Sako Inlagd Lördag kl 04:44 Dela Inlagd Lördag kl 04:44 Käkade sill och mussla så här innan jul, Det smakade salt, nåja. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 12:38 Dela Inlagd Söndag kl 12:38 Krabbor på stranden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 18:10 Dela Inlagd Söndag kl 18:10 Från Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 18:24 Dela Inlagd Söndag kl 18:24 Och Dunkade på Henne, Och nu bor hon här. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 18:34 Dela Inlagd Söndag kl 18:34 Vi ska vara tillsammas för evigt; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Söndag kl 18:48 Dela Inlagd Söndag kl 18:48 24 minuter sedan, skrev Sako: Och Dunkade på Henne, Och nu bor hon här. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:06 Dela Inlagd Söndag kl 19:06 17 minuter sedan, skrev Marlon: Grattis! Task ska du ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:16 Dela Inlagd Söndag kl 19:16 Inte många bilder från Marlon Brando i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:18 Dela Inlagd Söndag kl 19:18 Det går ju bra att snacka och föra sig fint med vackra ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:21 Dela Inlagd Söndag kl 19:21 1. en feminist 2. en homofil från Sverige 3. 1/2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Söndag kl 19:48 Dela Inlagd Söndag kl 19:48 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev Sako: Inte många bilder från Marlon Brando i Thailand? Om det är mig du avser, jo jag har skrivit ett par resetrådar, dom borde finnas kvar om du letar Edit: Här är den sista jag skrivit Ändrades Söndag kl 19:51 av Marlon 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:55 Dela Inlagd Söndag kl 19:55 Nåja, frågan kvarstår, är du feminist dvs Svensk? 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 19:59 Dela Inlagd Söndag kl 19:59 Sydämeni suuri hiljaisuus, uskontoni, soipa säveleinä, tammenlehvä-seppel vehryt, uus. En ma enää aja virvatulta, onpa kädessäni onnen kulta; pienentyy mun ympär' elon piiri; aika seisoo, nukkuu tuuliviiri; edessäni hämäräinen tie tuntemattomahan tupaan vie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Söndag kl 20:00 Dela Inlagd Söndag kl 20:00 3 minuter sedan, skrev Sako: Nåja, frågan kvarstår, är du feminist dvs Svensk? 😁 Förstår inte varför du går på så där, för att jag gratulerade dig till att du hittat kärleken? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:02 Dela Inlagd Söndag kl 20:02 Precis nyss, skrev Marlon: Förstår inte varför du går på så där, för att jag gratulerade dig till att du hittat kärleken? Tyckte mig höra ett hånflin, men jag kanske hörde fel. Nåja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:03 Dela Inlagd Söndag kl 20:03 Ha det gott Marlon, allt väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Söndag kl 20:15 Dela Inlagd Söndag kl 20:15 11 minuter sedan, skrev Sako: Tyckte mig höra ett hånflin, men jag kanske hörde fel. Nåja Nä, det var ett genuint grattis, De flesta som hänger här har träffat kärleken i Thailand, inklusive mig själv 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Söndag kl 20:16 Dela Inlagd Söndag kl 20:16 11 minuter sedan, skrev Sako: Ha det gott Marlon, allt väl. Detsamma! Hoppas på fler bilder från Thailand. Har väntat på en operation sedan i somras så inte haft möjlighet att åka själv 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:16 Dela Inlagd Söndag kl 20:16 1 minut sedan, skrev Marlon: Nä, det var ett genuint grattis, De flesta som hänger här har träffat kärleken i Thailand, inklusive mig själv 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:17 Dela Inlagd Söndag kl 20:17 En liten fisk. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:29 Dela Inlagd Söndag kl 20:29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:31 Dela Inlagd Söndag kl 20:31 Kul att det smakade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Söndag kl 20:36 Dela Inlagd Söndag kl 20:36 4 minuter sedan, skrev Sako: Kul att det smakade. in med en bild på hönan, ser bara fisken.... Enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:41 Dela Inlagd Söndag kl 20:41 3 minuter sedan, skrev Enis: in med en bild på hönan, ser bara fisken.... Enis Vi kan inte hålla på så här Enis. Hehe 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 20:47 Dela Inlagd Söndag kl 20:47 Min nya fru? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu