ellim63 Inlagd November 6 Dela Inlagd November 6 39 minuter sedan, skrev lenta: Käkade också isterband idag, Lithells. Syrliga eller inte vete fan. Dillstuvad potatis ,Lecora, på rullpack därtill, samt färdigskivade rödbetor från Felix. Gott som fan Favoritdottern tipsade mig för några år sedan att pressa lime eller citron på isterbanden på slutet.. blir för jäkla gott! 😋 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7 Dela Inlagd November 7 Frugan fyller på bankens reserver. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 7 Dela Inlagd November 7 Fått massage, nu en öl 🍻 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7 Dela Inlagd November 7 5 timmar sedan, skrev pust: Fått massage, nu en öl 🍻 Första parkett 🥰 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 7 Dela Inlagd November 7 Väntr på bussen upp mot fridhemspln /passerar @rolba place 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 8 Dela Inlagd November 8 Loy krathong i Alvik C;D 4 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Söndag kl 04:05 Dela Inlagd Söndag kl 04:05 Besöker Imperial Samrong. Tydligen lite regn här under natten. Vi gillar dethär stället för shopping, utsidan ser väl lite sådär ut. Får lugna ner med kaffet nu, tredje idag. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 11:14 Dela Inlagd Söndag kl 11:14 Spanar in en ny värdinna i Sunee bar. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Söndag kl 11:58 Dela Inlagd Söndag kl 11:58 Ny väska idag och Jakan för 9 år sen. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Måndag kl 06:39 Dela Inlagd Måndag kl 06:39 Äntligen har jag blivit Apple användare. Osäker på hållbarhet så jag tog tre. 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Måndag kl 15:10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 15:10 Rycker upp vissnade blommor, det tar lite tid för jag måste sätta mig efter vartannat blomster på grund av ryggen... 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 06:37 Dela Inlagd Onsdag kl 06:37 On 2025-11-10 at 13:39, skrev MickeN: Äntligen har jag blivit Apple användare. Osäker på hållbarhet så jag tog tre. Som jag misstänkte inte användar vänlig. Tillbaks till Samsung eller Björn Borg. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 03:54 Dela Inlagd Igår kl. 03:54 Min plats utanför banken är ockuperad av hantverkare så jag sitter inne i kylan. Frugan bankar. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd 10 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 10 timmar sedan Jag och frugan önskar alla våra vänner på MPR en riktigt fin helg, å sol ska det bli så så passa på och njut! ❤️🇸🇪☀️😎 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Sliter för brödfödan. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu