper för mig testat de flesta mediciner. Fick även en attack nu i våras när jag var nere i Thailand den varade lite längre så gick på betapred en vecka men fixade sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu