rolba Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 3 timmar sedan, skrev audirs2: Säljer dom lampor?😝 Hon blev i alla fall lite på lyset. 4 1 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 En sak som slog mig just nu är hur smidigt systemet för krognotor är i Thailand. Du ser vad du har druckit och vad du är skyldig. Jag blev dubbeldebiterad men nu är det fixat. Maipenrai. 12 1 2 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Påfyllning i Gula banken idag 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Förflyttat mig till Bang Saray. 22 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Hamnat ut på landet i KhaoYai, stället heter Baan Falang. Känns som att det blir kallt här inatt. 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... NilsGJ Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Checkat in i Sukhumvit/ Aspira Skyy, blev kvar en extra natt i Bkk. Verkar bra här och mycket trevlig personal. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Mysig restaurang och coffe shop. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Pysslar i köket 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11 Helt plötsligt hamna vi i Italien, pisande tornet i Luta. 20 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 3 timmar sedan, skrev MickeN: Helt plötsligt hamna vi i Italien, pisande tornet i Luta. Var ligger detta ställe ? 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Januari 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11 Kopplar loss denna efter 14 dagars släppande och hållande. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var ligger detta ställe ? Det ligger i korat pak chong om jag inte minns fel 1 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11 En sak som jag uppskattar med Bang Saray är att det är inte så värst många turister. De flesta butiker och marknader är riktade mot thai. Som tex i baren där jag befinner mig nu. Thailändare som äter (medhavd) mat, dricker sprit och umgås. Och spelar biljard med folk från överallt. Fint. 21 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Januari 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11 Dricker G&T med Thailändska barsnacks 😋 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 13 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var ligger detta ställe ? KhaoYai 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 9 timmar sedan, skrev mavange: Det ligger i korat pak chong om jag inte minns fel KhaoYai pak chong. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 1 timme sedan, skrev MickeN: KhaoYai pak chong. Stort o Trevligt område med omnejd . Med massor att titta på , Vart där några gånger med förre detta , Kommer säker att utforska mer när jag har tid typ nästa vinter . 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 12 Dela Inlagd Januari 12 Ingen större vän av dethär 3 in 1 kaffet men det värmer i kylan. Bara 13 grader här nu. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12 (ändrad) Frukost i kylan, drycken jag gör reklam för hade värmt både kropp och själ. Ändrades Januari 12 av MickeN 22 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12 Fika stopp innan vi åker hemåt. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 12 Dela Inlagd Januari 12 13 minuter sedan, skrev MickeN: Fika stopp innan vi åker hemåt. Härligt, vad mycket fina ställen ni hittar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 12 Dela Inlagd Januari 12 3 minuter sedan, skrev Wangthong: Härligt, vad mycket fina ställen ni hittar! Jag åker bara med, ibland känns det som att hon hittar för många ställen. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Januari 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13 Detta måste vara en smak av himmelriket. Köpte lite frysta räkor och la in. Smakar så otroligt gått på en räkmacka med en god öl till. Otroligt, utsökt gott! 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13 Tillbaka i Jomtien! 21 1 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Januari 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13 Letade igenom vapenskåpet och hittade denna raritet. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu