Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Sam sip sam
Ser den här skönheten lägga ut från Valdemarsviks hamnuhy8e8up.jpg

Den var fan fin , är du kvar där nere 2 veckor till ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på muggen och ska torka mig i röva...

post-4300-1373714896,43_thumb.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Jepps

Passerar nästa måndag , kanske vi kan ta en en fika på ngn hamnkrog i krokarna , vad som passar dig bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Passerar nästa måndag , kanske vi kan ta en en fika på ngn hamnkrog i krokarna , vad som passar dig bäst

Vi försöker att passa in något.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Njuuuuuter på altan

post-3485-0-54428300-1373730653.jpg post-3485-0-33596100-1373730655.jpg

post-3485-0-02245700-1373730657.jpg post-3485-0-57075300-1373730658.jpg

post-3485-0-27408900-1373730660.jpg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vart och hämtat joel i Fjärås vart på Bahaus målat yterdörren då stollen har skutit med inebabandy boll på den med jack i lacken som följd.

spacklat och målat den vit sen har det vart trädgårdsarbete

en ducktig hantverkare hjälper mig med

parkett i 5rumm

jenni har hoppat falskärm i dag:blink:

så det blir väl målninng i morgon i gen

har hittat en etta på Eriksberg som jag tycker passar för mina planer 6månader här och 6i BangsalePostade en bildPostade en bildPostade en bildPostade en bildPostade en bildPostade en bild

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

vart och hämtat joel i Fjärås vart på Bahaus målat yterdörren då stollen har skutit med inebabandy boll på den med jack i lacken som följd.

spacklat och målat den vit sen har det vart trädgårdsarbete

en ducktig hantverkare hjälper mig med

parkett i 5rumm

jenni har hoppat falskärm i dag:blink:

så det blir väl målninng i morgon i gen

har hittat en etta på Eriksberg som jag tycker passar för mina planer 6månader här och 6i Bangsalebuby6eje.jpgaberezu3.jpgte2e2utu.jpga2u3ape2.jpg5abu3y9e.jpgnezutesy.jpg

 

Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter buffé på Kinnekulle Gård. God mat, fantastisk utsikt, trevlig sällskap, underbart väder.

 

post-10495-0-54420400-1373737365_thumb.jpost-10495-0-98239700-1373737398_thumb.jpost-10495-0-00251700-1373737435_thumb.jpost-10495-0-98131900-1373737460_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter, dricker och surfar på MPR

post-3356-1373738495,18_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare?

nja vi sover ändå i samma säng ännu

men när hann blir 13 får vi nog sära på oss 55555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sitter med min älskling å glor på dam em :14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Sitter på muggen och ska torka mig i röva...

jass du har blomkrukor model större som dass

tyckte jag såg nåt liknande på Horn Bach i dag :thumbsup: alla medel är tillåtna när nöden så kräver :crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare?

Ho tog med sig grabbarna till Fjärås på landet där har  han en 4 åring och en katt ock leka med

så i dag är han lyclig när han får leka med sina kompisar

jag kommer ju å ha honom freda till söndag

det löser sig på nåt sätt får väll i värsta fall köpa några blaskor å läsa i Älvängen 555555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollat först på spedway, efter att två av Svenskarna blivit ivägkörda i ambulans slog jag över till fotbolls eu damer och där leder vi ju eller dom med 3-0,

antar att det är dax att dricka ur song sam med fanta ( som ändå inte var någon höjdare ) och sova så man är förberedd för jungelen i morgon.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha nu hittade jag DTM från tidigare i dag som jag inte sett och efter som att sangsomfanta kanske inte smakar så dumt så blir jag nog vaken att tag till.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på säters emda öppna pizzamoj dålig pannkaka å nu snodde dom tallriken okscåpost-5552-1373748736,86_thumb.jpgpost-5552-1373748736,86_thumb.jpgpost-5552-1373748736,86_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

post-3485-0-99446300-1373754303.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på frukosten som Lillkrabban bakar i ugn.

Egenplockade blåbär, inte av mig då, i en krämig paj efter recept av Pin (Mille).

 

post-3468-0-11914600-1373791209.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...