Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 1, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 1, 2024 Byter tryckbrytare på ena vattenpumpen. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 1, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 1, 2024 Tror att det var en sån som följde med hem. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 1, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 1, 2024 grillar enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 vaknar till gubbarna som började jobba för någon timme sedan och nu nått utan för oss enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 Här har man gjort iordning för cyklister och fotgängare, gissa vilka det är som använder den, mc såklart. Nu behöver dom inte åka åt fel håll och göra e u-sväng. 9 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 Många som har slut på pengar efter helgen. 😇 Tur att frugan fyller på lite i bankens kassa. 🍻 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 Tänkte gå runt i området idag men måste betala inträde så blir inget. Den här lilla krabaten har hand om bevattningen i området. Slog mig ned med en kall mjölk. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 Tog nästan en timme på banken så nu får jag en välförtjänt fotmassage. Passar även på att beundra utsikten. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 blir avvinkad på Sukhothai airport enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 8 minuter sedan, skrev Enis: blir avvinkad på Sukhothai airport enis Stannar frugan? I så fall kan du ju råka missa planet i Bangkok och göra en avstickare till Phuket 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 inte mycket till första klass enligt mig nya i sat-1 terminalen serverar man Leo och gilbey’s vodka och gin är det inte mycket till första klass enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 Hej då på en stund / enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 33 minuter sedan, skrev Enis: Hej då på en stund / enis Trevlig hemresa 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 3 timmar sedan, skrev Enis: inte mycket till första klass enligt mig nya i sat-1 terminalen serverar man Leo och gilbey’s vodka och gin är det inte mycket till första klass enis Nåja dom hade väl inte bara Leo men själv tog jag lite bubbel. När det gäller Miracle så ska man nog inte ha så stora förväntningar bara för att det står First class. De finns ju ett antal på suvvan och och dom har väl ungefär samma utbud. Jag tror jag har varit på ni de flesta. I den på SAT-1 finn det i alla fall dusch om man vill blaska av sig innan man kliver på flyget vilket kan vara skönt. 5 1 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2024 11 timmar sedan, skrev Mankan: Nåja dom hade väl inte bara Leo men själv tog jag lite bubbel. När det gäller Miracle så ska man nog inte ha så stora förväntningar bara för att det står First class. De finns ju ett antal på suvvan och och dom har väl ungefär samma utbud. Jag tror jag har varit på ni de flesta. I den på SAT-1 finn det i alla fall dusch om man vill blaska av sig innan man kliver på flyget vilket kan vara skönt. dusch finns även på miracle course A nyttjade jag förra året. Det här var ju mysigt enis 12 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2024 Tar en promenad och letar coffe shop och restauranger i närheten av nya boendet. Finns en hel del jämfört med gamla stället. Dethär stället ligger 1 km bort, lagom promenad avstånd. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2024 Dela Inlagd December 3, 2024 36 minuter sedan, skrev MickeN: Tar en promenad och letar coffe shop och restauranger i närheten av nya boendet. Finns en hel del jämfört med gamla stället. Dethär stället ligger 1 km bort, lagom promenad avstånd. Flyttade ni till Miami :-) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 3, 2024 Dela Inlagd December 3, 2024 13 minuter sedan, skrev Peolito: Flyttade ni till Miami 🙂 Nästan, andra sidan sundet eller kanalen.555 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2024 Spammar lite nu när @Enis skottar snö. 15 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 3, 2024 Dela Inlagd December 3, 2024 2 timmar sedan, skrev rolba: Spammar lite nu när @Enis skottar snö. Såna spambilder säger vi inte nej till. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 3, 2024 Dela Inlagd December 3, 2024 Lyssnar på Helikoptern. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2024 Varmare nätter här nu igen +26 soluppgång 6.26 med en kopp kaffe. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2024 Dela Inlagd December 4, 2024 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Lyssnar på Helikoptern. Var även i Västerås och sedan Uppsala och snurrade runt. Inte ofta den har spårsändaren på. Ändrades December 4, 2024 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2024 (ändrad) Hon blev nöjd med att trycka i sig kråkfötter jag är nöjd med en affogato. Ändrades December 4, 2024 av MickeN 11 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2024 Dela Inlagd December 4, 2024 59 minuter sedan, skrev MickeN: Hon blev nöjd med att trycka i sig kråkfötter jag är nöjd med en affogato. Skulle tro att kråkfötter skulle vara bra bantarmat. Nått att tipsa Rolba om kanske. Det börjar nog lossna för mig så jag behöver nog inte ta till något så drastiskt. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu